Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

רקע: מעוניין לשדרג את המערכת אודיו ברכב (פיג'ו 307 2002) בשאיפה לתקציב עד 1000 ש"ח

 

לאחר המלצה ממישהו רציתי לרכוש את Alpine SPG-17CS בתור הרמקולים.

ובנוגע לרדיו דיסק ניסיתי לחפש בעצמי משהו שיראה איכותי ואולי יכיל זרימת אודיו דרך בלוטוס,

נתקלתי ב: ALPINE UTE 72BT, Pioneer DEH-X5800BT, Pioneer MVH-X380BT.

 

בנוגע לקניה מחו"ל, שאלתי היא האם קניה של רדיו מ-Amazon UK תתאים לארץ ולא תעשה בעיות?

(אפשר לראות משהו במפרט שמאשר את זה?)

 

בנוגע למוצרים, אשמח להמלצה בין המוצרים שציינתי, או שמא עליי ללכת על כיוון אחר בכלל...

 

תודה רבה

פורסם

אם אני קונה משם את הרמקולים אז אין לי בעיה כבר לחכות לשניהם (שגם אצטרך לחכות מהאתרים בזאפ כנראה)... השאלה אם אני לא יכול לקנות שם באותו כסף (או פחות) משהו יותר טוב?

הדגמים של פיוניר עדיפים על אלפיין?

 

תודה על התגובה!

פורסם (נערך)

1. תבדוק מחיר בארץ לפני שאתה מזמין כי אמזון מחייבים את כל המיסים אז יכול להיות שיהיה אותו מחיר בארץ.

2. אמזון לא אוהבים לנדב מפרט מלא על מוצרים. אחרי חיפוש בגוגל ALPINE UTE 72BT הוא This unit is not equipped with a CD optical drive.

3. לאנגלים יש רדיו דיגיטלי, לאמריקאים יש קפיצה בטדרים ורדיו לוויני אז תבדוק את הדגמים עד הסוף.

4. MVH-X380BT Temporarily out of stock.

 

 

אבל מה

זמן טוב להזמין מהאנגלים אחרי שהמטבע שלהם צנח

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

פורסם (נערך)
1. תבדוק מחיר בארץ לפני שאתה מזמין כי אמזון מחייבים את כל המיסים אז יכול להיות שיהיה אותו מחיר בארץ.

2. אמזון לא אוהבים לנדב מפרט מלא על מוצרים. אחרי חיפוש בגוגל ALPINE UTE 72BT הוא This unit is not equipped with a CD optical drive.

3. לאנגלים יש רדיו דיגיטלי, לאמריקאים יש קפיצה בטדרים ורדיו לוויני אז תבדוק את הדגמים עד הסוף.

4. MVH-X380BT Temporarily out of stock.

 

 

אבל מה

זמן טוב להזמין מהאנגלים אחרי שהמטבע שלהם צנח

 

היי, תודה על הנקודות -

 

1. המחיר בוודאות יוצא זול יותר מהארץ (יחד עם כל המיסים), המחירים הכי זולים שנתקלתי בהם של הדגמים שבדקתי (בזאפ וכו') היו גבוהים בכמה מאות שקלים.

2. הסתכלתי כמובן גם באתר הרשמי של היצרנים (אם כי את רוב ה"מפרט" אני לא באמת מבין), האמת היא שאני כרגע עם רדיו ללא דיסק, רדיו גרוע אומנם - אבל הדיסק זה לא משהו שחסר לי ממש, התלבטתי על זה וזה מסוג הדברים ש"טוב שיהיה" אבל בפועל אני לא שומע בדיסקים (נראה לי שזה מתחיל להיעלם מהעולם) - יותר דרך האייפון וכאלה. אז אני לא נותן לזה להכריע לכאן או לכאן.

3. זהו, לכן שאלתי מה אני צריך לבדוק בדיוק... מה אני צריך לראות בפירוט של הדגמים שיבטיח לי שזה יהיה מותאם לארץ? אני לא יודע... אבל אם מוכרים את אותו דגם בארץ, זה לא בהכרח אומר שהוא יעבוד גם פה?

4. כשכתבתי את הפוסט זה היה במלאי, אבל בכל אופן עדיין אפשר להזמין את זה ולחכות שיגיע (שזה מה שיקרה עם הרמקולים שלצערי פיספסתי את ההזדמנות וגם הם נגמרו מהמלאי).

