Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לשדרג את גרסת האנדרואיד המחוברת למערכת המולטימדיה של הרכב.

מדובר בהתקנה מקומית ע"י רדיו מילאנו ומשום מה מדובר בגרסת אנדרואיד מאוד ישנה שמוגבלת רק לוויז.

הייתי אצל מתקין כלשהו בעניין אחר (כבל USB) והוא הציע לי לשדרג את הגרסה ב700₪ - מחיר מופרז מאוד.

יש לי את כל הידע הטכני הדרוש לעדכון גרסה הבעיה שאני מפחד לפתוח שם את הפלסטיקה בשביל להגיע לרכיב שמריץ את האנדרואיד.

אודה לכם אם תוכלו לכוון אותי איפה בדיוק ממוקמת הקופסה שמריצה את האנדרואיד, ואיך הכי קל ונוח לגשת אליה.

 

מצאתי את זה:

נראה פשוט, אבל: 1. איפה אני משיג את הברזלים השטוחים שהוא משתמש בהם? 2. המערכת מולטימדיה אצלי שונה מעט ונראית כך: http://poollretrofits.com/blog/wp-content/uploads/2014/12/seat-leon-5f-multimedia-activating-optical-parking-sensors-retrofit_automatic_activation.jpg

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...