Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב אנשים

יש למישהו מושג כמה צורכת ניסן טרנו דיזל שנת 2001 דגם קצר מנוע 2.7 רכשתי אותה לא מזמן והיו לי רק רכבי דיזל בחמש שנים האחרונות ונראה לי שהרכב "שותה" יתר על המידה ניסיתי לבדוק כמה היא "שותה " על מכל מלא וזה נראה משהו כמו 1 ל12 בעיר ומחוץ לעיר משהו כמו 1 ל15 זה הגיוני ?

פורסם

לנו יש אחת, ארוכה אמנם, אני לא בדיוק בטוח כמה היא עושה לליטר. מה שכן אני בטוח זה שאבי עושה 400 ק"מ וקצת יותר על מיכל....

אני מקווה שתהיה לי תשובה ממש בקרוב, מקווה שבינתיים עזרתי :-)

!AWDSOME

פורסם

תודה איש אתמול מילאתי 150 ש"ח ועשיתי 170 ק"מ לא נראה לי הגיוני אני אבדוק את הפילטר סולר ואת המצוף בדיקה כללית נראה לי שיש ברכב בעיה....

פורסם

משהו לא מסתדר לי,

 

150 ש"ח של סולר = בערך 40 ליטרים

 

מיכל של טראנו - כ70 ליטרים

 

זה אומר ש, או:

לא מילאת מיכל מלא

או:

לא רוקנת מיכל לגמרי בנסיעה.

 

 

בכל מקרה, עוד כמה דברים שלא מסתדרים לי:

 

א. 1ל12 בעיר לטראנו זה מציין, 1 ל15 בבין עירוני לטראנו זה מצויין גם כן.

ב. איך שאני לא מחשב את זה, אם אתה נוסע 170 ק"מ וממלא 40 ליטרים זה לא היחס שהזכרת, 170 ק"מ ל40 ליטרים יוצא 1 ל4 בערך, בוא נאמר שבגלל שלא מילאת מיכל מלא/לא סיימת את המיכל זה מאוד לא מדוייק - אז יוצא בערך 1 ל5.

 

לסיכום:

1. הבדיקה שלך לא מדוייקת, תמלא מיכל מלא, תגמע את כולו, תמלא מחדש ותראה כמה ק"מ עברת.

2. היחס דלק שהזכרת הוא מצויין לטראנו, אני לא יודע על מה אתה מתלונן.

3. 170 ק"מ ב40 ליטרים זה בכל מקרה לא היחס שציינת אלא בערך 1 ל5, אכן יחס לא טוב (על זה אתה מוזמן להתלונן :smile: )

פורסם

גבר תודה על התגובה אבל גילתי שיש בעיה במכל הדלק יותר נכון במצוף והוא גורם לזיוף הנורית נדלקת לי סתם בזמן שיש דלק הרכב כרגע במוסך לתיקון התקלה ..

×
×
  • תוכן חדש...