Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, זוג סטודנטים שמתחתנים והולכים לגור טיפה רחוק מהאוניברסיטה, הנסיעה היא כ30 ק"מ כל כיוון כל יום. בנוסף יהיו נסיעות בינעורניות יותר משמעותיות בסופ"ש להורים (חיפה וירושלים).

בכנות, אין לנו מושג מאיפה להתחיל, המלצות מישהו? כיוון?

תודה מראש.

פורסם

מה הדרישות?

במידה וידני הייתי מחפש גטס 2008-7

במידה ואוטומאט אולי איזו יאריס\סיריון, תלוי כמה אתה לא רוצה להתפשר על המחירון.

אם בכלל השיקול הוא לרכב גדול יותר ולא מנעיין אותך צריכת הדלק, לאנסר תתפוס שנתון גבוה יותר במחירון כזה.

פורסם

אהלן, הדרישות הן שיבקר כמה שפחות במוסך בעיקר...

אין בעיה עם ידני או אוטומט הכל הולך. אתם בכללי ממליצים על ידני? פחות תקלות? זול יותר?

צריכת דלק לא כל כך קריטית לנו אבל ברור שעדיף נמוכה.

אין צורך ברכב משפחתי, אם רכב קטן יהיה יותר זול מעולה.

שוב תודה!

פורסם

אז אני חוזר להצעתי על הגטס ידנית או לחפש איזו יאריס ידנית, שתיהן מכוניות אמינות במחיר טוב, חלפים זולים, וצריכת דלק מעולה.

היאריס תהיה בשנתון נמוך מהגטס, ואת הגטס תוכל למצוא ברמות גימור עדיפות יותר (GLI וGLS) בשנתונים 06-08 לדעתי.

פורסם
אז אני חוזר להצעתי על הגטס ידנית או לחפש איזו יאריס ידנית, שתיהן מכוניות אמינות במחיר טוב, חלפים זולים, וצריכת דלק מעולה.

היאריס תהיה בשנתון נמוך מהגטס, ואת הגטס תוכל למצוא ברמות גימור עדיפות יותר (GLI וGLS) בשנתונים 06-08 לדעתי.

באופן כללי חוץ משאלת המחיר, אוטו ידני רואה פחות מוסך? אם יש לי באותו מחיר ידני ואוטומט ומבחינת נוחות נהיגה אני בסדר עם שניהם ללכת על הידני?

ומה צריכת הדלק בפועל של היונדאי גטס?

פורסם
באופן כללי חוץ משאלת המחיר, אוטו ידני רואה פחות מוסך? אם יש לי באותו מחיר ידני ואוטומט ומבחינת נוחות נהיגה אני בסדר עם שניהם ללכת על הידני?

ומה צריכת הדלק בפועל של היונדאי גטס?

אוטו ידני יראה פחות מוסך רק במה שקשור לגיר, כך שהדאגה היחידה שלך היא הקלאץ, גיר בדכ לא מתקלקל בקלות.

כשאתה עם אוטמאט יש עוד כמה מכלולים שיש לדאוג לגביהם.

בכל אופן, אני בעל גטס דור ראשון שם צריכת הדלק יותר גרועה למעשה והרכב בממוצע עושה 1:14.8 (נמדד במשך 20K קילומטרים) בנסיעה שרובה עירונית ואחת לשבוע בין עירונית.

בגטס דור שני הצריכה תהיה קצת יותר טובה למנוע 1400, ולרגועים מבינינו תגיע ל1:16 בשמחה

פורסם

הגטס אחלה אופציה,יאריס לא רואה סיבה להעדיף,היא יקרה מהמתחרות.

אם ידני הייתי שוקל את הפיאט פנדה שהיא מאוד חיסכונית ואמינה כמו כן לא יקרה לאחזקה ואם מעדיפים משהו גדול יותר יש את הפונטו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
באופן כללי חוץ משאלת המחיר, אוטו ידני רואה פחות מוסך? אם יש לי באותו מחיר ידני ואוטומט ומבחינת נוחות נהיגה אני בסדר עם שניהם ללכת על הידני?

כן.

גם הצריכת דלק בידני נמוכה יותר מתיבה אוטומטית רגילה

×
×
  • תוכן חדש...