Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתענין בקנית רכב חדש מצ'מפיון. אבל זה נראה שצ'מפיון לא ממש רוצים למכור :cry:

 

יצא לי לבקר באולם תצוגה וביקשתי לבצע נסיעת מבחן.

הגעתי שבוע שעבר לנסיעת המבחן אבל הסתבר שהייתה טעות ולא הזמינו את הגירסה שביקשתי לבצע עליה נסיעת מבחן. ישבתי עם נציג המכירות לקבלת הצעת מחיר מסודרת, קיבלתי הנחה קלה והובטח לי שהשבוע ידאגו באופן אישי שהדגם הנכון יוזמן.

אחרי נסיעה של 15 דקות (כי זה מה שנשאר) ורושם טוב מהרכב הסכמתי לשלם מקדמה 2000 ש"ח לשריון הרכב תוך כדי שהבטיחו לי שידאגו שהשבוע הגירסה הנכונה תוזמן.

בתחילת השבוע אני מקבל טלפון מהאולם שמסתבר שמי שהיה אמור להזמין את הרכב לא עשה זאת ויש בעיה להזמין את הרכב להשבוע. אחרי מספר בדיקות חזרו אלי שהצליחו לסדר את נסיעת המבחן.

היום בבוקר אני מגיע אל האולם בשעה היעודה אבל אין רכבים ואין מובילית. אחרי 45 דקות המתנה הייתי כבר חייב לזוז סוכם שהנציג נסיעות יגיע אלי למקום העבודה.

כבר יצאתי מהסניף, קראו לי בחזרה כי הסתבר שהמובילית הגיעה מוקדם בבוקר וכבר החנתה את כל הרכבים.

מקוצר זמן ביצעתי נסיעה של 15 דקות.

בשל הנסיעה הקצרה ביקשתי שבכל זאת יביאו לי את הרכב לעבודה בשעה יותר מאוחרת.

נאמר שיבדקו את זה ויתקשרו לעדכן אותי.

עד עכשיו לא קיבלתי על טלפון עדכון.

 

לסיכום - כבר 4 תקלות בבקשה פשוטה של נסיעת מבחן.

מפחיד אותי לדעת מה יהיה היחס במקרה של תקלה ברכב אם זה היחס שלהם במכירות.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש כאלה שאומרים שחוזק החוליה נקבע לפי החוליה החלשה שלה.

 

אני חושב שטעויות כאלה קורות ויקרו... וכנראה שהנציג לא מבצע עבודתו כראוי .

 

לא הייתי פוסל רכב שאני רוצה בגלל נציג מכירות- אבל בגלל צ'מפיון בכלליות כן .

פורסם

מפחיד אותי לדעת מה יהיה היחס במקרה של תקלה ברכב אם זה היחס שלהם במכירות.

 

כמו אצל כל היבואנים, היחס יהיה מחפיר. לכל יבואן יש קופת שרצים וקל למצוא דוגמאות פה בפורום.

לא מנסה להגן על צ'מפיון, רק אומר שכולם גרועים.

 

תקנה מה שבא לך.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אני באמת תוהה מה המטרה של השרשורים הללו שצצים כמו פטריות אחרי הגשם

 

מה אתה מנסה להשיג בעצם? סתם חיזוק חיובי? שנרד קצת בצוותא על צ'מפיון?

חושב שבגלל ההודעה יזדרזו עם השיחה שלא קיבלת מהיום בבוקר? רוצה פיצוי?

מחפש אלטרנטיבה לסיאט המסתורית? רוצה לבטל עסקה? סתם באת לפרוק?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

באיזה רכב מדובר?!!

מה שם הסוכנות?!!

 

ולסיכום, אני לא בא להגן על אף אחד, אבל כל אנשי המכירות הם לא אותו דבר.

טעויות כאלה קרו בהרבה סוכנויות.[רנו, דאצייה, ועוד הרבה אחרים].

