Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם.

ברשותי סיאט איביזה שנת 2012, כמובן שאחריות כבר אין על הרכב *למעט הגיר עליו יש אחריות ל5 שנים, משמע לעוד שנה וחצי*.

הרכב עם 48,000 קילומטר, עד היום טופל אך ורק במוסך מורשה צ׳מפיון ואפילו לפני הזמן.

חייב לציין בהזדמנות זו שלפני חודש הייתה לי בעיה של גמגומים ברכב בזמן האצה והחליפו לי מודול הצתה ללא עלות, דבר שבדיעבד עזר רק לחודש, אחרי זה החלפתי חוטי הצתה ופלאגים. בנוגע למודול הם יצאו בסדר והחליפו ללא כלות כלל.

 

עכשיו השאלה היא כזאת - האם כדאי להמשיך לטפל במורשה צ׳מפיון? מבחינת עלויות זה הרבה יותר יקר, ומבחינת איכות אין הבדל ואפילו עם השרשורים האחרונים פה האיכות פחות טובה.

מה אתם אומרים? כשאני ארצה למכור את הרכב זה לא יצור רושם שלילי? כי אמנם אנחנו יודעים שאין הבדל אבל ללקוח הממוצע ששומע ״טופל במורשה בלבד״ זה עושה משהו.

 

אשמח לדעתכם, תודה וחג שמח :)

עריכה אחרונה על ידי Hihiz
פורסם

מנסיון עם כמה וכמה רכבי VAG- תלוי באיזה מוסך אתה מטפל. גם בין המוסכים המורשים יש הבדלים במחירים.

אני יכול להגיד לך שיש מוסך בבאר שבע מורשה צ'מפיון שהמחירים שלו דיי דומים למוסך רון ואפילו כמה פעמים היו נמוכים יותר אז אם אתה מהדרום אתה יכול לטפל שם.

אם אתה מהמרכז אני הייתי הולך למוסך רון אלא אם כן מצאת מוסך מורשה שיתן לך מחיר טוב, את המוסכים של צ'מפיון במרכז אני לא מכיר אז אני לא יכול לתת חוות דעת אבל חשוב לפני שנכנסים לטיפול- לעשות סקר שוק בין המוסכים השונים. תתפלא למצוא הבדלים במחיר.

פורסם
מנסיון עם כמה וכמה רכבי VAG- תלוי באיזה מוסך אתה מטפל. גם בין המוסכים המורשים יש הבדלים במחירים.

 

+1 לא רק לעניין המחיר אלא גם לעניין השירות.

 

אתן הדוג' שלי כשהיו לי רכבים של VAG - אני גר בחיפה והייתי נוסע עד עפולה (לא מאוד רחוק ובכל זאת) כדי לטפל במרכז שירות משארקה. המחירים היו לא זולים אבל השירות והשקיפות מצויינים. לעומת זאת, אם הייתי גר במרכז ובטח אחרי אחריות, כאשר אין לי ניסיון טוב עם מורשה יבואן כשלעצמו, הייתי כנראה מטפל אצל רון.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לפני כמה שנים טובות (בערך 7-8 שנים) היה פה בחור, לא זוכר את שמו שמכר פולו 16V למישהו מהדרום.

במורשה בת"א אמרו לו שיש בעיה עם ההצתה של הרכב וביקשו 5000 ש"ח לתיקון התקלה. הבחור שקנה את הרכב

ניגש לאותו מוסך שהמשפחה שלי לקוחות שלו כבר מעל 12 שנה ותיקנו לו את הבעיה תמורת 750 ש"ח, לא זוכר בדיוק מה היתה הבעיה אבל זה ממש לא היה קשור למערכת ההצתה.

בקיצור - יש הבדלים גם במקצועיות ובאמינות של המוסכים המורשים, בבאר שבע הגענו אפילו לפער של 30-40 אחוז בין 2 מוסכים לטיפול. איך פער כזה? כי במוסך השני היו לוקחים כסף על בדיקת מחשב, החלפת נורות, מילוי נוזל מתזים/קירור ועוד כל מיני שטויות וכמובן שעבודה היו לוקחים הרבה יותר יקר.

