Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשמחה רבה אני מציע למכירה את הפיאט הדי חדשה שלי!

האוטו הוא מנוע 1400 הזרקה, צבע לבן עם 146 אלף ק"מ.

האוטו יד חמישית (שתיים במשפחה)

האוטו נראה יופי יופי שחבל על הזמן ויש לאוטו גם ג'נטים מגנזיום שנשארים על האוטו כמובן וגם צמיגים חדשים חדשים!!! הג'נטים והצמיגים הם בני 4 חודש! מי שרואה את האוטו נגנב.......

 

הסקאלה צבועה בלבן, כך גם התריסים של המזגן----והכל בתנור! ככה שזה הכי מקצועי בארץ.......

 

המחירון של כזו הוא 12 וחצי אלף, על אף התוספות הרבות אני מבקש מחירון בלבד וזאת בגלל היד הגבוהה יחסית---למרות שבעוד שנה כבר לא מפסיקים להסתכל על היד בגלל שהיא תהיה בת 10.

לא לנסות להוריד אותי בטלפון על מחיר כי אין על מה! האוטו עם צלחות וברקסים חדשים מלפני שבוע+טיימינג+מחזירי שמן+חוטי פלאגים+פלאגים +פילטרים +שמן חדשים חדשים חדשים!

מי שקונה יהנה!!!!

 

האוטו נמצא רוב הזמן בחולון באוטו דיפו אני עובד שם ככה שאין בעיה להגיע לשם ולראות!

ניתן להשיג אותי גם בטלפון לשאלות נוספות---0506822428

קובי.

 

***עריכה***

שכחתי לציין שיש גם מזגן והוא עובד בצורה מקצועית ביותר

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

×
×
  • תוכן חדש...