Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך הפיאסטה 1300, 96-97?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מלנציה אני הייתי מתרחק, אוטו לא אמין בעליל!

 

פיאסטה שנתונים 95-96, אוטו מצוין, אמין, נוח, יפה, אבל הרבה מהם באות מחברות השכרה וליסינג

אז תשים לב.

תשקול גם פיזו 205 1400, יש אותם בכמויות במחירים מצחיקים!

עם אמינות זה מה שאתה מחפש ופחות זריזות ונוחות, שרייד וסובארו גאסטי יכולות להיות מכוניות טובות.

אך הן פחות ממולצות.

יונתן

פורסם
מלנציה אני הייתי מתרחק, אוטו לא אמין בעליל!

 

פיאסטה שנתונים 95-96, אוטו מצוין, אמין, נוח, יפה, אבל הרבה מהם באות מחברות השכרה וליסינג

אז תשים לב.

תשקול גם פיזו 205 1400, יש אותם בכמויות במחירים מצחיקים!

עם אמינות זה מה שאתה מחפש ופחות זריזות ונוחות, שרייד וסובארו גאסטי יכולות להיות מכוניות טובות.

אך הן פחות ממולצות.

יונתן

שרייד יש לי כרגע, אני רוצה להתקדם, בעיקר בשנתון, ואני כנראה אעדיף לא לחזור שוב לשרייד.

אולי לכיוון האפלאוז.

איזה שנה 205 נכנסת בתקציב של 15 אלף בערך? (ואיזה דגם)

מה עם 105?

ואני מחפש אמינות, צריכת דלק טובה, ואם אפשר גם זריזות, מה טוב.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...