Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בדיגיטלי, מתעסק בכל מה שקשור לתחום. בעיקר דיגיטלי והפקות אופסט וכו'.

כרגע הענף הזה בסוף נראה לי וגם תלת מימד נראה לי זה פשוט כמה חברות ששולטות כרגע בכל השוק ככה שיהיה קשה להכנס. כמו בענף של החשמל סולארי שזה היה התחום הבא לפני כמה שנים ולא זז עם זה כלום בנתיים.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלקנה, עוד 5-10 שנים יהיו בתי דפוס שיתמחו בהדפסה 3D לפי הזמנה כמו שהיום יש חרטים וכרסמים.

 

מציע לך בחום לחקור יותר ברצינות את התחום מאשר להתייעץ בפורום - זה תחום פורץ דרך שקשה להאמין שתמצא כאן מידע מועיל.

 

שים לב, אני לא מתכוון שתתחיל לפתח מכונות הדפסה 3D אלא להציע את השירות הזה ללקוחות סופיים. לכן טוב שיש כמה חברות גדולות, תתחיל להבין משם מה צריך לעשות כדי להיות מוכן להציע את השירותים האלה כמה שיותר מהר.

 

אם אתה לא הבעלים של בית הדפוס שלך, אולי הקמת עסק כנ"ל זה כיוון מסוכן פחות מאשר "הי טק"...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
האמת, קיבלתי הצעה לגיוס לצהל, במסלול של הנדסאי תוכנה לפחות חלקי, במסלול שירות מלא תוך כדי לימודים במכללת אורט בראודה.

לאחר 3 שנים יוצאים תעודה ונסיון. אבל לך תדע מה מכשירים אותך שם.

זה אומנם חוסך עלויות לימודים וצבירת ניסיון יותר קלה. אבל השאלה אם בכלל כדאי..

 

בדוק וברר למה מכשירים הלימודים .

במידה וזה מעניין, הייתי מקבל את ההצעה והולך לצבא , לומד ומתמחה במקצוע.

 

אח"כ - לפי המצב קבל החלטה , אתה צעיר ומנגד עם משפחה.

כך כי בצבא תקבל הן משכורת תנאים, ידע ניסיון וקשרים.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

הצבא זה גם אופציה אם כי המגייסים לא בדיוק יודעים מה מגיע בחבילה ומה בדיוק ההתמחות.

 

הציעו פה את התחום של התלת מימד.

מישהו בעל ניסיון בתחום? אשמח לחוות דעת אמיתית לגבי התחום הזה, אפשר גם בפרטי.

תודה

פורסם

תלת המימד שברובו כרגע בעצם דו מימד, הומצא עוד בשנת 1980 (חברה ישראלית בשם OBJET) לדוגמא, למשל.

כרגע ישנן 4-5 חברות ענקיות השולטות בשוק התלת מימד (חלקן בולעות חברות קטנות כגון מייקרבוט וכו').

מה זה אומר לספר על תחום התלת מימד?

או שאתה בעל יכולות טכניות וכישורים וידע, תוכל לעבוד בהן כאינטגרטור או בפסי הייצור בארץ.

לעבוד במרכזי הפיתוח עצמם, אתה יכול לשכוח ללא השכלה או ידע טכני או קשרים.

פורסם (נערך)

יש לי המון ביקורת על הכתבה, ולקראת הסוף שלה היא כבר ממש מרגישה כמו כתבה בהזמנה (פרסומת מוסווית).

 

אבל בלי להתפזר יותר מדי:

וסיימתי בממוצע עלוב של 71. ידעתי שעם זה לא אגיע רחוק, אבל איך אסביר להורים שאני צריכה לעשות הסבה להסבה?

מאות קו"ח - בלי תגובה

 

שלחתי מאות קורות חיים בתקווה לטוב, בלי לקבל כמעט תגובה. כשאיכשהו היו מתקשרים אלי, מרוב המבוכה הייתי מגמגמת וממלמלת, והמנהל שאמור היה להחליט אם לזמן אותי, ממש כמו המשיח של שלום חנוך, לא בא וגם לא מטלפן.