 

בכללי אמזון UK יוצא משתלם מהארץ, גם עם משלוח ומיסים (שזה הרבה)

 

שוב תודה

עריכה אחרונה על ידי ofirg
פורסם

המכשירים הבסיסיים של פיוניר לא יוצאים זולים יותר מחו"ל באופן מיוחד אם בכלל. אלפין, יקרים "באופן מסורתי" בארץ ולא בהכרח באופן מוצדק.

לדוגמה, דגם ה-MVH שציינת, עולה באמאזון ללא משלוח ומיסים 360 ש"ח. בארץ ניתן לרכוש אותו החל מכ-480 ש"ח (דגם מקביל, 385)

יש לך השוואה נקודתית אחרת?

 

אין בעיה עקרונית ברכישת מכשירים מאנגליה ואירופה בכלל.

קיומם של רדיו דיגיטלי (DAB) או פיצ'רים אחרים לא באים על חשבון רדיו רגיל (אם כי מומלץ לוודא במפרט).

רדיו "אירופאי/ישראלי" יהיה בעל טווח תדרים FM 87.5-108.0 וקפיצות של 0.1 מה"צ או 0.05 מה"צ.

 

מציע להעיף מבט גם בפורום יד שניה, כי יש שם כמה HUים שווים במחירים שווי נפש לדעתי.

 

לגבי רמקולים, תוודא שאכן מדובר בדגם הקומפוננט ולא הקואקסלי, כי התמונה באמזון מטעה.

פה כבר אולי יש פער כלשהו ברמת המחירים, אבל אולי יש עוד אפשרויות במסגרת תקציב כזה פלוס מינוס.

פורסם
המכשירים הבסיסיים של פיוניר לא יוצאים זולים יותר מחו"ל באופן מיוחד אם בכלל. אלפין, יקרים "באופן מסורתי" בארץ ולא בהכרח באופן מוצדק.

לדוגמה, דגם ה-MVH שציינת, עולה באמאזון ללא משלוח ומיסים 360 ש"ח. בארץ ניתן לרכוש אותו החל מכ-480 ש"ח (דגם מקביל, 385)

יש לך השוואה נקודתית אחרת?

 

אין בעיה עקרונית ברכישת מכשירים מאנגליה ואירופה בכלל.

קיומם של רדיו דיגיטלי (DAB) או פיצ'רים אחרים לא באים על חשבון רדיו רגיל (אם כי מומלץ לוודא במפרט).

רדיו "אירופאי/ישראלי" יהיה בעל טווח תדרים FM 87.5-108.0 וקפיצות של 0.1 מה"צ או 0.05 מה"צ.

 

מציע להעיף מבט גם בפורום יד שניה, כי יש שם כמה HUים שווים במחירים שווי נפש לדעתי.

 

לגבי רמקולים, תוודא שאכן מדובר בדגם הקומפוננט ולא הקואקסלי, כי התמונה באמזון מטעה.

פה כבר אולי יש פער כלשהו ברמת המחירים, אבל אולי יש עוד אפשרויות במסגרת תקציב כזה פלוס מינוס.

פיוניר הצליחו לבלבל אותי עם כמות הדגמים שקיימים אצלם... אני לרוב לא באמת יודע להגיד איזה דגם מקביל פה בארץ. יכול להיות באמת שההבדל במחיר באמת לא משמעותי. מהדגמים שקיימים גם פה ובדקתי (כמו DEH-X8700BT) כן היה פער. אבל גם את התימחור שלהם אני לא ממש מבין (דגמים שאמורים להיות חדשים יותר זולים וכו').

בכל אופן - המחיר עדיין יוצא אטרקטיבי בהנחה שאני קונה את הרמקולים משם (יצא לי 900 ש"ח לדגם שציינת והרמקולים).

כמובן שאם אפשר לקנות בארץ עדיף.

 

הרמקולים זה אכן הקומפוננט. אשמח לשמוע על אפשרויות נוספות.

ולגבי ה-HU - איזה דגם אתה אומר כדאי בסוף? אני נוטה לאלפיין כי הם נראים לי קצת יותר מקצועיים (ואין להם מיליון דגמים שונים שמבלבלים אותי).

 

אסתכל בפורום מכירה. תודה!

×
×
  • תוכן חדש...