Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טרקטורון


Mdais
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש טרקטורון כלשהו שניתן לסוע איתו בכביש? אני לא מדבר על rzr אלא על טרטורון

ואיך הולך ההרחקה של טרקטורון ? כול כמה זמן דורש טיפולים?

פורסם

לא, מותר רק לחצות כביש כשיש צורך.

בנוגע לטיפולים זה תלוי בכלי- יש כאלה עם מד שעות מנוע בהם מבצעים טיפול לפי מספר שעות.

אחרת זה פשוט טיפול תקופתי לפי זמן.

פורסם

טיפולים בממוצע מתבצעים על 20 שעות \ שלושה חודשים.

 

תלוי בכלי, המחמירים מבצעים כל 15 שעות טיפול של שמן ופילטר שמן.

 

פילטר אויר הוא רב פעמי ולכן רק צריך לנקות ולשמן אותו כל רכיבה או שתיים, תלוי במצב שלו.

 

* אני מתייחס לטרקטורוני ספורט בלבד.

פורסם

מה ההבדל בין טרקטורון ספורט לרגיל?

ואיך שוטר לצורך העיניין יודע אם רק חציתי כביש או שנסעתי בכביש ?

ובטוח שאין טרקטורון שניתן לסוע איתו בכביש? שמעתי שאם ברישיון הטרקטורון כתוב הטרקטור אפשר

פורסם

בעבר היו מספר קטן מאוד של טרקטורונים עם רישוי טרקטור אבל גם זה נעשה בקומבינה.

אנחנו מדברים על שנות ה-90 המוקדמות.

לגבי השוטר- תחשוב בהיגיון, כמה זמן לוקח לחצות כביש?

פורסם

בכל מקרה בחשבון שיש אחזקה לא קטנה לטרקטורון (וזה מנסיון של מעט כלים אתלינו המושב),

הכלי כעיקרון מיועד לפאן ולעבוד קשה ויש לזה מחיר בהנחה שאתה מנצל את הכלי.

פורסם

אין מספרי קסם, זה מאוד תלוי בכלי הספציפי שתקנה. בדיוק כמו ברכבים ישנם גם פה הבדלים בין יצרנים ודגמים שונים.

כמו שאמרו לך ישנם טרקטורוני ספורט וישנם טרקטורוני עבודה.

בכל מיקרה ההחזקה בד"כ מאוד יקרה יחסית לכלי שנועד לפאן.

זה מתחיל מביטוח חובה סופר יקר (כ-5000-6000 ש"ח) וכמובן תדירות טיפולים גבוה ביחס לרכב למשל.

פורסם
מעניין למה צריך ביטוח חובה בטרקטורון? הרי לא נוסעים בכביש ציבורי...

הסיכוי לפגוע במישהו הרבה יותר נמוך מאשר בכביש ציבורי

בגלל שהסיכוי שלך להיפגע הוא גבוה מאוד

פורסם
ביטוח צד ג' לא מגן על מי שהמבוטח פגע בו?

אה? הוא מדבר על הסיכוי שלך להפגע = פגיעת גוף = ביטוח חובה

לי יש ראפטור 700 ולגבי איך שוטר יודע אם אתה חוצה או נוסע - הוא פשוט נוסע אחריך דקה-שתיים

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

מה ההבדל בין טרקטורוני ספורט לעבודה? אני רצה כלי פאן לשטח דיונות וכאלה

יש כלים מומלצים להתחלה ? בתקציב של כ10 אלף

פורסם

כלי ב10 אלף - מיטה חולה שרצוי לא להיכנס אליה. אני מאמין חזק שבתחום השטח אם אין לך כסף לקחת שנה אחורה או שנתיים במקרה הכי גרוע אל תקנה.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
מה ההבדל בין טרקטורוני ספורט לעבודה?

 

טרקטורון עבודה זה טרקטורון...לעבודה. מיועד למשל למושבניק שנוסע לפתוח ברזי השקיה בשדה, גורר עגלה לרפת וכו'. פולריס ספורטסמן לדוגמה. אלו כלים יחסית גדולים וכבדים, עם סבל קידמי ואחורי, מנועים לרוב בנפח גדול אבל הספק נמוך.

 

 

טרקטורון ספורט הוא כמו אופניע שטח. מיועד לפאן. מתלים עם מהלך ארוך, משקל קל, מינימום פלסטיקה, מנוע חזק וביצועים גבוהים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...