Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמא שלי החליטה להתחדש מהלנטיס הותיקה

 

היא היתה מאוד מאוד מבסוטה מהלנטיס, ולמען האמת גם אני, אמין מאוד.

 

ולכן אני מחפש לה משהו אסייתי גם כן, האופציות שחשבתי עליהן כרגע הן:

 

טויוטה יאריס\אאוריס

הונדה ג'אז

סוזוקי SX4

איזושהי ניסאן?

 

באיזור שנתון 2013.

 

יש לציין שנהגתי ביונדאי I20,I30 ולא התלהבתי בלשון המעטה, האוטו היה אנמי לחלוטין ואפילו בלם עייף.

 

אשמח להצעות לעוד דגמים הערות וכו.

 

תודה!

פורסם

היא מחפשת משפחתית?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לא מאוד משנה לה, אני הייתי מעדיף משהו בגודל של האאוריס (שעושה רושם יקר מידי) אבל גם היאריס בסדר

עריכה אחרונה על ידי Kidis
פורסם

מציע לבדוק את הטויוטה ספייס וורסו. מימדים חיצוניים קרובים לשל היאריס אבל תנוחות ישיבה גבוהה ונוחה בהרבה, מקלה גם על הכניסה והיציאה מהרכב. בפנים מרווח יותר מביאריס.

ניסאן נוט גם יכול להתאים אבל הדגם הקודם ירגיש מיושן מול הספייס וורסו והחדש יקר יותר ונמכר בכמויות קטנות מאוד.

סוזוקי SX4 האצ'בק גם אפשרות טובה, חסכוני פחות מהטויוטה אבל גדול יותר, מנוע חזק יותר וגיר אוטומטי רגיל ולא רציף כמו בטויוטה (רועש תחת מאמץ ממושך בטויוטה).

ג'אז הייבריד יכולה לחסוך לא מעט דלק בתוך העיר. במידה ובוחרים בדגמי הבנזין הרגילים כדאי לחפש את הדגם האוטומטי הרגיל ולא הרובוטי. האוטומטי נמכר בארץ החל מ-2011 ולאחר מתיחת פנים קלה שעברה הג'אז.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
מה התקציב?

 

רשמתי בכותרת

 

מדוע לא להשאר נאמנים ליצרן ולבחור מאזדה 2 אם סופר מיני מתאימה לה או מאזדה 3 אם רוצים משפחתית ?

 

כי אני קצת מודאג מצריכת הדלק

 

מציע לבדוק את הטויוטה ספייס וורסו. מימדים חיצוניים קרובים לשל היאריס אבל תנוחות ישיבה גבוהה ונוחה בהרבה, מקלה גם על הכניסה והיציאה מהרכב. בפנים מרווח יותר מביאריס.

ניסאן נוט גם יכול להתאים אבל הדגם הקודם ירגיש מיושן מול הספייס וורסו והחדש יקר יותר ונמכר בכמויות קטנות מאוד.

סוזוקי SX4 האצ'בק גם אפשרות טובה, חסכוני פחות מהטויוטה אבל גדול יותר, מנוע חזק יותר וגיר אוטומטי רגיל ולא רציף כמו בטויוטה (רועש תחת מאמץ ממושך בטויוטה).

ג'אז הייבריד יכולה לחסוך לא מעט דלק בתוך העיר. במידה ובוחרים בדגמי הבנזין הרגילים כדאי לחפש את הדגם האוטומטי הרגיל ולא הרובוטי. האוטומטי נמכר בארץ החל מ-2011 ולאחר מתיחת פנים קלה שעברה הג'אז.

 

תודה, לצערי אין כמעט ספייס וורסו משנתונים גבוהים, כולם ~2011

 

 

כמובן

פורסם

קח אותה לאולם של קיה לראות את הסול, רכב קל לנהיגה, מרווח ונוח עם ישיבה גבוהה יחסית וכניסה-יציאה נוחה. בתקציב שלה היא יכולה להרשות לעצמה שנתון 2013 (כ-60 אלף שקל לפי מודעות ביד2), אולי אפילו 2014 בתוספת קלה (חלק מפורסמות באזור ה-70 אלף, סביר שתוכלו להתמקח).

 

לגבי מאזדה 2 ו-3 - שתיהן (ה-2 במיוחד) חסכוניות מהלאנטיס, ואם היא לא נוסעת הרבה מאוד הפער הכספי מרכב "חסכוני" ל"לא חסכוני" לא יהיה דרמטי.

פורסם

אני חושב שבשל גילה המתקדם יחסית של אימך (עד 120 והרבה שנים של נהיגה בטוחה ורגועה) כדאי לשקול רכב מעט גבוה יותר שייקל עליה את הכניסה והיציאה לרכב ומהרכב. מניסיון, מומלץ לחשוב על עניין זה ברצינות. sx4 מהבחינה הזו תתאים. הרכב גבוה יחסית בהשוואה לאחרות. הרכב אמין מאוד בדומה ללנטיס. רכב שדורש בעיקר טיפולים שוטפים וזהו. זול ונוח לאחזקה. הרבה הנאה מנהיגה לא תהיה לה אבל הצרכים של אימך, אני מניח שונים מנהג צעיר...

פורסם
קח אותה לאולם של קיה לראות את הסול, רכב קל לנהיגה, מרווח ונוח עם ישיבה גבוהה יחסית וכניסה-יציאה נוחה. בתקציב שלה היא יכולה להרשות לעצמה שנתון 2013 (כ-60 אלף שקל לפי מודעות ביד2), אולי אפילו 2014 בתוספת קלה (חלק מפורסמות באזור ה-70 אלף, סביר שתוכלו להתמקח).

 

מסכים. הסול יכולה להיות אופציה טובה למי שמחפש אלטרנטיבה למשפחתית הקלאסית ומציעה (בנוסף לנוחות למרווח) גם אחלה אבזור ותא מטען שימושי לגמרי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...