Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דר"א האם הכבל מתח והכבל rca רצים אחד ליד השני?

גם אם יש לך לצורך העיניין דברים שמוציאים שידור או גלים כלשהם לפי דעתי ישפיעו על המערכת

יש משהו חדש שחיברת ברכב?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

לא זוכר איך החיווט רץ באוטו, אבל לא ביצעתי שום שינוי בחיווט ולא חיברתי שום רכיב חדש, בגלל זה אני פונה למשהו שיכול לגרום למתח לא ייציב.

פורסם
ההארקה המקורית בצמת הרדיו של הרכב אינה נהדרת, נתחיל בזה.

שנית, תנסה לחבר את גוף הרדיו ישירות לשלדה.

תבדוק שכבלים מחוברים היטב במקומות הבאים:

 

פלוס ומינוס במגבר

מינוס מגבר לשלדת הרכב

פיוז על כבל מתח ראשי

מפצל מתח במידה ויש

פלוס ומינוס על המצבר

פלוס על האלטרנטור

הארקת מנוע לשלדה ומצבר ושלדה.

 

אל תרוץ ישר למצבר או אלטרנטור תקול.

 

1. מה יש לבדוק בפיוז? (אם הוא לא היה תקין,אז לא הייתה אספקה של מתח ושום דבר לא היה עובד)

2. איפה נמצא הפלוס של האלטרנטור (קורולה 07) ?

3. מזה הארקת מנוע?

פורסם

אל תבדוק, אתה מומחה גדול. אני לא מבין בזה וסתם זורק דברים.

ביקשת עזרה, עונים לך ואתה רק מתווכח למה לבדוק למה לבדוק.

לא טוב לך? לך למומחה.

 

ומה פיוז קשור? קשור מאוד. גם פיוז פגום יכול להעביר חשמל, במיוחד הפיוזים המחורבנים שמתקינים פה.

פורסם
אל תבדוק, אתה מומחה גדול. אני לא מבין בזה וסתם זורק דברים.

ביקשת עזרה, עונים לך ואתה רק מתווכח למה לבדוק למה לבדוק.

לא טוב לך? לך למומחה.

 

ומה פיוז קשור? קשור מאוד. גם פיוז פגום יכול להעביר חשמל, במיוחד הפיוזים המחורבנים שמתקינים פה.

 

:-o

אני שואל בשביל לנסות להבין,תודה בכל מקרה

פורסם
1. מה יש לבדוק בפיוז? (אם הוא לא היה תקין,אז לא הייתה אספקה של מתח ושום דבר לא היה עובד)

2. איפה נמצא הפלוס של האלטרנטור (קורולה 07) ?

3. מזה הארקת מנוע?

תעשה חיפוש בגוגל באנגלית כמובן הארקה מנוע קורולה 07

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Kill the ROAD and not YOURSELF

לכולם שמי שגיא תמיד שמח לעזור :)

כרגע סיוויק 05'

פורסם

אז בוא תשאל ורק תשאל במקום לכתוב בסוף השאלה ״למה לי לבדוק את זה״

 

מה שאתה צריך לבדוק בפיוז ובכל מקום אחר שיש חיבור בין חוטים, זה ההברגות - לוודא שאין כבלים משוחררים. זה יכול להוביל לדברים גרועים יותר, כמו המסת כבלים ואפילו שריפה. כשיש כבל מתח משוחרר ועובר בו הרבה זרם, יכולים להיווצר רעשים בגלל חום ועליית התנגדות.

מינוס משוחרר יכול לגרום להארקה להעביר הרבה עומס במקום הלא נכון, למשל בכבל RCA שבסופו של דבר מגיע לרדיודיסק ויכול לפגוע ברכיבים פנימיים.

פורסם
אז בוא תשאל ורק תשאל במקום לכתוב בסוף השאלה ״למה לי לבדוק את זה״

 

מה שאתה צריך לבדוק בפיוז ובכל מקום אחר שיש חיבור בין חוטים, זה ההברגות - לוודא שאין כבלים משוחררים. זה יכול להוביל לדברים גרועים יותר, כמו המסת כבלים ואפילו שריפה. כשיש כבל מתח משוחרר ועובר בו הרבה זרם, יכולים להיווצר רעשים בגלל חום ועליית התנגדות.

מינוס משוחרר יכול לגרום להארקה להעביר הרבה עומס במקום הלא נכון, למשל בכבל RCA שבסופו של דבר מגיע לרדיודיסק ויכול לפגוע ברכיבים פנימיים.

 

אוקיי, תודה

פורסם

דבר נוסף ששמתי לב:

הרעש קיים גם כאשר המנוע מכובה (רק הסוויצ' דולק), אך זהו רעש קבוע(מן הסתם).

דבר נוסף, כאשר אני מפעיל את הווינקרים, אני שומע את ההבהוב שלהם דרך הרמקולים. :|

פורסם

אז לאחר כמה שעות ניתוק וחיבור של כל החיווט שמגיע למגבר, חידושי מגעים בכבל מתח ופיוז, כבל הארקה של המגבר, בדיקה של צמת מתח לרדיו דיסק...

כרגע לא שומע שריקה עולה ויורדת בהתאם ללחיצה על הגז, אבל נשאר רעש סטטי מעצבן ברגע שמסובבים את הסוויטצ' (וגם כשמנוע פועל).

×
×
  • תוכן חדש...