Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סופשבוע נעים חברים.

 

עקב הידע הדל שלי ברכבים הייתי רוצה לשמוע חוות דעת קצת יותר מקצועיות, אני רוצה לקנות קרוסאובר יוקרה ויש לי תקציב של 400,000 שקל. אני נוסע קצת מעל הממוצע הישראלי בשנה, ומבלה ברכב לא מעט משעות היום. אז הדגש שלי הוא בעיקר על אבזור, נוחות, שימושיות ופחות ביצועים וכאלה. יכולת שטח לא מענינת אותי בכלל.

 

אני לא בקיא בקטגוריה (נוסע על טראקס) אבל הרכבים ששקלתי לפי עדיפות הם :

 

- מרצדס GLC

- במוו X3

- במוו X4

 

כולן ברמת גימור הכי גבוהה, מנועי בנזין.

 

אני יודע שבשביל המרצדס אני צריך "למתוח" מעט את התקציב, אבל מהבדיקות שלי מדובר ברכב היותר איכותי, גם אם קצת פחות בביצועים ובצריכת דלק. אני יודע שהבמוו X3 וX4 כמעט זהות, מפריע לי קצת הראות אחורה ב X4 והעובדה שבמוו לא שמה מצלמת רוורס מובנית ברכב במחיר כזה, שעולה להוסיף המון כסף ואני מעדיף להמנע מהתקנות בארץ.

 

הייתי שמח לשמוע דעות מקצועיות על הרכבים, מה עדיף למי ששם דגש על אבזור נוחיות ושימושיות, איך הערך לכסף של הרכבים האלה ? ואולי תוכלו להמליץ על כיוונים אחרים שלא שקלתי בכלל, מעדיף שלא אודי.

 

תודה רבה.

פורסם

יש במחירים העלה גם לקסוס NX. ובקרוב אולי גם RX בגירסה עם מנוע קטן יותר שיכנס בתקציב.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

כדי שנוכל ליעץ לך תסביר לנו מה תוואי הטבעי שלך? כביש או עיר? האם זה אמור להיות רכב ראשי או משני? איזה עוד כלים יש ברשותך? מה מטרות שימוש? ב400k אתה יכול לקנות כמה כלים מעניינים עם יתרונות כל אחד. השאלה אם הסמל הוא מה דחשוב או שאתה רוצה כלי איכותי וטוב?

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
כדי שנוכל ליעץ לך תסביר לנו מה תוואי הטבעי שלך? כביש או עיר? האם זה אמור להיות רכב ראשי או משני? איזה עוד כלים יש ברשותך? מה מטרות שימוש? ב400k אתה יכול לקנות כמה כלים מעניינים עם יתרונות כל אחד. השאלה אם הסמל הוא מה דחשוב או שאתה רוצה כלי איכותי וטוב?

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

בגדול אני נוסע הרבה בין רחובות - ראשל''צ - חולון בת ים ות''א באופן יומיומי, אבל גם נוסע לא מעט בעיר. לעתים יחסית קרובות גם נוסע לירושלים, באר שבע, ומרחקים בסגנון הזה. יש לנו עוד רכב בבית אבל החדש יהיה שלי בלבד.

 

אשקר אם אגיד שהסמל לא חשוב (ובעיקר גם האיכות שנלווית אליו), אבל אני אעדיף נוחות שימושיות ופרקטיות, על סמל ונראות, אני רוצה להביא בסכום הזה את המקסימום לצרכים שלי, גם אם הסמל לא יסובב ראשים.

 

אם אוכל לענות על עוד שאלות כדי לעזור לכם לעזור לי, אשמח מאוד.

תודה.

פורסם

זהו. שלפעמים משלמים על הסמל יותר מאשר על איכויות. אני מבין שאתה יותר מבלה באוטו מאשר טוחן קילומטרטז'. אתה גם לא צריך כלי גדול כי אתה נוסע לבד ולא למרחקים ארוכים. לכן לקסוס NX בגרסתה ההיברידית יכולה להיות פתרון טוב וחסכוני. אישית פחות התחברתי לX4 כי הוא נותן הרגשה שחסכו עלי. X3 באמת יכול להיות רעיון טוב. כיוון נוסף יכול להיות טויןטה לנדקרוזר קצר עם מנוע דיזל. אתה תקבל יותר כי פחות משלם על הסמל ותהנה משמירת ערך פנטסטית.

