Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר התחיל להתעניין לאחרונה בסיאט לאון מהצורה הקודמת, התייעץ קצת עם אנשים

והתשובות שהוא קיבל הן : "רכב טוב אבל בעייתי", "תקנה רק את הדגם בלי הטורבו" וכו'...

ואני כרגיל מתנדב לעזור ומציע לו שיחכה קצת כדי שאני אתייעץ בפורום,

במיוחד שיש כאן לא מעט בעלי לאון :wink:

 

אז ככה התקציב עומד פחות או יותר על 80K וידני בלבד!

 

לפי מה שראיתי יש כמה גרסאות של אבזור ומנועים שמשתנה גם עם השנתונים,

אבל בראש סדר העדיפויות זה האמינות. איזה גרסא היא העדיפה מכולן?

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

אם ידני אז אחוז הסיכוי לאמינות גבוהה עולה פלאים ;-)

אני יכול להמליץ בחום על לאודן דור 2 1.8TSI ברמת האבזור הגבוהה ביותר (עד 2011 - Excellece, מ-2012: Copa Plus).

160 כ"ס, 25.5 קג"מ ורשימת אבזור בלתי נגמרת. לדוגמא, באקסלנס אתה מקבל:

גג נפתח חשמלי, חיישני חנייה אחוריים, מראה מרכזית מתכהה אוטו', מערכת מולטימדיה עם שליטה מההגה, בקרת אקלים דו אזורית, בקרת שיוט, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, מראות צד עם קיפול חשמלי, חיישני אורות, חיישני גשם ובטח עוד כמה דברים ששכחתי..

 

גילוי נאות: אנוכי בעל 1.8TSI ברמת הגימור הנ"ל (ועם DSG)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
אם ידני אז אחוז הסיכוי לאמינות גבוהה עולה פלאים ;-)

אני יכול להמליץ בחום על לאודן דור 2 1.8TSI ברמת האבזור הגבוהה ביותר (עד 2011 - Excellece, מ-2012: Copa Plus).

160 כ"ס, 25.5 קג"מ ורשימת אבזור בלתי נגמרת. לדוגמא, באקסלנס אתה מקבל:

גג נפתח חשמלי, חיישני חנייה אחוריים, מראה מרכזית מתכהה אוטו', מערכת מולטימדיה עם שליטה מההגה, בקרת אקלים דו אזורית, בקרת שיוט, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, מראות צד עם קיפול חשמלי, חיישני אורות, חיישני גשם ובטח עוד כמה דברים ששכחתי..

 

גילוי נאות: אנוכי בעל 1.8TSI ברמת הגימור הנ"ל (ועם DSG)

 

תודה רבה על הפירוט :-)

אם אפשר לשאול, כמה זמן היא אצלך והאם נתקלת בבעיות מסוימות בזמן הזה?

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם

למה לא להתקרב לדגם עם הטורבו? לכל מנועי ה-1.2, 1.4 ו-1.8 יש טורבו וזה הפנינה ברכב.

היו בעיות עם ה-DSG7 ועם רצועת הטיימינג בחלק מהמנועים ולכן יש את הפקפוק באמינות.

לי הייתה לאון 1.8TSI אוטומטית במשך שלוש שנים ולא נתקלתי באף בעיות איתה מלבד החלפת מכטרוניקס שבוצעה במסגרת האחריות.

בגדול, יש מאובזרות וטובות ממנה בתחום עיצוב הפנים ואיכות החומרים אבל מבחינת מנוע וביצועים,

מדובר באחת המשפחתיות הכי מהירות שקיימות על הכביש.

אם החבר שלך ימצא את אחת הגרסאות הגבוהות ביותר בגרסה ידנית מדובר בקנייה מעולה.

פורסם
תודה רבה על הפירוט :-)

אם אפשר לשאול, כמה זמן היא אצלך והאם נתקלת בבעיות מסוימות בזמן הזה?

היא אצלי אוטוטו שנתיים.

טפו טפו, בינתיים שום בעיות מהותיות.. אני יודע שבעל הרכב הקודם החליף קלאצ'ים במסגרת הריקול. אני החלפתי במהלך השנתיים זוג סלילי הצתה שמסרו נשמתם לבורא (בלאי), מנורה קדמית ימנית שנשרפה וזהו.

אם אתה מאיזור חיפה, מוזמן לקפוץ ולהתרשם.

כמו-כן, מסכים עם התגובה של מיסטר וויט שמעליי. סיכם יפה :-)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
תודה רבה אדון שנקלי... :)

אפרופו סיכם יפה, פותח השרשור יכול לקרוא את הנושא הזה שפתחתי בזמנו, בו סיכמתי חצי שנה עם הרכב.

זה יתן מידע לגבי הרבה דברים שקשורים לרכב.

 

תודה רבה חברים :-)

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

×
×
  • תוכן חדש...