Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחרונה בוקעת לי מהרמקולים שריקה מעצבנת ומתגברת כשלוחצים על דוושת הגז. בימים האחרונים המצב אף הוחמר ונעשה עד כדי בלתי אפשרי לנסוע עם מערכת פועלת.

האם מישהו יכול לייעץ לכיוון אפשרי של בעיה ולאיזה מוסך מומלץ לגשת באזור נהריה?

מצרף סרטון לשמיעת הרעש.

 

תודה רבה על העזרה.

פורסם
לי זה קורה כשהפלאפון מחובר גם למערכת וגם למטען בו זמנית. תבדוק את זה :-)

 

לא מחובר שום דבר. הרעש נובע מבעיה חשמלית כלשהיא. אין תלות במקור השמע - גם ברדיו,גם ב usb

פורסם
לי זה נשמע כמו יללת אלטרנטור, דובר פה רבות על כך.

תבצע חיפוש ותראה אם זה המצב אצלך

 

Sent from my X9076 using Tapatalk

 

מצאתי שרשורים לגבי זה,אבל לרוב דובר על מערכחת של פיוניר. אצלי מותקנת מערכת של אלפין.

פורסם
אני מופתע שאף אחד לא שאל עד עכשיו - האם יש מגבר חיצוני במערכת או שאתה עובד רק עם יחידת ראש?

כן יש מגבר חיצוני של רוקפורד (מגבר שמותקן כבר כמה שנים).

חייב לציין שהיה לי בעבר את הרעש הזה ואני חושב שהחלפת המצבר עזר. רק שאז המצבר היה חלש ודרש החלפה, מה שלא מרגיש לי עכשיו (אבל לא בדקתי אותו)

פורסם

תנסה להארק את מכשיר הרדיו שלך או את כבלי הRCA שמחוברים מהמגבר

למרות שיש לך אלפיין תנסה להסב נזק אתה לא יכול

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם
תנסה להארק את מכשיר הרדיו שלך או את כבלי הRCA שמחוברים מהמגבר

למרות שיש לך אלפיין תנסה להסב נזק אתה לא יכול

הרדיו מאורק בצמה שלו. אני אנסה להאריק את הכבלים, למרות ששום דבר לא השתנה אצלי ברכב (לא החלפתי שום דבר, לא ניתקתי או חיברתי שום דבר חדש).

אני יותר חשבתי לכיוון של אלטרנטור או מצבר...

פורסם

תבדוק הארקות מנוע

אם צריך אפילו תחדש לכבל יותר עבה ואיכותי כמו כן גם למצבר.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם

ההארקה המקורית בצמת הרדיו של הרכב אינה נהדרת, נתחיל בזה.

שנית, תנסה לחבר את גוף הרדיו ישירות לשלדה.

תבדוק שכבלים מחוברים היטב במקומות הבאים:

 

פלוס ומינוס במגבר

מינוס מגבר לשלדת הרכב

פיוז על כבל מתח ראשי

מפצל מתח במידה ויש

פלוס ומינוס על המצבר

פלוס על האלטרנטור

הארקת מנוע לשלדה ומצבר ושלדה.

 

אל תרוץ ישר למצבר או אלטרנטור תקול.

פורסם

דר"א האם הכבל מתח והכבל rca רצים אחד ליד השני?

גם אם יש לך לצורך העיניין דברים שמוציאים שידור או גלים כלשהם לפי דעתי ישפיעו על המערכת

יש משהו חדש שחיברת ברכב?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם
תבדוק הארקות מנוע

אם צריך אפילו תחדש לכבל יותר עבה ואיכותי כמו כן גם למצבר.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

"הארקות מנוע" ? למה הכוונה?

פורסם
"הארקות מנוע" ? למה הכוונה?

בדרך כלל זה כבל דק בין המנוע לשלדה איזה רכב יש לך ?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

×
×
  • תוכן חדש...