Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת, עבור בן של חבר.

הבחור בן 15 ותשעה חודשים, רוצה לעשות רישיון לרכב (B) בהקדם האפשרי.

למיטב זכרוני וידיעתי אפשר לגשת לתיאוריה לאופנוע מגיל 15 וחצי (באישור הורים), האם הוא יכול לעשות תיאוריה עכשיו ולהתחיל ללמוד נהיגה באופן מעשי בגיל 16.5?

שיטוט קצר במרשתת אומר שכן, גם האתר הזה תומך, וגם הזיכרון שלי. שואל רק כדי להיות בטוח, לא מצאתי מידע באתר משרד התחבורה.

תודה וערב טוב,

בן

פורסם

למיטב הבנתי, יש אפשרות.

http://bit.ly/2cklBlZ (ראה כותרת : הרכב מבחן עיוני)

 

אבל מדוע לעשות עכשיו את המבחן העיוני (תיאוריה), אם רק בעוד כ-9 חודשים יוכל להתחיל ללמוד נהיגה ?

שיחכה חצי שנה, יעשה מבחן עיוני (גיל 16 ו-3 חודשים) על דרגה B.

חוץ מזה, שיש תוקף של שנתיים לבדיקות רפואיות ו/או מבחן עיוני.

פורסם
למיטב הבנתי, יש אפשרות.

http://bit.ly/2cklBlZ (ראה כותרת : הרכב מבחן עיוני)

 

אבל מדוע לעשות עכשיו את המבחן העיוני (תיאוריה), אם רק בעוד כ-9 חודשים יוכל להתחיל ללמוד נהיגה ?

שיחכה חצי שנה, יעשה מבחן עיוני (גיל 16 ו-3 חודשים) על דרגה B.

חוץ מזה, שיש תוקף של שנתיים לבדיקות רפואיות ו/או מבחן עיוני.

 

תוקף הבחינה העיונית הוארך לאחרונה לשלוש שנים

×
×
  • תוכן חדש...