מה שבעייתי ברכבי יוקרה זה מושבי עור. חם בקיץ, קר בחורף, גרסאות עם קירור לא זולות והקירור עצמו לא תמיד כמו שצריך. מערכת בידור יכולה להיות שונה, אבל חיבור לוויז ישראלי ותמיד עקום, כך שמבחינה זו אין יתרון. לכן כרכב עבודה נטו לא הייתי קונה רכב ביותר מ300k אלא אם כן הוא משמש למטרה ייצוגית.

מה שאני ממליץ בחום לעשות זה לשים ציפוי ננו על השמשות כולל קדמית. זה חוסם קרינת UV ומאוד מקל כשאתה נמצא הרבה זמן באוטו ברוב ימות השנה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

וולוו XC 60 בגירסת ה-T6 ‚ אינפינטי QX 70 (לטעמי הכי יפה) ואם יש סבלנות אז אולי לחכות לאלפא stelvio שלפחות לפי התמונות ניראה מצויין ‚ אני אישית אם מדברים כבר על סכומים בסדר גודל כזה הייתי הולך על הוולוו XC90 המצויין (אבל הוא מעל לתקציב ) .

[h=2][/h][h=2][/h]

פורסם

כמובן שממליץ לך לבצע נסיעות מבחן על הרכבים שמעניינים אותך כי כל אחד אוהב משהו אחר ואפשר להוסיף גם את היגואר יגואר f pace ‚ לטעמי ניראה מצויין .

פורסם
כמובן שממליץ לך לבצע נסיעות מבחן על הרכבים שמעניינים אותך כי כל אחד אוהב משהו אחר ואפשר להוסיף גם את היגואר יגואר f pace ‚ לטעמי ניראה מצויין .

בן אדם אמר שביצועים לא מעניינים אותו ואתה דוחף לו T6 או מנוע 3.7 של אינפיניטי. מה גם שQX70 הרבה יותר יקרה. אני לא מדבר על מחירי סגירה. אחר כך גם מציע התאבדות כלכלית בדמות יגואר. איפה ראית כותרת '' פנטזיה שלכם ב400k. "?

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

למרות שהוא דיי וותיק אני מציע לבדוק את האאודי Q5.

למרות גילו לדעתי תא הנוסעים שלו יותר טוב משל הב.מ.וו, בהרגשה האישית שלי הוא מרווח מהמרצדס ושימושי יותר.

ראיתי שאתה מתמקד בגירסאות הבנזין, למה פסלת את הדיזלים?

אני לא יודע מה תנאי הרכישה לטוארג במבצע הנוכחי של פולקסוואגן והוא חורג מהתקציב ב-50K בערך אבל הוא גדול ומרווח יותר מהג'יפונים הקטנים, נוח יותר ובהחלט שימושי יותר. מה שכן הוא כנראה יהיה מסורבל יותר לשימוש עירוני.

אפשרות אחרת בבנזין, קאדילק XT5. דגם חדש, נראה לא רע, בתקציב שלך אפשר לקבל את הדגם המאובזר . בגודל הוא חצי קטגוריה מעל הג'יפונים הקטנים מגרמניה והמנוע כיאה לאמריקאים גדול וחזק יותר.

פורסם
אעדיף נוחות שימושיות ופרקטיות, על סמל ונראות, אני רוצה להביא בסכום הזה את המקסימום לצרכים שלי, גם אם הסמל לא יסובב ראשים.

 

אם זו הדרישה...

 

לכל יודעי הדבר פה , מדוע אף אחד לא הציע את הפורד אדג׳?

