Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי ברכב חדש - גולף 2009 והחלטתי שהפעם עליי להשקיע בבידוד ובהגברה של הסט הקיים - מורל אלייט.

אציין שהרכב מגיע מבודד ברמה מטורפת מפולקסוואגן, רעשי הנסיעה כמעט ולא הורגשו ומערכת הפליטה והמנוע היו די שקטים לרכב דיזל, אך בכל זאת החלטתי שאני רוצה להשקיע בבידוד לא רק מבחינת סאונד אלא עוד בידוד של רעשים חיצוניים.

 

קניתי 2 מוצרים שבעזרתם עשיתי את הבידוד

1. Sika multiseal - יריעת בוטילן אשר נועדה לצינורות וכדומה, בדקתי ואכן גיליתי שאפשרי להשתמש בה ברכב ללא חשש מפני ריחות ודברים רעילים. בנוסף לכך היריעה יכולה להגיע עם אלומיניום.

 

2. איזופלקס - חומר שעשוי מספוג אטום למים וכו' בעל 50 מיקרון של אלומיניום ובעל הדבקה עצמית. מגיע בכל מיני עוביים, אני קניתי בעובי 6 מ"מ.

 

החומרים הינם חומרים מתחום התעשייה לצנרת וכו', אך אפשרי להשתמש בהם בתחום הרכב ללא כל חשש והעלות שלהם כחצי אם לא פחות מחצי מעלות של דיינמאט. האם הם שווים לדינמאט? קשה לי להגיד.. אך בהחלט בודדו את רעשי הדרך, מערכת הפליטה ורעשי המנוע.

 

הבידוד בעיקר נעשה בכדי למקסם את הרמקולים שנמצאים ברכב ובהחלט אני חייב לציין כי הם מוציאים מהאלייט צלילים מדהימים! הוופרים מנגנים מדוייק והעומק שלהם מטורף! - לא האמנתי שוופר 6 אינץ' יספק כזו איכות וכזו עוצמה!

 

התהליך של הבידוד היה דיי מורכב, התחלתי בתא מטען, בודדתי את רצפת תא המטען והכנפיים האחוריות, לאחר מכן בודדתי מתחת לכיסא האחורי של הרכב, את הדיפונים בדלתות האחוריות ובדלתות הקדמיות גם את הדיפונים וגם את הפח.

 

בפרויקט הנל נעזרתי בשני אנשים מרכזיים - אדי שייעץ לי לגבי החומרים ונתת את החוות דעת שלו לגבי הכל והפנה אותי לאנשים כשהייתי צריך.

חייב לציין שאדי בן אדם זהב - הוא מוביל אותי בתחום ה SQ ומקדיש המון זמן מזמנו הפנוי בכדי שאני אתקדם בתחום וכמובן העשיר לי את הידע בצורה מדהימה!

 

והבחור השני - ג'וניור - בן אדם מדהים אשר הציע לי עזרה ללא כל תמורה (כמובן שזה לא מקובל והשארתי לו משהו קטן), עזר לי פיזית וגם העשיר לי את הידע במשך יום שלם שהייתי אצלו.

חייב לציין שהבחור אומן בפיברגלס ובהתקנות של מערכות!

 

תודה לכם!

 

ובנוסף לכל הבידוד התחדשתי במגבר חדש - לוויתן דור 2 במקום ה JBL GTO1004 והמונו בלוק של סאונדסטרים.

 

וקצת תמונות:

20160205_165417.jpg20160207_173352.jpg20160209_125412.jpg20160208_091249.jpgIMG-20160206-WA0000.jpg20160209_151542.jpg

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

איציק תתחדש!

 

על הרכב, על הרכיבים החדשים שכבר מביאים אותך למערכת ברמה מאוד גבוהה.

 

אני משקיע בך כפי שציינתי פעמים רבות בגלל האופי שלך, היכולת להשכיל ולעשות בחירות נבונות ונכונות.

 

בחירת הרכב לדעתי מצויינת, קשה למצוא דיזליות במצב טוב כשהן יד שניה.

בבחירת החומרים המאוד מושכלת.

 

יש לך מגבר פצצה שנותן פייט מטורף ליקרים ממנו פי כמה.

סט קדמי שהוא כולו דבש ויחידת ראש נהדרת.

 

וחשוב מכל מח שמסוגל להבין, לקלוט וליישם.

 

תענוג ואני מקווה שאוכל לשמוע את המערכת בקרוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יופי של בחירת חומרים.

ברכות על המגבר, מקווה שתהנה ממנו. גבר מצויין , לא רק בגלל שהוא הייה שלי, כמגבר CLASS D הוא מגבר מצויין!

שמעתי קצת את המערכת לפני התקנת מגבר החדש. צריך לציין שמערכת נשמעת טוב!

אומנם לא שמעתי לעומק, אך יש פוטנציאל וגם באיציק יש פוטנציאל להגיע רחוק בתחום הזנ.

ברכות על המערכת ומקווה שתהנה ממנה!

עריכה.

אהבתי את הפודים של מיד וטויטר. נראה ממש מצויין!

