Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מועדון סיטרואן קקטוס - השרשור המאוחד והמלא (והיחיד) בנושא


primekart
שימו לב! השרשור הזה בן 1575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 234
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יום מסלול עם הקקטוס... מעניין.

 

טרם הספיקותי למתוח לרכב את הרגלים, אבל המשקל הקל מאוד מורגש.

מה שישר מעורר מחשבות על בולמים קצת יותר איכותיים ופרוגרסיבים, צמיגים יותר אוחזים, כמה כ"ס יותר, קוויקשיפט, מד סל"ד... יכול לצאת משהו די שובב.

 

Change to Cactus mode!

זה ממש לא הקטע של האוטו הזה. מנוע הטורבו בנזין גדול על השילדה הגמישה, הסרן האחורי נלקח מיצול של עגלה, מתלים רכים, יחסי העברה מאד ארוכים, כסאות רכים ללא תמיכה בצדדים... בקיצור תשכח מנהיגה ספורטיבית! לא יודע על מה נהגת קודם. לי הייתה מיאטה במשך 11 שנים. המעבר אל הקקטוס הוא מעבר לעולם אחר שכולו נוחות, רכות, נינוחות וחיסכון באחזקה. בכל פעם שחסר לי משהו באוטו אני נזכר במחיר שהקקטוס עלה לי, עושה לי טוב ואני מחייך.

אני חייב להגיד שהמנוע האטמוספרי בהחלט מספק את הנהיגה בקקטוס. פער המחיר המצחיק בינו לבין הטורבו, יחד עם כל השדרוגים עימם מגיע הטורבו, מעניק לי תאוצות טובות, בלימה עדיפה, יכולת עקיפה זריזה בקו ישר ונהיגה נינוחה וחרישית (!) במהירויות גבוהות. בקיצור -תענוג! הגענו לגיל שאפשר להרגע.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ארגע בקבר.

 

כשתגבר ההרצה אני אדחוף אותה קצת, ואז נראה אם יש עם מה לעבוד.

האף מרגיש קליל נכון. הטרן אין גם.

לא ציפיתי לזה.

קניתי אותה בתור ה-רכב שקולע בול לצרכים שלי (את האדרנלין העברתי לאופניים).

אבל...

נחייה ונראה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטו מגניב לגמרי והאמת שאני נתקל בקקטוסים לא מעט בכבישים, חבל שאין גרסה אוטומטית שהיא לא חד מצמדית (שגם היא לא נמכרת בארץ אם אני מבין נכון?!)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ארגע בקבר.

 

כשתגבר ההרצה אני אדחוף אותה קצת, ואז נראה אם יש עם מה לעבוד.

האף מרגיש קליל נכון. הטרן אין גם.

לא ציפיתי לזה.

 

נכון וגם זווית הגלגול לא מוגזמת והטלטול מבוקר בשיקיין והתחת נזרק מעט הצידה במהירות במעגל תנועה (ESP לא מתערב!!) אבל זה באמת לא באופי שלו ואתה יכול לשמוע את האוטו מתחנן ״באמש׳ך, תעזוב׳תי... תחזור למיאטה״ (-:

 

אפרופו התעניינות הקהל. הייתי במפגש מועדון אלפא רומאו. חניתי בצד לא רחוק מהפרארי׳ס. ילדים באו לצלם את הליידי באדום שלי (-:

בעיר פונים לעברי ובוחנים את האוטו בחיוך. בנסיעה נהגים מאיטים בנתיב המקביל ונוסעיהם מסובבים ראשים.

אין דבר כזה! אפילו אשתי שמה לב להתעניינות הקהל...

אני מקבל יותר תשומת לב לאוטו במשך חודש מאשר למיאטה ב 11 השנים (-:

 

לגבי אוטומט. להערכתי הקקטוס לא ייוצר עם גיר פלנטרי אלא אם יהיה ביקוש משמעותי באוסטרליה. בינתיים עושה רושם שהם די מרוצים שם מהרובוטי. השוק האוסטרלי משמעותי להתפתחות סיטרואן ובזכותו ועל פי דרישת החוק שם, בוצעה הסבה בשנת 2016 לגב ספסל אחורי מפוצל.

עריכה אחרונה על ידי primekart

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם ממש לא מרוצים מהרובוטי, לפחות לא במבחני הדרכים.

 

נראה גם שגירסת הדיזל, למרות החסכנות שלה, כבדה יותר, לכן מתרסקת יותר, מבחינת נוחות.

גם הגירסאות עם חישוקי ה-17", נדמה שזוכות לפחות סופרלטיבים על הנוחות.

 

לגבי תשומת לב, היתה לי פיאט קופה שנתיים. בניינטיז, מתי שהיא היתה מינימום אקזוטיקה.

קיבלתי את כל הצומי שצריך משתמש דרך לקבל, לכל החיים, ועוד קצת.

הקקטוס, או שאוהבים או ששונאים.

אבל היא הרבה יותר מעיצוב, היא פשוט מכונית טובה, שמחלקת את הפשרות שלה נכון.

