Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני כמה חודשים קניתי מאזדה 2 וגיליתי שיש לה נזילת נוזל קירור.

מסתבר שיש שם קורוזיה בפלאנג' מים בכניסה למנוע ובצינורות חימום.

והבעיה הגדולה היא שהקורוזיה הגיעה גם למנוע עצמו ויש בו חור קטן בגודל "סיכה".

 

המוסכניק הביא אליו איזשהו מומחה למנועים והמומחה טוען שאי אפשר לרתך או לסתום את החור.

כלומר אפשר לנסות, אבל זה יעלה כ 2500 שקל ולא בטוח שיחזיק מעמד.

חוץ מזה הוא אומר שהחור ילך ויגדל עם הזמן.

הוא מציע לי עכשיו להחליף את המנוע בהנחה תמורת 4700. מחיר "מלא" הוא בערך 6300.

 

אשמח אם תוכלו לענות לי:

1. האם באמת החור ילך ויגדל אפילו אם אני אשתמש בנוזל קירור תיקני?

2. מישהו יודע כמה זמן המנוע יכול להחזיק לי? כרגע אני מוסיף כ 2ס"מ נוזל קירור כל שבועיים

3. דאכים יצירתיות כלשהן לתיקון החור?

4. מה דעתכם לגבי המחירים שהציעו לי?

 

תודה מראש,

פבל

פורסם

הי כולם,

 

איך אומרים - האוטו מתקלקל הכי הרבה במוסך...

מסתבר שאחרי שפירקו לי את הפלנץ' מים כבר אי אפשר היה לתקן כי הנזילה התחזקה.

אז אני מחליף מנוע.

 

תודה בכל אופן

פבל

×
×
  • תוכן חדש...