Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי :)

 

מישהו היה? שווה או עוד פיספוס?

 

מתלבט ביינה לבין "צל תמר" (הייתי כמה פעמים, סבבה לגמרי) לבין "יהודה ורוזה באילניה" (לא הייתי, שמעתי שממש טוב).

 

המטרה לא רומנטית - חוגג משהו עם המשפחה

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

לגבי יהודה ורוזה - מקווה שלא

המושבוצ נראה טוב אבל טיפה רחוק (ישקל במידה ו1910 ויהודה ורוזה יהיו מחוץ לתמונה)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

1910 חד משמעית דש לעודד ולאשתו הקונדיטורית הכי טובה שאני מכיר .

תבוא אלי לקפה.

צל תמר לא מה שהייתה פעם הייתי אוכל שם המון עד לפני כמה שנים.

פורסם

רוטנברג בגשר הישנה. פשוט מעולה.

מגדלנה בצומת מגדל - חבל על הזמן.

 

ביהודה ורוזה התאכזבתי מאוד, בצל תמר התאכזבתי קצת, 1910 צריך לבקר.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם (נערך)

רוטנברג הייתי מזמן והיה מעולה, אבל מאז השמועה אומרת

שהתחלף שם השף וזה לא מה שהיה. לא יודע אם נכון או לא,

אבל שווה לבדוק כדי לא להתאכזב.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

מגדלנה נראה שמנסי מידי

 

בתפריט של 1910 יש רק שתי מנות בשר? ויקר גם :( (250 גרם סינטה ב130 ש"ח? במו ומו רחובות 400 גרם עולה 145 ש"ח)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

בסוף נסענו למושבוצ

OMG היה טעים!

הייתה להם מנה של סטייק פורטהאוס (~500 גרם) ב170 ש"ח. הכינו לי טיפה יותר מידי M מMR אבל הייה כל כך טעים שלא היה משנה לי :)

 

הסטייק טלה גם היה מעולה, האנטריקוט טיפה קשה לפי דעתו של הסועד (אבל הבשר כל כך טוב שאפשר לוותר טיפה), תפריט היינות יקר מאוד לפי דעתי (ממש יקר)

במנות פתיחה לקחנו 2 ל-4 סועדים - פטה כבד עם רוטב סילאן או משהו כזה, מפוצץ בחמאה כנראה - מדהים.

וחציל על יוגורט שהיה... חציל על יוגורט לא משהו מיוחד

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...