Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט בראבו על הדיינו


sjerby
שימו לב! השרשור הזה בן 1940 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האמת, בלי לפתוח ולהחליף חצי מנוע, אני לא מבין איך מנוע ה 1400 מחזיק גדישה שתביא אותו ל 418 כ"ס (למרות שכתוב בסרטון שההספק "רק" בגדישה של 2.7).

 

אם לא פתחו מנוע, הנתון הזה (גם אם אמיתי), הוא תאורטי לחלוטין, המנוע הזה לא יחזיק הרבה זמן...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קיט מוצהר של TMC שמביא את מנוע ה1.4 TJET ל330 כ"ס מבלי לפתוח מנוע

הקיט הורכב על אבארת' 500 לכבוד הGUMBALL 3000 שהיה באירופה לאחרונה

הפונטו גרנדה שמופיע בסרטון היא עם מנוע בנוי וכל חלק שתחשבו שיש בתא המנוע הוחלף

ולמנועי המולטי אייר אין שום קיט שמביא ל275 הכל קשקוש, רק לפני פרק זמן לא קצר ETUNERS הוציאו תוכנה למנועים הללו

דני בארץ מתעסק עם התוכנה שלהם ובאוטו של חבר שלך OE300 יש אותה ואם איני טועה האוטו עומד על 200 כ"ס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנועים של גרנדה אבארת, בראבו 1.4, 500 אבארת אמריקאי, מיטו 155 ועוד מספר דגמים הוא TJET.

אבארת 500+איבו אירופאית, מיטו QV, גוליאטה ועוד מספר דגמים הם מולטיאייר.

 

TJET ניתן לשפר בצורה מלאה.http://www.revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=320:abarth-grande-punto-1-4-t-jet-pte-5128-setupen&catid=359&Itemid=112&lang=en

 

מולטיאייר יותר סגור. רק בשנה אחרונה התחילו לשפר אותו בצורה בטוחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמרי, ל-500 יש קיט 330+ של סקארה 73.

 

יניב, לא יודע כמה הפחת באחוזים / סוסים. זה תצטרך לשאול את הטיונרים ולקבל מהם הסבר מדוייק.

 

לי הוסבר שהדיינו המדובר מודד בנאבה - בניגוד לשני דיינואים אחרים שקיימים ומודדים במדוייק בגלגל.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה הפחת מתבטא (ובכמה) בין הנאבה לבין הגלגל ולמה זה פחות?

 

אחד הרכבים שלי נבדק ב 2 סוגי הדיינו.

בדיינו של דני (נאבה) - 280 סוסים.

בדיינו ברחובות (גלגלים) - 265 סוסים.

כלומר כ 5 אחוז יותר בדיינו נאבה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הרכבים שלי נבדק ב 2 סוגי הדיינו.

בדיינו של דני (נאבה) - 280 סוסים.

בדיינו ברחובות (גלגלים) - 265 סוסים.

כלומר כ 5 אחוז יותר בדיינו נאבה.

הולכים תמיד למי שנותן יותר :wink:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון אני שמח לשמוע שאתה מבסוט מהתוצאה ! לראות מספרים כאלו מהמנועים כאלו קטנים, זה תמיד כיף.

 

דבר שני, בעיה רצינית במנועים האלו הם הבוכנות שהם מאוד רגישות.

קצת קשה לי לדמיין את המנוע הזה מתמודד עם הבוסט שצריך לתת בשביל 300 סוס ומעלה, בלי בוכנות וטלטלים מחוזקים.

אולי בדגמים שאתם מדברים עליהם, זה מגיע עם בוכנות וטלטלים פורג.

 

דבר שלישי, לגבי הדיינו.

המדידה המדויקת ביותר היא המדידה הקרובה ביותר למנוע. שכן כל דבר בדרך, בין המנוע לאיפה שמודדים, מוסיף משתנים שמשפיעים על דיוק המדידה.

לכן מדידה בדיינו מנוע היא המדויקת ביותר.

לאחר מכן בנאבות

ולאחר מכן בגלגל.

 

האיבודים בהספק מהמנוע לנאבות או לגלגל משוערכים, ולעולם לא יהיה מספר קבוע שיתאים לכל הרכבים ולכל הדיינוים ולכל הבדיקות.

 

בגדול צריך להבין שרוב האיבודים הם בגלל הצמיגים עצמם.

לכן דיינו נאבות יראה מספרים גבוהים יותר מגלגלות, היות ואין צמיגים וקשירות ואחיזה בדרך, והנאבות הכי קרובות למנוע שאפשר, ללא צורך פירוק המנוע מהרכב.

 

בכל מקרה. כשמישהו יהיה מוכן לרוץ לעבר ה 300, אנחנו נשמח לעזור.

רק כדאי שלא יהיה עם גיר רובוטי על הדרך ;-)

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיבודים האלה שמתרחשים מהמנוע לגלגלים הם לא איבודים תיאורטיים אלא קורים בעולם האמיתי ולכן דווקא מדידת דיינו קלאסית (הרצה על גלגלות) היא הכי נכונה והכי מדוייקת.

 

זה שיש לך 361 כ"ס במנוע, זה יופי לפורום, זה סבבה להשוויץ בשכונה, אבל בסופו של יום, אתה מוריד לכביש רק כ 300 כ"ס (מה שנמדד בגלגל).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה. כשמישהו יהיה מוכן לרוץ לעבר ה 300, אנחנו נשמח לעזור.

רק כדאי שלא יהיה עם גיר רובוטי על הדרך ;-)

תוכל בבקשה להסביר את הנ"ל? התיבה הרובוטית הרי זהה לחלוטין לתיבה הידנית, למעט מנגנון העברת ההילוכים שלמיטב הבנתי אינו מושפע מהספק המנוע.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1940 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...