 

...הנה, אני מציע - פרקטי ונוח מהמתחרים היוקרתיים, מציע הרבה אבזור ואיכות טובה למדי במחיר טוב (יחסית להם, לא אבסולוטית). אישית זה שהוא פורד זה יתרון נוסף - לא בהכרח בגלל חיבה למותג, אלא כי היוקרתיים בסגמנט הזה ערסיים מדי לטעמי.

פורסם

קודם כל תודה רבה חברים, אתם עוזרים לי וממקדים אותי מאוד.

 

זהו. שלפעמים משלמים על הסמל יותר מאשר על איכויות. אני מבין שאתה יותר מבלה באוטו מאשר טוחן קילומטרטז'. אתה גם לא צריך כלי גדול כי אתה נוסע לבד ולא למרחקים ארוכים. לכן לקסוס NX בגרסתה ההיברידית יכולה להיות פתרון טוב וחסכוני. אישית פחות התחברתי לX4 כי הוא נותן הרגשה שחסכו עלי. X3 באמת יכול להיות רעיון טוב. כיוון נוסף יכול להיות טויןטה לנדקרוזר קצר עם מנוע דיזל. אתה תקבל יותר כי פחות משלם על הסמל ותהנה משמירת ערך פנטסטית.

מה שבעייתי ברכבי יוקרה זה מושבי עור. חם בקיץ, קר בחורף, גרסאות עם קירור לא זולות והקירור עצמו לא תמיד כמו שצריך. מערכת בידור יכולה להיות שונה, אבל חיבור לוויז ישראלי ותמיד עקום, כך שמבחינה זו אין יתרון. לכן כרכב עבודה נטו לא הייתי קונה רכב ביותר מ300k אלא אם כן הוא משמש למטרה ייצוגית.

מה שאני ממליץ בחום לעשות זה לשים ציפוי ננו על השמשות כולל קדמית. זה חוסם קרינת UV ומאוד מקל כשאתה נמצא הרבה זמן באוטו ברוב ימות השנה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

מסכים מאוד לגבי ה X4. חשוב להבהיר שזה לא אוטו עבודה, אלה האוטו שלי לכל המשימות, פנאי או עבודה (שגם היא, בסופו של יום להגיע לפגישות כאלה ואחרות, זה לא שאני מעמיס עליו משהו או כל שימוש אחר).

 

היה לי רכבים עם עור, זה מבאס אבל בגדול מחנים במקומות מוצלים וכאלה, לא בעיה קריטית במיוחד. לגבי הציפוי ננו אבדוק נשמע מעניין, תודה.

 

מכל הדגמים שנזרקו פה הלקסוס נשמע ונראה לי הכי מתאים להכנס לרשימה, על הבוואריות נסעתי כבר נותר רק על המרצדס ועל הלקסוס (שחוויות טובות זכורות לי מהקטנה CT200h ) אבל אני מניח שזה לא מעיד על ה NX לטובה או לרעה. אני אבדוק את הדגמים האלה ונראה לי אחליט נטו לפי מה שארגיש בנסיעה עצמה.

 

בגלל שהיא המטרה העיקרית שלי, הייתי רוצה לשמוע חוות דעת שלכם על המרצדס GLC החדשה, היא הכי יקרה, זה שווה את זה או שהיא לא מציעה כלום מעבר לסמל על ה X3 וה NX ? ממה שהבנתי היא קצת יותר מאובזרת מהן (או לפחות מה X3).

 

לגבי מנועי דיזל, בשיא הכנות אני לא שוקל כי אני לא מבין בזה, ממה שהבנתי זה קצת יותר אמין, קצת יותר חסכוני, זול יותר לתחזוקה וחי יותר זמן (לא רלוונטי) זה הפלוסים, המינוסים זה שהוא כביכול פחות ביצועיסט ? אולי קצת יותר רועש וכאלה ?

 

זה מה שאני הבנתי, אבל אם זה מסתכם בעוד 2 ק''מ לליטה כמו שמוצג ברוב מבחני הרכב...לא בשביל זה אני אקח דיזל.

אשמח ללמוד ממכם על ההבדלים.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...