Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

הניסאן שלי נועלת היום 165/70/14, הנני "נהג זריז" ואני מרגיש לא מעט החלקות ותיקוני מערכת ESP.

לפי היצרן (מדבקה על דלת הנהג) יש באפשרותי להרחיב עד ל 175/60/15.

האם יש באפשרותי להרחיב לצמיגים רחבים יותר כגון 185 או אפילו 195 באופן חוקי?

אין ביכולתי לבדוק ב "אוטדאטה" מה המידה המקסימאלית המאושרת בחוק.

 

אשמח לעזרה בנושא.

בשביל כבוד, צריך לעבוד!

פורסם (נערך)

שרשור שלם שעוסק רק בשאלות מהסוג הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?96688-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D&p=4842809&highlight=%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%94#post4842809

 

יש להניח שאחד המנהלים יעביר את שלך לשם בקרוב.

ואז תקבל מענה גם ממי שיש לו גישה לאוטודאטה, שמא יש מידות נוספות.

(בחו"ל ראיתי מידה 185/55R16 83V, אבל זה לא חו"ל פה).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

ראשית, תודה!

ראיתי את השרשור בדיעבד למרות שחיפשתי משהו בסגנון לפני פתיחת הנושא... (העייפות משפיעה כנראה).

בכל מקרה לאחר בדיקה בשרשור עצמו ואבחון של הוראת הרישום של משרד התחבורה רשום כי 175/60/15 זה המקסימום.

השאלה היא האם אפשר להרכיב על המיקרה משהו יותר רחב? כמובן באופן חוקי.

נ.ב. אוטודאטה מהווה פלומבה לחוקיות?

בשביל כבוד, צריך לעבוד!

פורסם

רק אם מופיע באוטודאטה או לאחר קבלת אישור ממחלקה טכנית של היבואן.

את הפלומבה אתה מקבל לאחר אישור במכון רישוי (שעובד עם התוכנה) שיעלה לך כ-25-30 ש"ח.

 

אם אתה נואש, אתה יכול לנסות לפנות כאמור למחלקה הטכנית למשל ע"ב העלון הבריטי הזה (בעמ' 19 המידות):

http://www.nissan.co.uk/dam/services/gb/brochure/Nissan_Micra.pdf

פורסם

עזוב האנגלים לא מבינים במכוניות. מותר כאן מכוניות

עם הגה בצד ימין או שמאל,

מותר לשים כל צמיג רק להצהיר לחברת הביטוח,

מותר צ׳יפ, מותר שינוי מבנה.

מותר כלוב התהפכות, חגורות עם חמישים נקודות עיגון

מותרים צינורות בלימה גמישים שזורים אפילו.

מטומטמים לגמרי החו׳׳ל האלו. תשאל במשרד

התחבורה של ישראל הם יגידו לך.

×
×
  • תוכן חדש...