Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש רעיון כלשהו איך לאפשר מגע של רגש הטמפ' בנוזל הקירור,

מבלי לגרום נזק\נזילות עתידיות?

 

השאלה היא כללית למגוון מדי הטמפ' למינהם.

 

חיבור הרגש לבלוק המנוע לא נותן תוצאות טובות.

1. יש הפרש של כ 5-7 מעלות בין נוזל הקירור למה שנמדד בבלוק.

2. לוקח זמן רב יחסית עד שמד הטמפ' מתייצב על טמפ' עבודה,

כאשר בפועל נוזל הקירור כבר בטמפ' עבודה זמן רב לפני.

פורסם

עדיף שיהיה מגע בראש ולא בנוזל הקירור, שם כבר יש לך את החיישן המקורי של הרכב.

 

נסה למצוא איזה בורג שאפשר לוותר עליו, ולהכניס לתבריג שלו את החיישן, עם משחה טרמית של מעבד של מחשב.

 

כך אם פתאום מתפוצץ צינור והרכב מאבד מים בצורה מסיבית, תוכל לדעת מה הטמפ' האמיתית.

Stay Dirty

פורסם

החיישן שלי הוא בנעל כבל. ראה תמונה מצ"ב.

הנעילה שלו היא באמצעות נעילה על בורג קיים.

עד שהחום בבלוק יעלה באופן משמעותי ייתכן והמצב יהיה מאוחר מדי.

אני רואה שכאשר המנוע קר ואני מתחיל נסיעה,

לוקח למד כ 10 דק יותר משעון הרכב (נבדק גם עם התחברות למחשב הרכב) זמן להתייצב על הטמפ' עבודה.

וגם אז, יש הפרש של 5-7 מעלות.

 

s-l1600.jpg

×
×
  • תוכן חדש...