Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי סיאט איביזה 2013

ברכב מותקן מערכת הכוללת:

2 מגברים Jbl

סאב kicker cvr 12

ו2 קומפוננטים של infinity

בנוסף ישנם 2 טוויטריםש לא יודע את החברה.

 

כבר כמה פעמים אני שומע מוזיקה והכל בסדר,

ואז אני נותן ברקס ופיתאום המוזיקה מפסיקה, ורק הסאב ממשיך לעבוד

ואחרי כמה שניות המוזיקה לאט לאט עולה

חשבתי שמדובר במגע רופף, אך טעיתי

גם בגלל שהמוזיקה חוזרת ועולה לאט לאט זה מראה על סוג של הגנה שמתבצע ניתוק יזום או משהו בסיגנון

 

איך אפשר להתגבר על זה? מצד אחד שלא יקרה נזק ויהיה הגנה, ומצד שני הכל יעבוד חלק,

לא הגיוני שכל ברקס טיפה חזק המערכת תפסיק לפעול לזמו קצר..

 

תודה.

Seat Ibiza FR

פורסם

קבל לא קשור לזה.

 

אין מנוס מלבדוק בשלבים את כל מה שקשור למגבר הבעייתי לכאורה.

תבדוק גם שאין משהו חופשי בתא מטען שעף על המגבר בבלימה ומקצר אותו.

פורסם

בהחלט נשמע כמו קצר, או מינוס רופף, או פלוס רופף או חיבור רמקול רופף... בקיצור צריך לבדוק פיזית :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כרגע המגברים מותקנים על "רצפה מאולתרת" בתא מטען כלפי מטה,

כלומר הם מוסתרים מתחת לרצפה בין הגלגל ספייר לרצפה,

והסאב מעל רוקד והרצפה לא 100 אחוז יציבה,

כנראה התזוזות גורמות לבעיה

 

הציעו לי ב300 שקל (מישהו פרטי, לא עסק),

מעבר על כל ההתקנה של החיוט והכל + הרמה של המגברים על הכיסאות וסידור של כל החיוט בצורה יותר מקצועית, משתלם?

בנוסף הוא המליץ על קבל דיגיטלי, אם כבר אני הולך על זה כדי כבר להוסיף קבל?

Seat Ibiza FR

פורסם

אתה יכול לצלם לנו איך נראים הדברים מתחת לרצפה הצפה?

אולי המגבר נכנס להגנה בגלל התחממות? במקרה כזה אפשר להוסיף איזה מאוורר או שניים.

 

מה יש לך מענין הקבל?!

למה החלטת שאתה צריך או מי שטף לך את המוח בנידון?

פורסם

דווקא בגלל שהוא המליץ לךעל הקבל אני ממליץ לך בחום לברוח ממנו.

קבל זה גימיק, גאדג׳ט, דבר סתמי שלא מועיל ולא בריא למערכת חשמל שעוברת התעללות על ידי מגברים ויועד בעיקר כדי להכניס כסף למותגים.

פורסם

תודה רבה,

לא יודע למה הוא המליץ על קבל, הוא אמר שזה מחלק את המתח בריא למצבר ובלה בלה בלה

דרך אגב זה בנאדם שעובד בעסק והציע לי לעשות עבודה פרטית מהצד, אז אין לו רווח מהקנייה של הקבל, כנראה הוא פשוט לא מבין בזה.

 

אני אצלם בהזדמנות, כרגע הרכב בטיפול,

התחממות זאת לא הבעיה, בדקתי מספר פעמים והמגבר אפילו קריר [בגלל המזג אוויר]

אבל אותו בנאדם אמר שלדעתו בימים חמים זה יגרום להתחממות, כי הכל סגור שמה למטה..

 

יש גם חיוט מבולגן קצת, כנראה שזה גורם לנתק או קצר.

אני אצלם בהזדמנות ואשמח להצעתכם.

Seat Ibiza FR

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?597831-B-A-S-S-%D7%91%D7%90%D7%A8-%D7%99%D7%A2%D7%A7%D7%91&p=5062402#post5062402

 

בוצעה התקנה מחדש וסידור של כל הבעיות אצל B-A-S-S, כל הפרטים בחוות דעת.

 

דרך אגב, הבעיה העיקרית היית שהפלוס מתנתק ומתפורר,

ליפפו את הכבל בצורה רשלנית, דחפו למגבר וחיזקו יותר מידי מה שגרם סבל לכבל.

בנוסף בית פיוז שבור [יצא ככה מהמוסך המורשה, אמרו שיפצו אותי, אז אמרו..] והפלוס היה בורח גם משמה כנראה.

 

הכל טופל, בנוסף גם כל הכניסה של הפלוס למצבר דרך בית פיוז חדש ללא עלות.

עריכה אחרונה על ידי MichaelCohen

Seat Ibiza FR

פורסם

יופי! שמח לשמוע שסודר לשביעות רצונך.

יש להם גם באמת מחירים טובים לפחות ככל שזה נוגע למוראל.

טוב לדעת שגם מדובר במתקינים טובים.

×
×
  • תוכן חדש...