Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני מעוניין להחליף את הרכב של אימי.

האופציה העדיפה כרגע היא רכישה של סוזוקי סוופט חדשה (2015).

היינו בסוכנות סוזוקי והתרשמנו מאוד מהמרווח הפנימי והנוחות של הרכב כולל המחיר האטקרטיבי ושלל התוספות שניתן לקבל.

 

יחד עם זאת, שמתי לב כי הדגם הנוכחי של הרכב עלה לכביש בשנת 2011 ולכן אני מניח כי בקרוב יגיע דגם/דור חדש למכונית.

 

לכן רציתי לשאול:

א. האם לדעתכם יש להמתין עד להגעה של דגם חדש לסוויפט ?

ב. האם ידוע לכם מתי דגם כזה צריך להיכנס לשוק ?

ג. האם יש לכם המלצה לרכב אחר שיהיה אופציה טובה יותר...

קחו בחשבון שאימי נוסעת כבר 20 שנה על גולף (כל מספר שנים אנו מחליפים לרכב חדש). כעת אני מעוניין לרכוש רכב שיהיה חסכוני יותר הן בעלויות הרכישה והן בתחזוקה.

 

תודה מראש,

גאלוד

פורסם (נערך)

שלום.

מאוד נהנתי לנהוג בסוויפט של דודה שלי בכמה ימים שהיו לי.

לדבריה הרכב גם מאוד חסכוני.

 

מהו אותו מחיר רכישה אטרקטיבי שאתה מדבר עליו?

אני הייתי קופץ לסוכנות פיג'ו לבדוק את ה208 עם המנוע והגיר החדש. לדעתי זו עיסקת הסופר מיני הכי משתלמת כרגע בשוק.

הרכב גם חסכוני מבחינת צריכת הדלק, כנראה שאף יותר מהסוויפט.

מחיר הרכישה הרשמי גם נמוך מהסוויפט, והרכב חדש הרבה יותר.

לגבי עלויות טיפולים אני באמת לא יודע.

לגבי הדגם החדש של הסוויפט זו החלטה שלכם. יש שיקצינו ויגידו לך בכל מקרה לחכות חודשיים כדי לקבל רכב 2016.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

ממה שרשום ברשת צריך להגיע דור חדש לסוויפט בסוף השנה או תחילת שנה הבאה,

אני הייתי מציע בהחלט לבדוק את ה208, לטעמי חבילה יותר טובה מהסוויפט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

א. לא, זה יקח עוד זמן. עד אז אתם עלולים לפשוט רגל עם עלויות האחזקה של הגולף. ראה סעיף ב'.

ב. כן, ב-2017. ראה קישור כאן: http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1883/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99--%D7%A9%D7%99%D7%A9%D7%94-%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%93-2017

ג. מאזדה 2, פיג'ו 208.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...