...

ששלחתי כבר 300 קורות חיים וכמעט אף אחד לא גילה עניין. למה? כי אין לי ניסיון בתכנות. ובלי ניסיון, אי אפשר להתקבל לעבודה

 

אני מקווה שהציטוטים וההדגשות מדברים בעד עצמם ואין צורך אמיתי להוסיף פרשנות

בפן האישי: הן למשרה הקודמת (בתחום שונה לחלוטין ממה שאני עוסק כיום) והן לנוכחית התקבלתי בלי נסיון, ואני ממש לא יחיד סגולה. 'בלי נסיון אי אפשר להתקבל' זו אמרה שעוזרת לזה שאומר אותה להתעלם מהמציאות, תירוצים המון ומעסיקים לא מרימים את הטלפון...

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לא התכוונתי שתלך לפתח מדפסת תלת מימד, אלא שתדפיס. כמו שאת המכונות בעסק שלך אתה לא פיתחת.

תבדוק את השוק, קנה מכונה, ותתחיל להדפיס הדרישה עולה, ותעלה עוד הרבה.

 

זו לא תחושה אלא ידע מהשטח.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אז יש לך חוסר הבנה של הדרישה ומה שקורה בשטח (במקרה יודע "קצת" יותר ממך ונמצא בחברה מספר 1 בעולם בתחום התלת מימד).

שוק התלת מימד חווה מכה קשה בשנה האחרונה, על מה אתה מדבר?

זה שיש דרישה סבירה להדפיס אצל נותני שירות כאלו ואחרים... סבבה.

אבל חזון המדפסת תלת מימד בכל בית זה לא מה שהולך להתגשם בקרוב וכמו כן, החומרים שעתידים להיות מפותחים וגם כיום, לא מחליפים את ה CNC במתכות וכו', במידה וכן ניתן לייצר את החלק ולא להדפיס.

 

הכל טוב ויפה ל PROTOTYPE ולא מעבר לזה כרגע, אין יכולת של RAPID MANUFACTURING לאף אחד בקנה מידה ולכן... כולם יושבים על הספסל, ממתינים.

פורסם

אז ככה,

התחלתי גיוס עם לימודי תעודה.

כרגע בפני האופציות או הנדסאי אלקטרוניקה במגמת מחשבים.

או הנדסאי מכונות.

מה אתם ממליצים, איזה קורס הכי רווחי. אני מתחבר למכונות השאלה אם זה לא מקצוע קצת בעייתי ולאן אפשר להתפתח בזה.

תודה לעונים

 

Sent from my MX4 using Tapatalk

פורסם

אני דווקא הייתי הולך על אלקטרוניקה.

 

בזמן שכל מכללה נותנת היום תואר במכונות, אין לך שום יתרון.

באלקטרוניקה יש תפקידים ששום מהנדס לא יעשה, והם פתוחים להנדסאי אלק'.

פורסם

סליחה על הבורות אבל עדיין לא הצלחתי מה מכונות מכשיר אותי, זה למשל תחום הרכב?

אלקטרוניקה אני מבין וקלטתי. אבל למדל היום רוב המכונות זה אלקטרוניקה. אז מה ההבדל.

 

שאלת תם

פורסם

אני חושב שהיום העבודה העיקרית שהנדסאי מכונות יכול לקבל זה שרטט. כמובן שהסיבה שרוצים לקחת הנדסאי ולא מהנדס זה כדי לשלם פחות. במקרה, יש לי חבר שמחפש לגייס עכשיו הנדסאי מכונות לתפקיד כזה שבעבר אויש על ידי מהנדס טרי ללא ניסיון שכמובן רצה להתקדם בשכר ובהיקף התפקיד.

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב.

עדכון קטן.

סליחה על ההקפצה.

התגייסתי לצהל למסלול לימודים הנדסאי אלקטרוניקה משולב בתפקיד פיתוח בחשמל רכב.

מעניין מאתגר ובעיקר מהנה..

 

Sent from my m3 note using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...