Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים !

ברצוני לשאול שאלה , אשמח מאוד אם תעזרו לי : לאחרונה נדלקה לי נורה של כרית אוויר ורשום לי על המסך check airbag וגם מפתח שבדי דלוק בנוסף . לאחר יום כל הנורות כבו לכן הגעתי למסקנה שזה מקרי וחלף .. אתמול בבוקר הבעיה חזרה והתחלתי לחפש מה גורם לתופעה וגיליתי שישנו פלסטיק מתחת לכיסא נהג שמתחברים אליו כבלים דקים ולכן הגעתי למסקנה שזה חיישן . יש לחיישן הזה מין כפתור פלסטיק עליו שאם אני לוחץ אותו פנימה כל הנורות שדלוקות מתכבות לי ... מישהו יכול בבקשה מה אפשר לעשות בנידון ? תודה רבה מראש

עריכה אחרונה על ידי liberfarb
פורסם

תבדוק אם יש כבל דומה גם מתחת לכיסא של הנוסע, אם אני לא טועה יש שם גם כבל כזה ואולי תצטרך לחזק אותו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
שלום חברים !

ברצוני לשאול שאלה , אשמח מאוד אם תעזרו לי : לאחרונה נדלקה לי נורה של כרית אוויר ורשום לי על המסך check airbag וגם מפתח שבדי דלוק בנוסף . לאחר יום כל הנורות כבו לכן הגעתי למסקנה שזה מקרי וחלף .. אתמול בבוקר הבעיה חזרה והתחלתי לחפש מה גורם לתופעה וגיליתי שישנו פלסטיק מתחת לכיסא נהג שמתחברים אליו כבלים דקים ולכן הגעתי למסקנה שזה חיישן . יש לחיישן הזה מין כפתור פלסטיק עליו שאם אני לוחץ אותו פנימה כל הנורות שדלוקות מתכבות לי ... מישהו יכול בבקשה מה אפשר לעשות בנידון ? תודה רבה מראש

רצוי לגשת למוסך שיבדקו בדיוק אתה מגע אופף שם ויעשו תיקון

×
×
  • תוכן חדש...