Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר זמן מה אני מחפש חומר מסויים, שיצור למעשה חוצץ בין חלקו הפנימי של מכסה המנוע, לבין החלל במנוע.

 

אני יודע שיש רכבים שמגיעים עם מעיין בד שחור, שלמעשה עושה את העבודה.

 

מכייון שאצלי זהו אינו המצב, ולמעשה איך שום הגנה על חלקו הפנימי של מכסה המנוע, אנסה לאלתר משהו.

 

בתמונה המצורפת, נראה משהו כזה, נורא אסתטי ופשוט, יש פרטים על החומר?

 

11870698_936972286349132_2209386233739320216_n.jpg

פורסם

תודה ג'ובני, מכיר את החומר, וישר שחשבתי עליו. אני יודע שהוא משמש לאיטום בדלתות, בעיקר למי שיש מערכב סאונד רצינית.

 

האם הוא עמיד בפני חום המנוע? ובאמת יעשה את העבודה כמבודד חום? (בידוד הרעשים לא מעניין אותי.)

פורסם

למה אתה בכלל מעוניין בו? איזה רכב יש לך? לא כל רכב מגיע עם בידוד כלשהו.

 

אבל אם בכל זאת תרצה, אז כן החומר הזה יעמוד בטמפרטורות. אם אני לא טועה, יש מוצר במיוחד לתא המנוע אבל אני לא סגור על זה.

בדוק בפורום אודיו, יש מלא חומר על זה.

ג'ובני

פורסם (נערך)

אכן יש שפע של מידע בתת פורום אודיו.

ספציפית לדיינמט המוצר הנכון והייעודי לשימוש מתחת למכסה המנוע נקרא Hoodliner (גם Dynaliner יכול לעבוד לדעתי).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...