Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב לכולם

 

היום בהמלך שהותי בעבודה אני מצוטט בפייסבוק

ונתקלתי במודעה על צימר ללילה בצפון במחיר של 450 שח.

עד כאן הכל טוב ראיתי תמונות מדהימות נופים משגעים בריכת שחייה שלא מביישת את מלון הילטון,חדר סוויטה מדהימה ועוד.

 

נכנסנו אני ואישתי בחודש 7 עם ילדה בת שנתיים והינה אנחנו בדרך לצימר מפנק.

 

בפועל מגיעים למקום

כל הבריכה מפוצצת עלים הכניסה לצימר מפוצצץ בנמלים עוקצות כסאות שבורות במתחם של הבריכה ואין מיטה לילדה שלי כמו שהובטח.

 

לאחר שיחה עם בעלת המקום שדרשה שאני אנקה!

את הבריכה ולהמתין 40 דקות עד יגיע בעלה לרסס את הרצפה נגד נמלים הוחלט עם אישתי שנעזוב את המקום ונחפש חלופה אחרת.

 

לאחר שהתקשרנו עם בעלת המקום והודענו לה שאנחנו עוזבים לאור כל מה שקרה היא בשיא חוצפה אומרת לנו אתם יכולים ללכת הכרטיס אשראי חויב כבר.

 

מה עליי לעשות כרגע?

הגשת תלונה במשטרה?

עורך דין?

תביעות קטנות ?

 

תודה על כל עצה והכוונה!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

imprza new age

פורסם

ניסית לדבר עם חברת האשראי?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

להתקשר לבטל דרך חברת האשראי שכן חויבת על מוצר שלא קיבלת.

אתה הזמנת צימר נקי ומסודר כמו שדאגו לפרסם בתמונות וקיבלת מוצר אחר לחלוטין.

תן לבעלת הצימר לעבוד בלחפש אותך במקום שאתה תחפש אותה.

אם תתבע אותך (סיכוי נמוך), הסיכויים לטובתך.

פורסם

זאת הסיבה שאני עם הצימרים גמרתי. מחירים הזויים וחורים מטונפים.

גם לנו איזה בעל צימר עשה קטע מסריח.

 

האופציות שלך:

1. לתבוע אותה בתביעות קטנות - עלות הצימר, נסיעה הלוך חזור ואם לקחת יום חופשה במיוחד בשביל זה - עלות יום החופשה. להערכתי ייצא לך כאן 1000 ש"ח בערך. כלומר - לא שווה התעסקות.

2. לפרסם לכל העולם את המקרה שקרה לך. שאחרים יידעו להיזהר גם.

3. לפנות לחברת כרטיסי האשראי - לא בטוח שזה חוקי וזה יעבור.

פורסם
משטרה לא מטפלת בסוג כזה של אירועים.

 

משטרה לא מטפלת ברמאויות? גם אם לא תטפל, אם יהיה רישום במחשב שלהם זה לא נורא. תומך גם בביטול עסקה בחברת כ"א. פניתי אליהם מספר פעמים בעבר בבעיות אחרות ותמיד זיכו אותי מיידית.

פורסם

צילמת את המקום?

לפני שאתה נוקט כל צעד לדעתי

כדאי שתתקשר לבעלים ותסגור את זה בינכם

אי חיוב כנגד אי תביעה ופירסום מצידך.

פורסם

אהלן,

לאור כמות הפעמים שאני הולך לצימרים למדתי דבר או 2:

צימר טוב לא יכול לעלות 450 שקל, בעיקר בעיקר אם זה המחיר שרשום מההתחלה בפרסומים, אם היה רשום 600 שקל והתקשרתם להזמין וקיבלתם בטלפון מחיר של 900 שקל ל2 לילות זה סביר לגמרי.

לפני שהולכים לצימר נכנסים לקרוא ביקורות, כי אנשים שחוו חוויה מפגרת בקטע טוב תמיד יהיה להם רצון לרשום על כך בביקורות, ויותר מזה אנשים שחוו חוויה מזעזעת יהיה להם חשק עוד יותר לרשום חוות דעת שלילית.

פשוט לרשום את שם הצימר בגוגל ולחטט, לא לשכוח לבדוק גם בפייסבוק שלהם.

פורסם

חברים

חברת האשראי אומרת שהם לא רשאים לבטל עיסקה רק דרך בעל העסק.

מדובר כאן באנשים נוכלים נסעתי שעתיים עם אישתי והילדה הגענו למקום מזעזע בעלת העסק דרשה ממני שאני אנקה את הבריכה עם מסנן מים!!!!!!! שיש בתחתית הבריכה ובעלה יגיע תוך שעה וירסס ריסוס נגד נמלים!!!!בזמן שאישתי בחודש שביעי ויש לי תינוקת בת שנתיים!

החלטנו לנסוע משם כשאנחנו מודיעים להם שאינינו מעוניינים במקום!

מה עליי לעשות ?

איך חברות האשראי נותנת יד לזה?!!!

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

imprza new age

פורסם

חברת האשראי לא נותנת יד לאף אחד.

יש לה חוק שבמסגרתו מותר לה לבטל עסקה. הזמנתי נופש לא קיבלתי את החדר - אפשר לבטל.

הזמנתי נופש - הבריכה מלוכלכת - אי אפשר לבטל.

 

הכל רלוונטי לחיובים שטרם הועברו לספק

 

http://www.kolzchut.org.il/he/ביטול_חיוב_באשראי

פורסם

זה עניין לתביעות קטנות חד משמעית.

אתה תטען שהצימר אינו ראוי למגורים בנסיבות העניין ,ובנוסף הפרה של הסכם בעלפה בנוגע למיטה לילדה.

בעל הצימר יטען שלא ניתן לו זמן ראוי לתקן את הליקויים מצידך ,בפועל זה יגיע לגישור לפני משפט

וייסגר על סכום פיצוי כל שהוא ,או שהגישור יתפוצץ יגיע למשפט דאז הסיכויים שלך הם

בהתאם למצב הרוח של השופט באותו יום.

פורסם

יש לך תיעוד רלוונטי בזמן אמת?הייתי מוסיף גם הקלטה של בעלי הצימר...לא תוכל לנהל שום תביעה בלי תיעוד

פורסם
משטרה לא מטפלת ברמאויות? גם אם לא תטפל, אם יהיה רישום במחשב שלהם זה לא נורא. תומך גם בביטול עסקה בחברת כ"א. פניתי אליהם מספר פעמים בעבר בבעיות אחרות ותמיד זיכו אותי מיידית.

זו רמאות בעיני מי? בעינך.זה סכסוך אזרחי שפתרונו בית המשפט.אין פה עבירה פלילית.

 

נשלח מערב הסעודית

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...