Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כבר קניתי קומפוננט Hertz HSK 165XL

 

 

אני מנסה לשדך לו סאב שייתן לי קיק חזק ובאס מדויק! מאוד חשוב לי הדיוק ולא העוצמה

 

כמו כן אני מבקש המלצה ל מגבר שיעבוד טוב עם ההספקים אבל שוב, האיכות הרבה יותר חשובה לי.

 

מזדה 3 2007 , HU מערכת מולטימדיה סינית (מרוצה ממנה עד כמה שאפשר בהתחשב שזה לא מותג)

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי n0am001
פורסם

תנסה לראות אם יש אפשרות למצוא איזה רוקפורד P2 - זו ההמלצה שלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא ראיתי איזה תקציב יש לסאב ולמגבר.

האם אופציה של יד שניה היא טובה?

אני הייתי הולך על מונו JL, אני מאוד אוהב את המונו שלהם ,שהם עם אותו הספק על כל התנגדות

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?575317-%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8-JL-AUDIO-500-1-%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?580795-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%91%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%A7-%D7%95%D7%A1%D7%90%D7%91-JL-AUDIO

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?580138-%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%A7-%D7%90%D7%A8%D7%A7-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99%D7%95-1200-1

 

מבחינת הסאב, כל אחד ואוזן שלו, אני לא ממש אוהב את RF, הייתי הולך על משהו אחר.

יש לך את ARC שמוכרים בארץ. יש כמובן את הרצים ES250 לא יקרים.

לטעמי אני מאוד אהבתי את PEERLES, אפשר להזמין אותו מחול לא יקר בכלל. סאב מדוייק וממש נעים! XLS 10 אחד הסאבים הטובים ל SQ.

http://www.parts-express.com/peerless-830452-10-xls-subwoofer--264-1108

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

הפי 2 של רוקפורד הוא סאב מאוד מדוייק, יש לו פאנטש טוב, נקי, חזק, מהיר ומדוייק.

הוא חסר עומק ולא יורד מאוד נמוך, לא מלטף בשפת העם אבל בתקציב שציינת נשמע מתאים לתפקיד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

אז משתמע מכך שזה הסאב שאני מחפש. (lanosforce)

 

 

כשארכיב את הסטאפ הזה בעזרת השם אני מקווה שזה יהיה הסאונד שאני רוצה.

 

תודה רבה על ההמלצות חברים.

 

לילה טוב.

עריכה אחרונה על ידי n0am001
פורסם

הP2 בזמנו היה עם ממברנה כסופה - זו סדרה מעודכנת ואני לא מכיר אותה אבל רוצה להאמין שרוקפורד שומרים על אותו אופי מוצר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יעזור אם תציין מה שאר רכיבי המערכת.

אני קצת מבולבל כי אתה מדבר על סאב מדוייק ואז אומר שהיה בבעלותך קיקר CVR

שהוא אנטי טזה לסאב מדוייק ,אז מה בדיוק אתה מחפש.?

פורסם

למרות שניסיתי להעזר בכם החלטתי לקנות ולהתקין את הציוד הזה:

 

את הקומפוננטים (hertz 165 xl) שינמכתי לאחר התחשבות בתקציב:

 

קומפוננט: Hertz Hi-Energy HSK 163 : http://www.hertzaudiovideo.com/car-audio-speakers-system-hienergy-hsk163/

 

מגבר: audison sr 4 : http://www.audison.eu/index.php?page=product&id=19

 

סאב בתיבה אטומה: JBL CS 1214: http://www.amazon.com/CS1214-1000-watt-car-audio-subwoofer/dp/B004KZK5N8

 

התקנה שכוללת: הגבהות לקומפ' + חיווט + עבודה

 

הכל טוב ויפה, שומעים בסדר גמור, סאונד טוב ונקי.

 

ה HU שלי מגבילה אותי מבחינת כיוונים של הסאונד. כרגע לא מתכנן להחליף אותה, ננסה להסתדר עם מה שיש.

 

סה"כ 3,500 ש"ח כל הסיפור.

 

שבוע טוב :)

×
×
  • תוכן חדש...