אני באמת לא מבין מה תשיג בהודעה מן הסוג הזה.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם

רוח הסלחנות שנושבת בפורום לאחרונה כלפי יבואנים תמוה ואף חשודה,

בנאדם מתלונן על שירות לקוי, מיידע אותנו הצרכנים לגבי השירות הלקוי שקיבל והרי כולנו מכירים את השירות הלקוי של צ'מפיון ובמקום לתמוך בו יורדים עליו ומייתרים את ההודעה שלו

בקיצור, ימים טובים עוברים עלינו

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם (נערך)
אני באמת תוהה מה המטרה של השרשורים הללו שצצים כמו פטריות אחרי הגשם

 

מה אתה מנסה להשיג בעצם? סתם חיזוק חיובי? שנרד קצת בצוותא על צ'מפיון?

חושב שבגלל ההודעה יזדרזו עם השיחה שלא קיבלת מהיום בבוקר? רוצה פיצוי?

מחפש אלטרנטיבה לסיאט המסתורית? רוצה לבטל עסקה? סתם באת לפרוק?

מה המטרה של הפורום אם לא לשתף אנשים אחרים בחוויות שלך?

אני לא מחפש להשיג שום דבר אלא רק מתבאס שרמת השירותיות בארץ כל כך נמוכה.

כשבנאדם הולך לקנות מוצר שעולה מאות אלפי שקלים מקבל יחס כזה (== אני מדבר רק על כמות הפאשלות הרציפות, אם רק חלק מהם היו קורות, לא היית רואה אף פוסט שלי בכיוון) אני מחשיב את זה כזלזול בלקוח.

 

אני תוהה מה המטרה של התגובה שלך? מה אתה מנסה להשיג?

רוצה ששירשורים כאלו יפסיקו להתקיים?

 

עריכה:

גילוי נאות - זה לא הרכב הראשון של צ'מפיון שאני קונה, ואני מאוד מרוצה מהרכב הראשון (עובדה שאני רוצה לקנות רכב נוסף מקבוצת VAG) ככה שאני לא מונע משנאת צ'מפיון או נסיון לפגוע בהם/במותג.

עריכה אחרונה על ידי dave3
פורסם

עד שלא יפורק קרטל יבואני הרכב אנחנו נמשיך לסבול.

בינתיים אנחנו תקועים עם מה שיש ואין יותר מדי מה לעשות. גם המתחרים שלהם לא מציאה גדולה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אני חושב ששירשורים כאלו חשובים, אם לא נשמע תלונות של אחרים, איך נוכל לדעת ממי וממה להיזהר?

 

פות״ש לצערי הרב לא רק סוכנויות רכב, אלא בכלל לא מעט חברות מתנהלות בגישה הישראלית שמרגישים שהם אלו שעושים לך טובה שהם מוכרים לך מוצר או מספקים לך שירות כלשהו, תצטרך להחליט האם אתה מסוגל לקבל את זה בתמורה לרכישת המוצר שאתה חפץ בו או שלא.

פורסם
אני תוהה מה המטרה של התגובה שלך? מה אתה מנסה להשיג?

רוצה ששירשורים כאלו יפסיקו להתקיים?

 

מה המטרה של הפורום אם לא להגיב לאנשים אחרים שמשתפים אותנו בחוויות שלהם?

 

וברצינות, הסיאט היחידה שאני מכיר שעולה מאות אלפי שקלים היא הקופרה,

זלזלו בך בתור לקוח? סבבה, אל תקנה מהם. יש אלטרנטיבות תודה לאל. (או ש.. לא?)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לפעמים אתה נופל על נציג עייף / דביל / מתוסכל - ובגלל שהמכירה מסומנת כמכירה שלו, אף אחד אחר בסוכנות לא 'יעבוד' בשביל המכירה שלו וזה מתבטא ביחס המזלזל. זה לא נעים מצד אחד, אבל גם לא הוציאו ממך כליה בניגוד לרצונך.

רוצה ללחוץ עליהם, תתקשר ותבקש לבטל את ההזמנה ולקבל את המקדמה חזרה.

