Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

יש לי מצלמת רוורס ועל המראה יש לי את המסך שלה.

יש כבל שמחובר מהמסך הזה שיושב על המראה ונכנס לחשמל של הרכב.

פתאום אתמול היו כתוביות לאורך כל היום ושהכנסתי לרוורס זה עבד. כשניסיתי להעלים את הכתבויות בזה שעשיתי ריסט למסך המסך לא נדלק יותר וברוורס לא מגיב ופשוט כאילו שבק חיים.

 

האם יש לכם מושג איך אפשר לפתור את זה, לעשות לו איפוס או משהו? הוא פשוט לא מגיב וכאילו כבוי!

כשניסיתי ללחוץ ארוך על כפתור ההדלקה/כיבוי לא הגיב וגם עכשיו שום דבר.

 

תודה.

פורסם

אז זה לא המצלמה שהפסיקה לעבוד, אלא המסך?

המסך מחובר עם פיוז? בדקת אותו?

תבדוק שכפתור RESET לא נתקע.

כמובן שיכול להיות שהמסך פשוט מת.

פורסם
אז זה לא המצלמה שהפסיקה לעבוד, אלא המסך?

המסך מחובר עם פיוז? בדקת אותו?

תבדוק שכפתור RESET לא נתקע.

כמובן שיכול להיות שהמסך פשוט מת.

הכפתור ריסט/כיבוי לא תקוע. יש רק כפתור אחד.

פיוז? איפה לבדוק שאוכל בוודאות לדעת שזו התקלה.

וכן המסך עצמו לא מגיב.

פורסם
יש כבל שמחובר מהמסך הזה שיושב על המראה ונכנס לחשמל של הרכב.

אתה צריך להתחקות אחריו ולגלות איפה הוא מתחבר לחשמל של הרכב ואם אכן קיים פיוז לאורכו או בנקודת הקצה שלו.

כאמור, יכול להיות שפשוט המסך שבק חיים (בין אם כי ספק הכוח שלו מת, פנימי או חיצוני, או בשל תקלה אחרת).

×
×
  • תוכן חדש...