 

ועדיין.

אני חושב שעם בולמים יותר פרוגרסיבים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שמחתי מאד לקבל שיחת טלפון מלובינסקי ובישרו לי שאקבל זוג כרטיסים להקרנה פרטית של הסרט אנגרי בירד׳ס.

לכבוד הקמפיין הבינלאומי החדש של סיטרואן הם מזמינים את בעלי הקקטוס לסרט.

 

האם זו אבן הפינה להקמת מועדון לקוחות סיטרואן בכלל וקקטוס בפרט? הלוואי!

כל הכבוד לרועי נחמיאס, מנהל מותג סיטרואן.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לובינסקי כבר חילקו בעבר כל מיני צ'ופרים, אבל עד כמה שאני זוכר כולם היו לאחר טיפול כלשהו באחד המוסכים שלהם.

רשימה חלקית שאני זוכר כוללת: מגבות חוף גדולות, שמיכות פליז (דווקא לא רעות, של ורדינון), כרטיסים לסינמה סיטי, עטים.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמחתי מאד לקבל שיחת טלפון מלובינסקי ובישרו לי שאקבל זוג כרטיסים להקרנה פרטית של הסרט אנגרי בירד׳ס.

 

זו אכן יוזמה נאה, רק שיש לי בעיה עם הסרט הספציפי, עם כל הכבוד לצפורים ולחזירים...

 

ורועי נחמיאס אכן ראוי למחמאות רבות בזכות גישתו החיובית, המתורגמת גם למעשים בשטח.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו חזרתי מההקרנה הפרטית לבעלי קקטוס ועובדי לובינסקי בסינמה סיטי של הסרט אנגרי בירדס, שכללה פופקורן ושתיה.

הנכדה שלי מאד נהנתה והאולם היה מלא מפה לפה.

תודה לרועי נחמיאס ולובינסקי.

להערכתי, לובינסקי יעשו טוב אם יקימו מועדון קקטוס רשמי לכינוסים וטיולים. חלק ניכר מהקהל היו נשים צעירות וגם לא מעט סבים כמוני (-: האוטו הזה עושה משהו טוב לנשמה המוטורית שלי ונראה לי שיש הרבה מהמשותף בין בעליו.

 

נודע לי בארוע שמשתתפי איזה ריאליטי הסתובבו עם קקטוסים יום שלם מחופשים לאנגרי בירדס בתל אביב וכמו כן הקקטוס השתתפה באירועי מצעד הגאווה היום בתל אביב. אברו׳ך, רק שלא ידביקו לאוטו תדמית! (-:

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו הזה עושה משהו טוב לנשמה המוטורית שלי ונראה לי שיש הרבה מהמשותף בין בעליו.

 

כן, גם אני שמתי לב.

קניתי אותו בעיקר מסיבות פרקטיות, אבל אני חייב לציין שזהו הרכב הלא ספורטיבי היחידי שאני נהנה לנהוג בו, מאז הטווינגו.

זה לא רק הפנים הנוח שמרחיב את הדעת, זו חווית נהיגה מאוד נעימה ורגועה, ועדיין עם מספיק כוח לתנועה היומיומית, כדי לא להרגיש מעוכב.

אני ממש מחבב את הרכב הזה, הרבה יותר ממה שחשבתי.

יש לו בהחלט ערך מוסף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה נכון לטווינגו.

רכב הדייטים האולטימטיבי.

גם מציג אותך כלא מזיק בעליל, וגם המושבים נשכבים למיטה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו חזרתי מההקרנה הפרטית לבעלי קקטוס ועובדי לובינסקי בסינמה סיטי של הסרט אנגרי בירדס, שכללה פופקורן ושתיה.

הנכדה שלי מאד נהנתה והאולם היה מלא מפה לפה.

תודה לרועי נחמיאס ולובינסקי.

להערכתי, לובינסקי יעשו טוב אם יקימו מועדון קקטוס רשמי לכינוסים וטיולים. חלק ניכר מהקהל היו נשים צעירות וגם לא מעט סבים כמוני (-: האוטו הזה עושה משהו טוב לנשמה המוטורית שלי ונראה לי שיש הרבה מהמשותף בין בעליו.

 

נודע לי בארוע שמשתתפי איזה ריאליטי הסתובבו עם קקטוסים יום שלם מחופשים לאנגרי בירדס בתל אביב וכמו כן הקקטוס השתתפה באירועי מצעד הגאווה היום בתל אביב. אברו׳ך, רק שלא ידביקו לאוטו תדמית! (-:

לא צריך לדאוג לתדמית, גם לא להתלהב מאולמות מלאים, לפי טבלת המכירות ויחסית להשקעה הלא קטנה בפירסום של היבואן בנסיון לדחוף את האוטו ( המאוד מיוחד ומוצלח הזה ) לשוק, המכירות לא משהו, אפילו פחות מכך. לא יודע אם בגלל גיר ידני, שמרנות של קונים, צרפת, בכל מקרה זו עובדה מצערת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...