Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

 

 

רכש דירה ב 750K מכר אותה ב 1450K אבל כדי לרכוש את אותה דירה רק חדשה הוא צריך להוסיף 500K , לכן הוא לא הרוויח אלא הפסיד.

 

כמובן שאם הוא לא היה מושקע בנדל"ן אז אולי לא היה תופס את העליה של 700K. אבל ייתכן והיה משקיע במשהו שערכו עלה יותר.

 

כך שמי שקנה דירה אחת למגוריו בגלל עליות המחירים הוא "שווה" יותר על הנייר , אבל כאשר יבוא להשתדרג , השינוי יעלה לו יותר.

 

 

.

 

ישה, גם זה לא מדוייק. זה חדש תמורת ישן. אבל, עדיין, אילו שיפצתי את הדירה הישנה זה היה עולה לי 200 אש"ח. לא 500.

 

המוכחל יותר ברור כרגע

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רבותי כל הספקולציות לגבי שוק הנדל״ן וענף הבניה וירידת ועליית מחיר, הייתי ממליץ לצאת מכל זה ולהירגע. אם מישהו בונה על כך שתהיה הגדלת היצע מטורפת בתקופה הקרובה (נניח עד 5 שנם לפחות) ופתאום המחירים ירדו - טועה. כל עניין הותמל והתמלים לא יביא למהפכה.

פורסם

שאלה - מישהו יכול להמליץ לי על שכונות טובות באשדוד ורחובות?

כשאני אומר שכונות טובות אני מתכוון שכונות ברמה טובה ולא איזה שכונות פשיעה.

חשוב לי לציין גם שאני לא מתכוון לשכונות יוקרה. התקציב שלנו נמתח ל-1.4 מיל' ונראה שאפשר למצוא דברים טובים בסכום הזה.

 

כרגע על הפרק בעיקר אשדוד ורחובות.

אילו עוד ערים בקרבה לראשון לציון יכולות לענות על הצרכים בתקציב של 1.4 ? הכיוון הוא 4 חדרים ודירה מרווחת.

פורסם

אשקלון קצת יותר רחוקה אבל שם ניתן למצוא בתקציב האמור אחלה דירה בשכונה טובה

 

באשקלון יש בשנים האחרונות תנופת בניה והתרחבות במימדים גדולים

 

תעשו סיבוב אולי תאהבו

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
אשקלון קצת יותר רחוקה אבל שם ניתן למצוא בתקציב האמור אחלה דירה בשכונה טובה

 

באשקלון יש בשנים האחרונות תנופת בניה והתרחבות במימדים גדולים

 

תעשו סיבוב אולי תאהבו

אשקלון בעייתית לאור מה שקורה שם בזמן מלחמה...

פורסם

 

יעזור כמו כוסות רוח למת. יש מספיק משקיעים עם כסף לקנות את הדירות האלה, וכשיגמר הכסף למשקיעים הישראליים יגיעו כספים ממשקיעים בחול לקנות את הדירות.

רוב המשפחות הישראליות ימשיכו להחנק עם עליית מחירי הדיור המטורפים

פורסם (נערך)

רקטות יש בכל הארץ, זה לא משנה כבר.

 

קרית מלאכי בתנופת פיתוח מטורפת והמחירים בשנה האחרונה עלו ב 31%. בספטמבר 2017 הולכת לקום תחנת רכבת בכפר מנחם שזה דיי ליד ויהיה כביש גישה מהיר לפי מה שסגן ראש העיר אמר לנו. בפרוייקט שאני קניתי בו יש הרבה שקנו מחולון, בת ים, פ"ת, אזור ירושלים וגם מהישובים מסביב (בשלב א' קנו 220 משפחות, בסוף השכונה תכיל 3300 יח"ד והכל נבנה ע"י קבלן אחד)

דירת 4 חדרים עולה עכשיו בשלב ב' מליון שקל +- (שנמכרה פה לפני פחות משנה ב 890K - 850K בשלב א' של הפרוייקט).

נכון, אמנם זה לא היוקרה של אזור המרכז אבל אתה יכול להשיג אחלה דירה חדשה מקבלן ולהישאר עם עודף.