פורסם

השאלה היותר חשובה היא - איך זה נראה כאשר מנסים למכור את הרכב? הכוונה היא שיש איזה סטיגמה של ״מי שטיפל במורשה שמרהיוצר על הרכב״ בעוד שבפועל זה לא נכון בעליל.

פורסם

כמו שנאמר מעליי, תלוי...

לדוגמא: אני מטפל במורשה סקודה - מוסך מיכאל גולדברט, טיפול הכי פשוט עולה 800 ש"ח. לחמותי יש סיאט לאון החדשה שמטופלת בחוף שמן. השירות בחוף שמן מדהים!, והמחיר? 670 לאותו הטיפול (אותו המנוע).

מחיר כזה מתקרב למחיר טיפול של סוזוקי במורשה...

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

השאלה שלי מתפספסת מעט... אני מתכוון האם טיפול לא במורשה יכול להוות בעיה בעת מכירה של הרכב? כי לרוכש הממוצע יש קטע כזה של ״וואווו זה טופל רק במורשה זה כבר טוב״ למרות שבפועל זה לא נכון.

פורסם
השאלה שלי מתפספסת מעט... אני מתכוון האם טיפול לא במורשה יכול להוות בעיה בעת מכירה של הרכב? כי לרוכש הממוצע יש קטע כזה של ״וואווו זה טופל רק במורשה זה כבר טוב״ למרות שבפועל זה לא נכון.

 

לעניות דעתי, טיפול במוסך מורשה אינו טוב יותר ממוסכים ותיקים אחרים שמכירים את הרכבים הספציפיים. מניסיון עם שני רכבים שונים, סוזוקי סוויפט ואופל קורסה, שנכנסו למוסך היבואן, יצאנו עם עבודה לא מקצועית בלשון המעטה ועם נזק גדול בהמשך.

לכן בהתאם לניסיוני אציין שמי שלא מבין כל כך בתחום, ייתכן שזה ירשים אותו שטיפלת במוסך היבואן, מי שקצת יותר בקי בעולם הרכב פחות יתרגש.

לסיכום, מצא מוסך שנראה בעיניך כרציני ומקצועי. הקפד לטפל בזמן ושמור תיעוד. שני אלה חשובים לאין ערוך מאשר השלט שמתנוסס בכניסה למוסך.

פורסם

כנראה שיהיה קצת הבדל בביקוש לרכב, אין ספק שחלק גדול מהאנשים יעדיפו לשמוע שהרכב טופל בצמפיון, למרות שבפועל יש סיכוי שדווקא זה חיסרון.

אבל, וזה אבל גדול, במוסך כמו רון לדוגמא אתה חוסך בעלות התיקונים מאות עד אלפי שקלים שכשתרצה למכור גם אם תוריד קצת מחיר בשביל למשוך קונים בתמונה הגדולה יצאת מורווח יותר, המינוח הנכון לדעתי זה מופסד פחות חח.

בנוסף למוסך כמו רון יש שם דיי רציני ברשת ככה שאם תרשום משהו כמו טופל רק במוסך רון ואותו בנאדם יבדוק שניה בגוגל מה זה אומר לדעתי זה אפילו יוסיף.

 

שורה תחתונה תעשה שיקול עם עצמך לעוד כמה זמן אתה רוצה את הרכב, אם בסוף השנה אתה מתכנן למכור אז ברור שתשאר בצמפיון, אם בעוד כמה שנים אז לדעתי עדיף מוסך מוכר אמין וזול.

פורסם

לדעתי, אתה לא צריך להתיישר עם קונים רק בגלל חוסר הידע שלהם. אתה יכול, למשל, להדפיס את ההודעה של מוסך רון או כל הודעה אחרת כאן ולהראות לקונים. אם אתה עושה את הצעד הזה, אתה תצטרך להראות לקונים שאתה באמת מבין על מה אתה מדבר (שמנים, פילטרים, סוגי מוסכים ועובדים ועוד) וקונה עם ראש פתוח לדעתי ישתכנע.

×
×
  • תוכן חדש...