Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי היום מכיון יהודה לוי בתל אביב יש צומת שפונים ימינה לרחוב אלנבי הייתי בנתיב הימני ואוטו שלפניי עצר עקפתי אותו מהנתיב השמאלי אחריי שהשלמתי את הפנייה יש שני נתיבים שם ופתאום הנהגת החליטה לשטות לנתיב השמאלי ונכנסה בי לא נגרם נזק רציני לשני הרכבים והנהגת טוענת שאני אשם כי עשתי את הפנייה לא מהנתיב הימני.

אבל רק אחריי הפניה קרתה התאונה מי לדעתכם אשם?

פורסם

לחובתך:

תקנה 42 לתקנות התעבורה: נוהג רכב המתכוון לפנות ימינה, לא יפנה אלא כשהוא נמצא עד כמה שאפשר סמוך לשפה הימנית של הכביש ואין בצדו הימני רכב אחר בתנועה, ויפנה ימינה פניה חדה, זולת אם סומן אחרת על פני הכביש.

 

תקנה 47 (ה) : נוהג רכב לא יעקוף, לא ינסה לעקוף ולא יסיט את רכבו שמאלה או ימינה כדי לעקוף רכב או בעל-חיים באחד מאלה:

(4) הוא עובר בתוך צומת, או אינו משלים את העקיפה לפני הגיעו לצומת;

 

ולחובת הגברת:

41. נוהג רכב לא יפנה ימינה או שמאלה תוך כדי נסיעה או כשהוא מתחיל לנסוע ולא יסטה מקו נסיעתו, אלא במהירות סבירה ובמידה שהוא יכול לעשות זאת בבטחה בלי להפריע את התנועה ובלי לסכן אדם או רכוש.

 

עד כאן תקנות ועכשיו למציאות:

שניכם אשמים ולכן חלוקת הנזק תהיה על שניכם. תקבעו ביניכם את האחוזים או שתתנו לחברות הביטוח לעשות זאת ובמקרה שלא תסכימו - שופט בין הדין לתביעות קטנות

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...