Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיט לגולף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש חסרונות לקיטים (עיצוב מבחוץ)

שתי חצאיות צד חצאית אחורית או טמבון אחורי חדש וקדמי

 

מה זה עוזר למה זה מזיק - יתרונות וחסרונות אשמח אם תגידו לי

 

ואם יש מישהו שמעוניין למכור - אשמח !!! (גולף 2001 ג'נריישן)..

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

יתרונות - יש קיטים מסוימים שנראים מדהים.

חסרונות - מושך תשומת לב (של שוטרים וגנבים :? ), עלול להשבר.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

יתרונות: יכול לתרום לאווירודינמיקה טובה יותר ובכך לשיפור האצה וצריכת דלק,

לאפשר למנוע לנשום טוב יותר ולאפשר ליותר אוויר להיכנס לתא המנוע ולאפשר קירור טוב יותר.

 

חסרונות: קיט איכותי יוצא מאוד יקר, מושך יותר מידי צומת לב, יכול לגרום לפסילה של הרכב

והורדה מהכביש.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
יתרונות: יכול לתרום לאווירודינמיקה טובה יותר ובכך לשיפור האצה וצריכת דלק,

לאפשר למנוע לנשום טוב יותר ולאפשר ליותר אוויר להיכנס לתא המנוע ולאפשר קירור טוב יותר.

 

חסרונות: קיט איכותי יוצא מאוד יקר, מושך יותר מידי צומת לב, יכול לגרום לפסילה של הרכב

והורדה מהכביש.

לא נראה לי שהקיטים בארץ אוורודינמים! ובטוח שזה לא יעודם!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
ואם יש מישהו שמעוניין למכור - אשמח !!! (גולף 2001 ג'נריישן)..

אם אני לא טועה לצחי מערכות יש קיטים לגולף, שווה לך לפנות אליו. (טלפונים וכתובת שלו, ניתן למצוא ע"י חיפוש).

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

יתרונות - ילדים ושחורדיניות יחשבו שיש לך למבורגיני

 

חסרונות - אנשים שמבינים עניין יחשבו שאתה מתלהב + צריכת הדלק תעלה +האוורודינמיות תיפגע +המהירות תיפגע + כל מכה קטנה הטמבון ישבר + תקבל הורדות מהכביש + תשלם כסף מיותר + לא תוכל לעלות על מדרכות - להמשיך ??

 

..בקיצור עדיף להשקיע כבר על מתלים ספורטיביים

JDM :twisted:

פורסם

WOW

 

גנבים ושוטרים אין בעיה

 

אבל הורדה מהכביש

אני לא מתכנן להנמיך עד לרצפה

מתכוון להחליף טמבונים לא ממש נמוכים

\ליופי...

זה עלול לפגוע כל כך בצריכת דלק וכל הדברים האלה ?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

אל תבהל מהצריכת דלק! לא משהו משמעותי. לגבי מדרכות, אסור לחנות על מדרכות.

במקרה נפלת על פורום שהאהדה שלו לכל ה בודי קיט למינהם לא גדולה. אבל בכל זאת רקק אל תגזים עם הבודי קיט, שיהיה עדין וטוב טעם, לא סתם ספוילר שיגרד את הרצפה.

 

 

אל תשכח רכב שלך, כסף שלך והנאה שלך!

 

בכבוד רב

רמי

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

×
×
  • תוכן חדש...