Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

 

אני ואמא לקראת רכישה של רכב, עומדות בפניי 2 הצעות באותו המחיר (55 אש"ח):

פורד פוקוס 2012 ברמת גימור "ספורט", מנוע 1600 עם הגיר הרובוטי.

או אופל אסטרה אוטומטית, מנוע 1400 טורבו (שמגיע ברמת גימור אחת, אם כי באקזמפלר הספציפי הזה יש מסך גדול בקונסולה המרכזית שברכבים האחרים מהדגם לא ראיתי)

 

אבא שמייעץ לנו התלהב מרמת הגימור של הפוקוס והוא מעדיף אותה בגלל הרושם שפורד הותירו עליו לאורך השנים.

אני מצד שני (משיטוט מועט בפורום וברחבי האינטרנט) הבנתי שהגיר של הפוקוס הוא מקור לבעיות.

 

מי יכול לשפוך קצת אור על הנושא?

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם (נערך)

לא לגעת בפוקוס. אבא שלך שבוי בסטיגמה ואם תריץ פה חיפוש תבין לבד . בהצלחה עם האסטרה. יופי של אוטו.

הייתי שוקל את הפוקוס אם היו נותנים אותה במחיר זנות ( משהו כמו ₪30000 ) לאור כמות התקלות הצפוייה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

האסטרה עדיפה על פני השתיים. ללא ספק.

אבל! המושבים של האסטרה נ ו ר א י י ם! אני הייתי בודק לפני או אפילו משכיר אחת לשבוע משלמה סיקיטס.

 

הייתה לי כזאת תקופה.. נסיעות בתוך העיר נהנתי מאד רכב יציב חזק לוקח את הכבישים במשובשים טוב. אבל...

 

הייתה לי נסיעה לצפון כמה שעות... הגעתי לשם מפורק ולא הבנתי למה. לא חשבתי שזה האוטו אמרתי לא נורא קצת כאבי גב וזה.

בנסיעה לאילת כבר הבנתי שזה כנראה לא אני.. בררתי עם עוד חבר מהחברה (מבוגר ממני) שיש לו כזאת והוא אמר לי שהוא כבר הגיש 3 תלונות לקצין רכב אצלנו ושהוא קרוב לשרוף לה את המושבים. (הוא נוסע 5 שעות ביום לפחות).

 

אז אני אומר תבדוק אם נוח לך זה הכל :p

Alfa 159 TBi

פורסם

מודע לכולם על התגובות.

בעניין הסחירות - פחות רלוונטי לי, האוטו נשאר אצל ההורים והם ידועים באחזקת רכבים לשנים ארוכות.

בסוף ירדנו מהפוקוס סופית, שמעתי די והותר על הגיר והחלטתי לא לנסות אפילו.

 

כרגע אנחנו בתהליך מתקדםעל האסטרה. הבנתי שיש לה מחלה בנושא קירור המנוע, מישהו יודע להגיד במה מדובר? האם מערכת קירור שתוחלף (משאבת מים הוחלפה על חשבון שלמה סיקסט) תפתור את הבעיה ותמנע ממנה לשוב? או שצפויות לי בעיות נוספות בנושא הזה?

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

חביבי שוב אני אתריע ואגיד. תשכיר אחת ותתן להורים לסוע. חבל מאד להשקיע כספים ואח"כ לסבול מבעיות גב... (אפילו שניתן אולי לפתור את זה עם ד"ר גב או משהו בסגנון)

 

המממ לגביי בעיות מיוחדות שאתה שואל... אז ככה בחברה אצלנו יש כמה כאלה בק"מ שונים. כאשר אני חושב שמתוך 7-8 שאני מכיר למעט אחת כולן עברו החלפה של יחידת הטורבו.

 

אחת מהן עברה עדכון של משהו בגיר ( האוטו היה רועד בכל תחילת נסיעה כאילו הוא רובוטי)

 

רפידות בלמים הלכו להם מהר לכולם וגם צמיגים אבל אני חושב שפשוט רכב ליסינג 1.4 טורבו... זו הסיבה העיקרית לכך... אי אפשר לקורא לזה מחלה קיצר.

 

לגביי חימום יתר לא מכיר בעיה כזאת אצלנו. ברכב שלי שהיה 100,000 ק"מ הגיר גם לא תפקד טוב והרכב היה לא נעים בכלל.. לא טפלתי כי החלפתי רכב.. וגם שם הוחלף טורבו באזור 40K.

 

זהו :p

Alfa 159 TBi

פורסם

אם לא שתי אלה מה אתם ממליצים עד 55k?

 

משהו בסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות/האצ׳בק או סופר מיני בסגנון פאביה/פולו.

הרכישה מתבצעת דרך סוכנות בגלל המימון והאחריות

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

נוחות ביצועים וחסכון (לפי הסדר הזה)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

×
×
  • תוכן חדש...