יש תחנת רכבת בעד הלום באשדוד (10 דק' נסיעה). מבחינת נסיעה ברכב למרכז - לי לקח עם פקקים מקרית מלאכי לפתח תקווה כ- 40 דק' דרך כביש 6 בשעות העומס.

 

מה שכן - במקומך הייתי גם בודק את רמלה ולוד מכיוון שהן קרובות יותר למרכז מאשר ק.מלאכי.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
שאלה - מישהו יכול להמליץ לי על שכונות טובות באשדוד ורחובות?

כשאני אומר שכונות טובות אני מתכוון שכונות ברמה טובה ולא איזה שכונות פשיעה.

חשוב לי לציין גם שאני לא מתכוון לשכונות יוקרה. התקציב שלנו נמתח ל-1.4 מיל' ונראה שאפשר למצוא דברים טובים בסכום הזה.

 

כרגע על הפרק בעיקר אשדוד ורחובות.

אילו עוד ערים בקרבה לראשון לציון יכולות לענות על הצרכים בתקציב של 1.4 ? הכיוון הוא 4 חדרים ודירה מרווחת.

לצערי הרב, אפילו בערים האלו, בסכום הזה, תצטרך להתפשר על משהו... או בניין עתיק (נגיד 45-60 שנה), או קומה גבוהה ללא מעלית, או שכונה שלא היית רוצה לתת לילדים שלך לצאת לאחר רדת החשיכה, או שילוב כלשהו של הנ"ל. רק לפני ארבע שנים זה לא היה המצב, אבל אז רק התחלתי לבנות את ההון העצמי שלי :-(. אם התקציב היה גבוה בכ-300K אז היה על מה לדבר.

פורסם (נערך)

אני לא מכיר כ"כ את אשדוד אבל חבר שלי קנה לפני כשנה באשדוד בבניין של אביסרור ברובע ח' קומה 8 דירת 4 חדרים ב 1.3 מליון (דירה חדשה מקבלן).

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
ובאשדוד זה לא קורה?

 

כבר בסבב הקודם הרבה מהטילים עברו את אשקלון בלי להפעיל את הסירנות.

 

אל תטעה, זה פשוט לא נכון לעומת כמות הטילים שאשקלון סופגת מהיותה קרובה לשדרות ולגבול הדרומי יותר, שתמיד נופלים קאסמים אפילו וחלק מהטילים בגבול וזה מפעיל את האזעקה בחלקו הדרומי של העיר ללא הפסקה במהלך המלחמה ובכלל.

באשדוד, רק מה שמוגדר גראד היה מגיע, נכון יש כמויות פה ושם אבל פחות בפי כמה מאשקלון.

אם נספור את כמות האזעקות והטילים והקאסמים שאשקלון ספגה וכמות האזעקות לעומת אשדוד? אין מה לתאר.

כמו כן, רוב הגראדים עקומים, נופלים בשטחים פתוחים ויש גם לנו 2 כיפות ברזל בהתאם.

 

זה פשוט תושבי אשקלון משכנעים את עצמם בנושא. יש מקרים שאשקלון סופגת מטחים יפים של כל סוגי הטילים ולאשדוד זה לא מגיע מפאת המרחק = היתרון הקטן.

 

 

לגבי שכונות? ובכן: סיטי, י"א, י"ג, י"ב, ט"ו, ט"ז (איזור חדש שנמצא עוד בבנייה אולי ספק יש מצב תמצא במחיר כזה משהו) ושאר האיזורים הדרומיים.

פורסם
אני לא מכיר כ"כ את אשדוד אבל חבר שלי קנה לפני כשנה באשדוד בבניין של אביסרור ברובע ח' קומה 8 דירת 4 חדרים ב 1.3 מליון.

 

אכן, 2 מבנים שהוקמו ויש להזדרז שכן, זה נמצא ממש בכניסה לעיר ויש יתרון של קרבה לבית החולים, רכבת ומרכז קניות = החסרון הקטן זה בתי הספר והגנים שמעורבים קצת עם שכונות חלשות יותר.

אבל כן, איזור ח' בחלקו הטוב נחשב לא רע בכלל וכולל גם בתים פרטיים בחלקו.


×
×
  • תוכן חדש...