Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכובדי שלום

לרכב המאזדה שלי אני משתדל לדאוג טוב

פלסטלינה+onr, אלכוהול, גליז,קולונייט אחת לחציון ושטיפות שבועיות ע"ב כימיקל גייס פינק.

למרות זאת חוזרת תופעה של סימני התכווצויות לאחר ניגוב , תמונה

20160708_085217.jpg

פורסם

רוב הזמן בצל, ומנגב מיד. לפעמים השמש קורה שתוך כדי יש מעט שמש אבל לא באופן קבע.

מגבות של קוריאני פלוס אובר הצהובה

פורסם

החומץ יעלים את הסימנים אבל כנראה שהם שוב יחזרו בשטיפה הבא, משהו בניגוב לא נעשה נכון לדעתי.

המגבת חדשה? כיבסת אותה כבר?

פורסם

הניגוב שלי רגיל.

שוטף עם צינור, עובר עם ספוג , אחר"כ שוב צינור להסיר את הסבון ובשלב הזה אני עובר למגבת אובר לייבוש הרכב ומסיים עם ריסוס ONR וייבושו עם מגבות ירוקות של קוריאני.

 

אני מפספס משהו?

 

אגב, זו שיטתי בשני רכבים שבבעלותי. התופעה המתוארת מופיעה רק במאזדה החדשה . בסיאט שיש לי בנוסף (מודל 08) אין סימנים כאלה והפח חלק מאוד לאחר שטיפה.

×
×
  • תוכן חדש...