Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב עברתי למחשב לעשות סדר, אבל יצאתי יותר מבולבל.

 

קודם כל, בהתחלה השלטים החדשים היו רק בלבן. אני רואה שעכשיו נכנסו גם שחורים.

באמאזון גרמניה החדש מופיע כ"standard 2016".

לגבי הלינקים, בקריאה חוזרת אני רואה שאכן בשניהם מצוין בdescription שמדובר בדגם החדש עם BT. מצד שני, משהו לא הגיוני לי בsku הזה שכולל את השלט החדש שמתחבר בBT, ואת הדונגל הישן.

 

בכל מקרה - כל השלטים אלחוטיים, בין אם RF או BT.

 

קיפוד, גם השלט הישן מתחבר באותה דרך בדיוק עם כפתור הSYNC למעלה, רק שאתה צריך לפני זה לחבר את הדונגל של מיקרוסופט.

Aprilia Shiver 750

פורסם

טום תודה

קשה לרכוב ולכתוב לא?!

שאלה פשוטה.

קונה את השחור עם החוט הדגם החדש ביותר. וואלה בא לי לשחק אלחוטי האם אני חייב את הדונגל?

שוב מזכיר מחובר למחשב .

אין לי קונסולה בכלל.

פורסם
דיל הזוי על SSD Crucial MX300 אל תגידו לא ידעתי לא שמעתי להזמין !

750GB כן כן ב תחזיקו חזק ב 475שח עד הבית כולל הכל.

מהרו פן ייגמר.

 

מראה לי שלא שולח לישראל, ייתכן?

Opel Adam S 2017

פורסם

^^^

איזה באסה, נראה לי שנגמר המבצע. לא הספקתי לבצע כי נפל האינטרנט בחיפה.

 

מי שממיין, לא מז....

 

איזה באסה יאללה.

אייל סדר לי משהו בהמשך.

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

נו זה ברור, אבל אתה רוצה בחיבור אלחוטי!

 

מבלי להשליך על מה נמכר בלינק שצירפת - השלטים החדשים יכולים להתחבר אלחוטית למחשבים *בלי הדונגל של מייקרוסופט* דרך BT. מן הסתם שזה דורש אנטנת BT. אם אין לך אחת בלוח, מזמין ב5 שקל מEBAY.

 

עם השלטים הישנים - חייב דונגל.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם

טוב, השאלה שלי נעלמה בשירשור - אעלה אותה שוב ברשותכם:

 

שלום לכולם,



 

מחפש את הדיל הכי טוב שאפשר על האוזניות הבאות:

Bose QuietComfort 35 Wireless Headphones

 

אשמח להמלצות היכן לקנות, סיכוי להנחה בבלאק פרידיי.סייבר מאנדיי וכ"ו.

תודה רבה!

פורסם

חיפשתי אותן לאחותי. כל האמאזונים לא שולחים לארץ. כנראה בעיה של הסכמי בלעדיות של היבואן.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

×
×
  • תוכן חדש...