Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

יש לי בעיה שכל האורות ברכב מהבהבים לוח שעונים, רדיו,אורות כלומר הכול.

 

שאלתי מוסכניק מה זה אומר שכל האורות באוטו מהבהבים הוא אמר כנראה שזה האלטרנטור,

 

והספקתי לקרוא על זה וראיתי סרטונים ביוטיוב שזה בעיה של האלטרנטור.

 

לאחר שעברתי גם פה באתר על הנושא מצאתי שיש למישהו את אותו תיאור לאותם בעיות שיש לי כמעט אחד לאחד רק שהבדיקה שהוא עשה לאלטרנטור עם רב מודד המספרים קצת שונים,

וכשהוא החליף את האלטרנטור אז הסתדר לו הבעיה של האורות ועוד כמה בעיות שגם לי יש את אותם בעיות.

 

עדכון!!

בוצעה בדיקה נוספת, המתחים אינם יורדים מתחת ל13.1 בסרק ו13.5 ב2000 סיבובי מנוע לדקה.

מה גם שלאחר כמה ימים של נסיעה עם האוטו אני יכול להעיד שהסתדרו תקלות נוספות שכניראה היו באשמת האלטרנטור הקודם!

הרכב היה "מקפץ" ומקרטע בטורים נמוכים (וממש לא נמוכים מידיי) והיה מכריח להוריד הילוך, עכשיו באותם המצבים הרכב נוסע חלק הרבה יותר ותופעה נוספת שנעלמה כלא הייתה היא כיבויים פתאומיים של הרכב מס' שניות לאחר הנעה. התופעה הזו הייתה קוראת לי מידיי פעם ומאז החלפת האלטרנטור הכל מתפקד כמו שצריך וגם האורות יציבים וחזקים! :-D

 

תודה לכל מי שעזר וייעץ ושבוע מצויין!:wink:

 

לינק לאשכול שלו:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?275483-%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A7-%D7%94%D7%90%D7%A6-%D7%91%D7%A7-99-%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%94%D7%91%D7%94%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%97%D7%A4%D7%A9-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94

 

כשאני מדדתי עם הרב מודד היו:כשהמנוע כבוי המתח היה 12.8 ותקין זה 12.6

כשהמנוע עובד המטח על 14.3 ותקין זה 14.2

עד כאן הכל תקין עד שאני מפעיל אוורור, אורות וזהו (וזה עוד לפני שהפעלתי רדיו בפול וליום)

המתח היה בהתחלה 13.8 עד שצנח ל 12.6 לאחר דקה או שתיים שתקין צריך לרדת מ14.2 שלא עובד כלום ל 13.8 כמפעילים דברים ברכב.

 

כנראה מה שאומר שהאלטרנטור לא מספק מספיק כוח כדי להפעיל הכול ובגלל זה הוא מזייף.

 

ויש עוד רעש מוזר שנראה לי שהוא מהאלטרנטור הבעיה שאין תמיד את הרעש ואני לא יכול להקשיב מאיפה זה בא.

 

מצאתי מוכר באייבי שמוכר אלטרנטור משופץ עם מתח גבוהה השאלה אם הוא מתאים לרכב שלי:

http://www.ebay.com/itm/360285963302?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

עריכה אחרונה על ידי adidor77
×
×
  • תוכן חדש...