Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

אתמול קיבלתי דו"ח בכחול לבן, בהתחלה התעצבנתי כי שמתי פנגו וחשבתי שהפקח שם לי סתם דו"ח,

 

שהגעתי לבית ראיתי שלא שיניתי את מספר הרכב באפליקציה של פנגו,

 

הרכב שהפעלתי עליו את האפליקציה מושבת ולא אצלי כבר,

 

יש סיכוי שיבטלו את הדו"ח ? כי בעקרון שילמתי על החניה אבל על רכב שלא על הכביש כבר.

 

תודה מראש, ניסים.

פורסם

אין לך מה להפסיד בלבקש.

הוצא רישום מהפנגו לצורך תיעוד שהתשלום אכן בוצע.

שלח מכתב רשום עם הוכחת התשלום ובקש התחשבות.

רק לשים לב שכך שהטיפול בבקשה לא מאריך את זמן התשלום, אם לא יענו תוך 90 יום, תאלץ לשלם.

פורסם

לדעתי תצרף למכתב גם צילום של אסמכתא שהרכב הקודם מושבת והיתה טעות אנוש בלא להעביר את האפליקציה לרכב החדש.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

^

כמובן לצרף את כל האסמכתאות.

 

רק אעיר שקנס כזה יכול להיות בסכום של 100 ש"ח ללא צבירת נקודות, וכל תכתובת דואר רשום (מעבר לזמן שלוקח לכתוב ולאסמכתאות שיש לאסוף ולצרף) רק המשלוח הרשום עולה מעל 10 ש"ח למכתב, עלול להיות יותר מאחד.

 

מעצבן בתור אזרח, אבל מציאותי.

×
×
  • תוכן חדש...