Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ויש מי שעבורו התמצית של רכיבת כביש היא החופש של רוח בשיער ווסט עור ללא שרוולים.

 

 

הכוונה היא לרכיבה ספורטיבית.

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כתבות כאלה לא באמת מזיזות לאנשים!

במקום לנסות להפחיד אנשים צריך לתת קצת מידע מרוכבים שלמדו משהו על הכביש.

אור ירוק הוא לא באמת אור ירוק עד שהצומת פנוי

לא לרכב אחרי מכונית, ואם כבר רוכבים אחרי מכונית אז תמיד להיות באחד הצדדים. ככה הנהג רואה אותך במראה כמו שצריך וגם בבלימת פתע תמיד יש לך לאן לברוח.

לרכב תמיד עם אורות, גם באור יום, והכי טוב לנהוג עם אור גבוה.(מומלץ)

לא לעמוד ברמזור בנתיב פנוי, תמיד לחפש לעמוד לפני רכב שכבר עצר.

לא לעמוד אחרי מכוניות כאילו שאתה רכב( ככה לא תלמד מה קורה לרכב שנכנסים בו ברמזור מאחורה)

ויש עוד הרבה....

יש אנשים שזה מזיז להם - ובכל מקרה, הכוונה היתה לתת במה, לא להטיף או לדרוש משהו מרוכבים.

 

.... וכמובן שאינני מתווכח עם התובנות אותן ציינת, כמו כן נחיצותן לשרידות על הכביש.

פורסם

כתבה חזקה מאוד!

 

אישית אני לא מסוגל לעלות על האופנוע וגם על קטנועים בלי מיגון מלא. מעלה את כל החושים לכוננות ספיגה מקסימלית ויוצא למלחמה!:2gunfire:

 

נ.ב. מתי יוציאו את קסדות החצי מחוץ לחוק, בעיני זה שווה לרולטה רוסית עם מחסנית מלאה.

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם
כתבה חזקה מאוד!

 

אישית אני לא מסוגל לעלות על האופנוע וגם על קטנועים בלי מיגון מלא. מעלה את כל החושים לכוננות ספיגה מקסימלית ויוצא למלחמה!:2gunfire:

 

נ.ב. מתי יוציאו את קסדות החצי מחוץ לחוק, בעיני זה שווה לרולטה רוסית עם מחסנית מלאה.

 

אני מסכים איתך במאה אחוז לגבי קסדות החצי.

האבסורד הוא שגם במשטרה וגם בעיריות ועוד גופים ממשלתיים אחרים, מציידים את רוכבי הקטנועים שלהם בקסדות חצי(היחידים אשר למיטב ידעתי יוצאים מן הכלל הם רוכבים משטרתיים על כלים בעלי נפח גבוה יותר).

רק לפני שבועיים בשיחה עם אופנוען אחר מהעבודה, הוא סיפר על חבר שלו אשר נסע במשטרה

על קטנוע עם קסדת חצי ועבר תאונה אשר בסופה הוא היה צריך לעבור ניתוחים אינספור

ל"סידור" הלסת.

 

קסדת חצי היא אשלייה מאוד "מאוד" מסוכנת לרוכבי דו"ג אשר ממעטים למגן את עצמם.

חוץ מהוצאתן מחוץ לחוק, אי אפשר להתעלם מהעובדה שקיימות קסדות מלאות נפתחות,

אשר יוכלו למלא את אותה פונקציה לכל אלו אשר כל כך חפצים באפשרות להראות את פניהם גם ללא להוריד קסדה.

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם

אם אנחנו כבר נכנסים לקצב אפשר להכניס לרשימה את ה"קסדות" הזולות מהסוג שמקבלות סדק בתפר האמצעי שלהם אם במקרה היא נפלה לך מהיד. מעניין מה יקרה במקרה של תאונה... אדוני חובש כיפה???

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם

הבעיה שלהרבה רוכבים (מתחילים בעיקר) יש הגבלת תקציב בקניית אופנוע,

והרבה מאוד פעמים אותו רוכב מתחיל מחליט להשקיע יותר כסף בכלי, מאשר במיגון.

ולהוסיף את אותם 1500 ש"ח של המעיל, באופנוע, ולקנות קסדה משומשת,

במקום המגפיים - לקנות נעליי ספורט איכותיות וכו'

 

דעתי היא שצריך לחייב כל רוכב ורוכב להצתייד במיגון סביר פלוס - מעיל, קסדה, כפפות ממוגנות...

פורסם
הבעיה שלהרבה רוכבים (מתחילים בעיקר) יש הגבלת תקציב בקניית אופנוע,

והרבה מאוד פעמים אותו רוכב מתחיל מחליט להשקיע יותר כסף בכלי, מאשר במיגון.

ולהוסיף את אותם 1500 ש"ח של המעיל, באופנוע, ולקנות קסדה משומשת,

במקום המגפיים - לקנות נעליי ספורט איכותיות וכו'

 

דעתי היא שצריך לחייב כל רוכב ורוכב להצתייד במיגון סביר פלוס - מעיל, קסדה, כפפות ממוגנות...

אתה צודק 100% רק שלהרבה אנשים ממש אין מודעות למה לעלול באמת לקרות במקרה של תאונה ללא ציוד מתאים לעומת תאונה או החלקה עם ציוד מתאים. אני רואה את זה כל הזמן עם השאלות המפגרות: "כמה עלה לך המעיל , 2000 שקל?! כמה אמרת שהקסדה (אראי)???!!! וצריך גם כפפות?!

