Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדריך : החלפת פלאגים , סיאט איביזה 2002-2009 BBY


ProCC
שימו לב! השרשור הזה בן 3068 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שהכותרת אומרת המדריך תקף לסיאט איביזה / פולו מהשנים 2002-2009 במנועי BBY

 

יאאלה מתחילים :

 

הכלים שנצטרך:

 

מברג שטוח ארוך / כלי כלשהו שאפשרי איתו לחלץ את קויילים מלמטה.

רצ'ט 1/4 עם מאריך ובוקסה 17 או 16 (אם אני זוכר נכון) עם מגנט .

4 פלאגים מקוריים (מקט : bkur6et-10 ) בידי אבי חלקי חילוף , שבאמת הביא את המחיר הכי טוב , וגם ספג את החפירות שלי .

 

1258105.jpg

 

6682100.jpg

 

 

שלב ראשון : פותחים מכסה מנוע , מחכים שהמנוע מתקרר

 

לאחר שהמנוע מתקרר , נצטרך להוציא את כיסוי המנוע (הדבר השחור הגדול עם הלוגו של סיאט)

כדי להוציא אותו צריך להרים בצורה זהירה מצד אחד ולהתחיל למשוך כלפי מעלה תוך כדי תזוזה ימין ושמאל .

 

9856290.jpg

 

שלב שני : לאחר שהכיסוי מנוע בחוץ , נקבל תמונה של הקויילי , כתחילה יש להוציא את מכסה

מילוי השמן .

מכסה מילוי השמן בא בשני חלקים , חלק ראשון זה החלק העגול שמוצאים שרוצים למלא שמן , השני זה "התושבת"

שלו שמתחברת למנוע , יש להוציא את שניהם בתנועת עיגול נגד כיוון השעון .

 

302854.jpg

 

6256861.jpg

 

שלב שלישי : לאחר שהוצאנו את מכסה השמן , יופיעו בפנינו 4 הקויילים , יש לקחת את מברג שטוח ארוך / או כלי אחר שמתאים ולהשים אותו מתחת לקוייל ולמשוך בזהירות כלפי מעלה :

 

464462.jpg

 

שלב רביעי :לאחר שהוצאנו את הקויילים יופיעו בפנינו חורי הפלאגים , יש להבריג אותם נגד כיוון השעון , ואחר שהשתחררו הם אוטומטית יתפסו במגנט וימשכו כלפי מעלה .

 

 

שלב חמישי : לאחר שהוצאנו את 4 הפלאגים , צריך להשים את החדשים בפנים , השיטה שלי היא להשים את הפלאג החדש על המגנט של הבוקסה ופשוט להשחיל למטה ולהבריג , תמונה :

2926825.jpg

 

 

יש לסגור את הפלאגים במומנט 30NM.

 

 

 

 

הערה : אין לזרוק את הפלאגים החדשים לתוך חור הפלאג , זה עלול לפגוע בפלאגים ואופן פעולתם , יש להניח בזהירות עם אצבע אתה כמה שאפשר .

הבדל בין הפלאג הישן לחדש :

 

8630065.jpg

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדריך מעולה, שיטת העבודה רלוונטית גם למנוע BTS ו-CGG. תודה על השיתוף.

 

אין כמו הכלים מל.כ

 

ואין כמו אבי חלפים.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיטה לחלוץ את הכוייל באמצעות מברג חוראנית.

ועלולה לגרום לשברים בפלסטיקה.

יש חולץ ייעודי לעניין (40-50 ש"ח באיביי).

מי שמתיימר לכתוב "מדריך" מן הראוי שיציין זאת.

coil removar.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק מהקוילים אפשר לחלוץ עם מפתח פתוח. ואת אלה שבאמת אי אפשר לתת קונטרה בלי לרסק את הפלסטיקה שמובילה את צמות החשמל, חובקים אותם באזיקון ומושכים.

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השיטה לחלוץ את הכוייל באמצעות מברג חוראנית.

ועלולה לגרום לשברים בפלסטיקה.

יש חולץ ייעודי לעניין (40-50 ש"ח באיביי).

מי שמתיימר לכתוב "מדריך" מן הראוי שיציין זאת.

מי שתיימר לעשות עבודה בבית עושה עם כלים שיש לו , במקום להגיד תודה ולהגיד תוסיף את זה , אתה מחפש לקטול , אז בבקשה לא טוב לך , תלך.

 

ואני מעיד על עצמי שפרקתי 10 פעמים את הקוייל בצורה חורנית ועדיין שלם ועובד.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על השיתוף, רק 2 תוספות חשובות - כדאי למרוח קצת (ממש קצת) שמן על הפלאג על מנת שיכנס בקלות מבלי להרוס את ההברגה ועל מנת שלא יהיה קשה להוציא בטיפול הבא, בנוסף אם אין מפתח טורק אז יש לשים לב שמשתמשים בידית קצרה ולא מהדקים חזק! עדיף שיהיה קצת משוחרר מאשר שתישבר ההברגה של המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי למרוח קצת (ממש קצת) שמן על הפלאג על מנת שיכנס בקלות מבלי להרוס את ההברגה ועל מנת שלא יהיה קשה להוציא בטיפול הבא

NGK ממליצה בחום שלא למרוח שום שמנים גריזים ומוצרי anti-seize אחרים על פלגים מצופים (שאינם עשויים ברזל שחור) - 99.9% מהפלאגים שנמכרים כיום.

 

NGK Spark plugs and anti-seize compound.pdf

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3068 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...