אם זה לא יעורר אותם לדאוג לך לנסיעת מבחן מיידית, תמשיך בביטול ולך לסוכנות אחרת של היבואן.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אני באמת תוהה מה המטרה של השרשורים הללו שצצים כמו פטריות אחרי הגשם

 

מה אתה מנסה להשיג בעצם? סתם חיזוק חיובי? שנרד קצת בצוותא על צ'מפיון?

חושב שבגלל ההודעה יזדרזו עם השיחה שלא קיבלת מהיום בבוקר? רוצה פיצוי?

מחפש אלטרנטיבה לסיאט המסתורית? רוצה לבטל עסקה? סתם באת לפרוק?

 

אני לא מבין מה באת להשיג בהודעה הזו

 

שאנשים יחששו לפרסם פוסטים ?

שאנשים יחשבו פעמיים או לשתף בתחושות שלהם ?

''לנסות להבין'' ובעצם להטיל דופי ולפקפק ?

 

פות"ש יש סיבות אחרות לפסול את צ'מפיון אבל סוכנים חאפרים היא לא אחת מהם. תבוא לסניף, תגיד לנציג שיחזיר לך את ה2000 שקל ואתה סיימת לעבוד איתו ועם היחס החאפרי שלו כי יש סניפים אחרים של צ'מפיון שמתייחסים אלייך כמו בן אדם.

זה יבשל את הנציג המדובר טוב טוב ומי יודע אולי בזכות זה הוא גם יתחיל לבצע את עבודתו כראוי להבא.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

פו'ש, אני בהחלט סבור שחוויית קניה טובה היא חלק מרכזי בתהליך מרגש של רכישת רכב חדש, תהליך שהלקוח רוצה להרגיש בו מחוזר ורצוי - מלך ליום אחד.

 

אבל עם כל הכבוד לתהליך הרכישה, את הזוגיות האמיתית עם הרכב ומקיימים במוסכי השירות של היבואן.

 

לפיכך, הייתי נזהר מקבלת החלטה שמבוססת רק על התנהלותו החיובית או השלילית של נציג המכירות, אם כי אני בהחלט סבור שהדברים שתיארת היו אמורים להתנהל אחרת.

פורסם
כמו אצל כל היבואנים, היחס יהיה מחפיר. לכל יבואן יש קופת שרצים וקל למצוא דוגמאות פה בפורום.

לא מנסה להגן על צ'מפיון, רק אומר שכולם גרועים.

 

תקנה מה שבא לך.

אכן אתה צודק,

יש לי חבר שמנסה לרכוש הונדה חדשה.

מטרטרים אותו לגבי נסיעת מבחן, ויחס - לא מוכנים לדבר על הורדה של שקל אפילו.

הוא מספר על יחס מתנשא מאד ואמר לי גם שאחד המוכרים משמיץ חברות אחרות ולא כפי שאמור להיות לדבר בצורה הגיונית והשוואתית

 

בהצלחה - ואני אומר תפנה למנהל של אותו איש מכירות (כפי שאמרתי לחבר שלי עם המוכר המזלזל) ותתלונן ותקבל יחס כפי שמגיע לך.

קובי

:-)

פורסם

האמת עברתי חוויה דומה לגבי הסופרב.

אבל :

א : נתקלתי באותו ביחס אצל רוב היבואנים שבדקתי.

ב : חווית הקניה מבקרה הזה לא ממש רלוונטית כי אתה רוצה את המוצר ולא את חווית הקניה.

לצורך העניין אם אני רוצה ספציפית את הסופרב אין סיכוי שאני יתפשר לרכב פחות טוב וצרכים שלי אם הסופרב מתאימה לי כמו כפפה ליד רק בגלל יחס טוב יותר בעת הקניה , רוב האנשים קונים רכב לתקופה של 5 שנים בממוצע , לכן הליך הקניה היחס לזמן זה הוא שולי.

מה לא שולי זה השירות של היבואן לאחר מכן במוסכים ובמימוש האחריות , שם דווקא לא נתקלתי בשום בעיות בשנ הרכבים האחרונים שלי מאותו היבואן.

2017 Type R


×
×
  • תוכן חדש...