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם

דעתי היא שצריך לחייב כל רוכב ורוכב להצתייד במיגון סביר פלוס - מעיל, קסדה, כפפות ממוגנות...

כל עוד שאין סכנה לאחרים מאיפה הזכות לחייב מישהו במשהו?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

סיפור שממש מפחיד ומראה כמה חשוב לעלות על האופנוע עם מיגון מלא..עכשיו אני עוד חודשיים בן 16 ורציתי לדעת כמה עולה מיגון מלא-

מגפיים(אם אפשר תמונה)

קסדה- מלאה/סגורה(או שאי שלא קוראים לזה)

כפפות-

מעיל(מה שהכי לא נראה לקנות זה מעיל, אם אפשר ממישהו שיש לו מעיל שיגיד במה הוא מועיל)

 

תודה על התשובות-

חן

פורסם
כל עוד שאין סכנה לאחרים מאיפה הזכות לחייב מישהו במשהו?
אפשר לטעון, שהנזקים שנגרמים לרוכב שאינו ממוגן משולמים מכיסם של המבטחים בביטוח חובה.

 

מכאן, שההתנהגות *שלך* עולה *לי* כסף.

 

האם אין כאן זכות?

פורסם
אפשר לטעון, שהנזקים שנגרמים לרוכב שאינו ממוגן משולמים מכיסם של המבטחים בביטוח חובה.

 

מכאן, שההתנהגות *שלך* עולה *לי* כסף.

 

האם אין כאן זכות?

תוכיח, כדי לחייב צריך להוכיח טיעון תאורטי לא מספיק.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
סיפור שממש מפחיד ומראה כמה חשוב לעלות על האופנוע עם מיגון מלא..עכשיו אני עוד חודשיים בן 16 ורציתי לדעת כמה עולה מיגון מלא-

מגפיים(אם אפשר תמונה)

קסדה- מלאה/סגורה(או שאי שלא קוראים לזה)

כפפות-

מעיל(מה שהכי לא נראה לקנות זה מעיל, אם אפשר ממישהו שיש לו מעיל שיגיד במה הוא מועיל)

 

תודה על התשובות-

חן

מעיל במה הוא מועיל ?!

 

שומר על עמוד השידרה,שומר על הכתפים ,שומר על המרפקים,שומר על העור שלך עשאתה מחליק (ואתה תחליק).בקיצור שומר על החיים שלך לא פחות מקסדה ויותר חשוב ממגפיים וכפפות (בתנאי שאתה קונה מעיל טוב עם מיגוני מרפקים כתפים גב). מחיר מ800 ש"ח קורדורה 1200ש"ח עור .

Dead but dreaming

פורסם
מעיל במה הוא מועיל ?!

 

שומר על עמוד השידרה,שומר על הכתפים ,שומר על המרפקים,שומר על העור שלך עשאתה מחליק (ואתה תחליק).בקיצור שומר על החיים שלך לא פחות מקסדה ויותר חשוב ממגפיים וכפפות (בתנאי שאתה קונה מעיל טוב עם מיגוני מרפקים כתפים גב). מחיר מ800 ש"ח קורדורה 1200ש"ח עור .

קצת הגזמת. המעיל בד"כ יקטין נזקים, עשוי למנוע שברים או פגיעה בחוליות הגב אבל לא הייתי אומר "שומר על החיים שלך לא פחות מקסדה". אולי על איכות החיים.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם

יום שבת ,כביש 90 בבקעה, צומת יריחו (כרגע כבר לא צומת כי חסום אבל עדין מוניות צהובות יותאות משם ב90 קמ"ש) ,זמן פינו של אמבולנס כ 40 דקות באמבולנס צבאי באמבובלנסי אזרחי זמן לא ידוע .

 

במצב כזה שבר בצלעות שיחרר איזה משהו בפנים קטלני . מעיל טוב אלול לשמור פה על החיים .וזה מצב קיצון יש עוד המון מצבים שהמעיל יאפשר לאדם לשמור על אופצית ההליכה (להבדיל מ4 גלגלים של כיסא גלגים). היאה פה תחילה ש דיון בנושא קסדות חצי לפי דעתי צריך לחייב בחוק לבישת מעיל ממוגן .

Dead but dreaming

פורסם
יום שבת ,כביש 90 בבקעה, צומת יריחו (כרגע כבר לא צומת כי חסום אבל עדין מוניות צהובות יותאות משם ב90 קמ"ש) ,זמן פינו של אמבולנס כ 40 דקות באמבולנס צבאי באמבובלנסי אזרחי זמן לא ידוע .

 

במצב כזה שבר בצלעות שיחרר איזה משהו בפנים קטלני . מעיל טוב אלול לשמור פה על החיים .וזה מצב קיצון יש עוד המון מצבים שהמעיל יאפשר לאדם לשמור על אופצית ההליכה (להבדיל מ4 גלגלים של כיסא גלגים). היאה פה תחילה ש דיון בנושא קסדות חצי לפי דעתי צריך לחייב בחוק לבישת מעיל ממוגן .

 

 

הבעייה טמונה בקסדות עצמן...

לדוגמא: מה יעזור מעיל עם הפגיעה היא בלסת....?

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"


×
×
  • תוכן חדש...