Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברשותי אלנטרה 2005 עם 189000 קמ.

הרכב עם יד גבוהה, כולל השכרה בתחילת דרכו.

ברדיאטור יש מי ברז, לפי הצבע החלוד.

האם אפשר להחליף את המים בנוזל קירור נורמלי?

פעם מישהו אמר לי שאם השתמשו במים אסור לשים נוזל קירור כי זה יפוצץ את כל המערכת(?)

האם זה נכון?

פורסם

לקראת החלפת נוזל קירור בררתי עם מכוני רדיאטורים לגבי מערכת של 6.5 ליטר לפי ספר הרכב, לדעתם מספיק גלון אחד כי תמיד נשאר בצנרת נוזל. עד כמה הקביעה של המכונים נכונה מהסיבה שאנחנו מתכננים החלפת נוזל ולא רוצים הפתעות של חוסר ברגע האמת.

פורסם
בהחלט קיים הסיכון שיתחילו נזילות שהאבנית סגרה.

לא קיים שום סיכון בהחלפת מי ברז בנוזל קירור איכותיי.

קשקוש שנכתב על-ידי 'יודעי דבר' לפני הרבה שנים.

איזה כייף לי :)

פורסם

השאלה הזו נשאלה בפורום עשרות פעמים...

 

נוזל קירור הוא חומר שלא מייצר אבנית אבל הוא לא חומר מסיר אבנית ולכן הוא לא ימיס את האבנית שיש במערכת.

 

אבל מעצם פעולת מילוי/ריקון/שטיפה יכולות להווצר נזילות במערכת ישנה ומזנחת ולכן קח את זה בחשבון.

 

עדיין אני חושב שכדאי להחליף במקום להמשיך להרוס את המנוע ואת מערכת הקירור.

 

 

פורסם
סדקים קטנים.

כמו בצנרת מים ביתית אם יש טפטוף קטן אחרי כמה ימים הוא מפסיק מכל הג'יפה שיש במים.

 

שורה תחתונה, כדאי או לא? אמת או מיתוס?

מיתוס או פרה קדושה שיש לשחוט.

 

מערכת הקירור ברכב עובדת בטמפ' גבוהה ובסירקולציה תמידית ובלחץ יחסית גבוה ככה שאם קיים סדק אז מזמן היית מבחין בנזילה ובאיבוד של נוזל קירור.

התופעה שאתה מתאר מתאימה יותר לצנרת מים ביתיית שבה החול בדרך כלל סותם נזילות בחיבורי צנרת.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...