Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפשרות לייבוא סדיר לפוקוס RS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם גם אתם, כמוני, חיכיתם וקיוויתם לייבוא של הפוקוס RS החדשה, הלכתם לברר באיילון מוטורס והשארתם פרטים, ניסיתם לברר בדלק מוטורס וקיבלתם תשובה שלילית או שאחרים כבר חסכו לכם הליכה והודיעו חד משמעית שדלק לא תביא את הרכב, אז אני שמח לבשר שנוצר פתח של תקווה.

אחרי הרבה חפירות של כמה אנשים, ואחרי שאני מניח שהדי ההצלחה בעולם הגיעו גם אליהם, בדלק מוטורס מוכנים לשקול את העניין ובוחנים את הנושא כרגע.

מה שחשוב לעשות זה להראות להם שיש ביקוש והשלב הראשון זה להחזיר את כל המתעניינים הרציניים שכבר ויתרו על פניה אליהם והלכו לבדוק חלופות (יבוא מקביל או קנית רכב אחר).

 

אני לא מדבר סתם על הרמת טלפון או כניסה לסוכנות אקראית, כל מי שמתעניין ברצינות (הכוונה עומד לקראת קנית רכב, מוכן ויכול להוציא את הסכום שכרגע באופן מאוד חופשי מוערך בכ-300 אלף, ונכון לבצע הזמנה שכזאת אם וכאשר) מוזמן לשלוח לי הודעה.

אני ארכז רשימה שתועבר אליהם. באם יהיה מספיק עניין נוכל לראות אותה מבצעת עליה.

אין לי ספק שיש מספיק מתעניינים רציניים לרכב, השאלה היא רק איך מגיעים אליהם ומרכזים אותם ללא פרסום של היבואנית ואפילו להיפך, כשידוע לכל מי שהתעניין כבר שהתשובה היא כביכול שלילית.

 

אז אם אתם מכירים מישהו ששוקל ברצינות את הרכב, תפנו אותו אליי.

 

בינתיים נמשיך להנות ממבול המבחנים והביקורות מחו"ל שלא מפסיקים להרעיף שבחים ולהעדיף את הרכב גם על פני כלים מדהימים כמו במוו M2 והבוקסטר החדשה :shock: (תקראו את Autocar ו-Car האחרונים) כמו גם על פני כל המגה/הוט-האץ' המתחרים:

 

 

ניר

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אם היא תיובא לדעתי המחיר יעמוד פה על 350 אלף.

ואז במקום רכישות, תראה פה דיון אינסופי על המחיר הגבוה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

היו כבר מספיק שרשורים שכולם העריכו מה יהיה המחיר והמליצו מה צריך להיות המחיר וכו'.

תשאירו את זה לשרשורים ההם.

 

אל תפתחו פה את הדיונים האלה בבקשה, רק רוצה להוציא את הבשורה החוצה ולרכז את מי שכבר התייאש.

לא רוצה לחזור על מספר שזרקו לי כי זה כרגע סתם מספר אבל אני לא מאמין שהמחיר יהיה בקצוות של הדיונים ההם.

לצורך העניין אני קורא למי שמתלבט בין הפוקוס ל-M135 או משהו באזור הזה ומוכן להוציא סכום שקרוב ל-300 אלף.

אין פה מחויבות, אם בסוף יסכימו להביא ב-350 אז הם יכולים כנראה לחפש את רובנו.

אם יהיה פחות, מעולה.

פורסם

אם דלק לבסוף יסכימו לייבא ותהיה הצלחה במכירות, אני בטוח שגם איילון יתחילו להציע אותה כאופציה (אולי אפילו בפחות כסף)...

 

שיהיה בהצלחה.

פורסם

^^^

 

בתמחור נורמאלי שום יבואן רכב מקביל לא יכול להתקרב למחירי היבואן.

 

רק במקום בו היבואן מתחזר/ מתחזר בגדול , יש מקום ליבואן המקביל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הייתי בדלק. נאמר לי בצורה עדינה באמצעות הנהון לשלילה - "לא". אז עברתי לדבר על המיאטה. בכל אופן, אני הייתי רוצה את הרכב הזה מאוד. (כמובן ב-300 ולא ב-350)

פורסם
NMP כל הכבוד על היוזמה ‚ יש לך כבר שני חברה רציניים ‚ shayy ו-Smiro ‚ בהצלחה !!

מי אני שאשבור לך את המילה ;-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כל הכבוד על היוזמה!

 

מהיכרות אישית עם ניר, אין לי ספק שאחרי שהוא התבייט עליה, נזכה לראות RS בארץ.

 

בהצלחה!

פורסם

אני מציע לשאול את דלק מוטורס כמה אנשים צריך כמתעניינים רציניים כדי שהם ישקלו להביא את הרכב.

וכמה הזמנות צריך כדי שהם באמת יביאו את הרכב.

לאסוף "חתימות" בלי לדעת מה ה- BENCHMARK שצריך להגיע אליו, יכול להיות עבודה לחינם.

פורסם (נערך)

אל דאגה, אנחנו לא "אוספים חתימות", יש יעד ברור ואנחנו קרובים אליו.

 

דניאל, תודה על העזרה :mm_yeah:

עריכה אחרונה על ידי NMP

×
×
  • תוכן חדש...