תן כמה תמונות לאנשים גם.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

תודה רבה לכולם, הסט הוא 3 חלקים ומצרף תמונה של הפודים 20160211_133746.jpg

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

וואוו איזה יופי של פודים, הם זכורים לי משרשור קודם שלך (לא קישרתי פשוט קודם), מאוד מאוד מעוניין לשמוע אותם, אם תגיע לאחד המפגשים במרכז אני אשמח לקבל עדכון.

פורסם

הפודים שאתם רואים בתמונה הם הפודים הראשונים מפרוייקט OPTIMUS (ההתקנה ברכב שלי)

 

ההיסטוריה שלהם היא שבסופו של דבר בחרתי להתקין את הCDT ES02 במקום המקורי בפינות הדשבורד של הסובארו וגם טעיתי שם במידות לCDT ES02 והם יצאו לי קצת יותר גדולים - טעות בחישוב שלי, לא טעות הדפסה או משהו כזה - זה פודים שגם כן הודפסו במדפסת של סטרטסיס.

 

כשאיציק אמר לי שהוא הולך על הרכישה של האילייט 603 אמרתי לו שיש סיכוי שהפודים יתאימו כי אני זוכר שHAT ומוראל משתמשים באותם קטרים לטוויטרים שלהם והפוד היה נראה לי לפי מראה עין כמשהו שיתאים לCDM.

 

איציק לקח את הפודים האלה ושייף אותם בעדינות ואני חייב לציין שצריך יד ממש טובה בכדי לעשות זאת, גרם להם להתאים סופית הן לMT ולCDM של סט האילייט שלו וזה נראה פשוט פנטסטי!

 

שוב, זה כיף, זה תענוג - לראות חבר פורום צעיר כל כך מגיע מהר כל כך לתוצאות כאלו.

 

אם ניקח את הוותיקים כאן שמכירים את התחום משנות ה90 אז אנחנו הרי יודעים עד כמה היה קשה למצוא את הידע המתאים ואת הציוד המתאים והנה היום, ברגע שמגיע בן אדם עם פוטנציאל - אפשר להקפיץ אותו שני עשורים קדימה בעניין של שבועות בודדים.

 

תענוג.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חברת גולמט - מחיר ללא מע"מ למטר רבוע 70 ומשהו שקל.

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

אכן אדי היום בזכות הפורומים אפשר לשאוב המון ידע ויחסית מהר, ואם בורכת בחברי פורום טובים שמוכנים ללכת את האקסטרא מייל ולעזור באופן אישי יש לך יתרון של המון שנים על אחד שלמד והתנסה בכוחות עצמו.

פורסם

איציק - תעדכן בחתימה שלך את המספר 603 ליד הסט הקדמי - כבוד.

 

שאלה - אחרי שהרכבת את הלווייתן - איך הפרימו מתנהג עליו? השתנה לו האופי? קצת יותר פאנצ'י או שנשמע אותו הדבר כמו שהיה על המונובלוק הקודם?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני אחרי שראיתי את הפודים, יש אמרתי שגם אני רוצה כאלה ))

נראה ממש יפה!

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

הפרימו מנגן בצורה שונה, קשה לי להגדיר אם זה פאנצי יותר או לא כי הרכב שונה וכמובן הבידוד גורם לשינוי..

כרגע רוב הצלילים הנמוכים מגיעים מהוופרים בדלתות והסאב בקושי עובד :)

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

הפודים אצל איציק הם הדגם הראשון שתכננתי בתכלס בשביל להתנסות בתכנון עם SOLIDWORKS והם היו נסיוניים ויש בהם שתי בעיות שלאחת מהן הייתי מודע מייד ולשניה שמתי לב אחרי שהדפסתי את ארבעת הפודים האחרונים לפרוייקט שלי.

 

הראשונה היא שהחיבור בין הפוד של הטוויטר לפוד של המיד הוא דק מאוד ויחסית "חלש".

 

השניה - הפוד כבד! הדפסתי שם שכבת פלסטיק נדיבה ביותר וזה כמובן יוצר עודף חומר ועודף משקל.

 

עריכה - אני מקווה שכאשר איציק שייף את הפודים זה הוריד מהם הרבה משקל.

 

בפודים שהדפסתי כעת המשקל הוא פשוט אפסי וזה בגלל שהורדתי שם את נפח הטבעות של הפוד ואת העומק שלהן למינימום הנדרש ובעוד את הכיפות שסוגרות את הטבעות לפוד ייצרתי בנפח פנימי של פחות משלושה מילימטרים וזה כמובן מתבטא במשקל עצמי מאוד נמוך של הפוד.

 

ככל שהטכנולוגיה של הדפסת תלת מימד תהיה יותר זמינה אני מאמין שנראה יותר ויותר פרוייקטים שכאלו וגם עלויות ההדפסה יהיו זולות בהרבה, זה העתיד אבל זה עדיין בחיתולים.

 

איציק - אז זה נשמע כמו שצריך אבל תנסה להביא מהסאב וופר כמה שיותר נוכחות מבלי שהוא ישתלט על ההצגה - כנראה שיש לך עוד הרבה יכולת לפתוח אותו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש עוד הרבה.. הוא פתוח פחות מרבע גיין במגבר..

אחד הדברים שפחדתי ששמתי את הפודים אופקיים ולא אנכיים זה שהפוד של הטוייטר יפול בגלל החיבור שהוא כל כך דק.. בנתיים הם עמידים:wink:

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...