Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מעוניין לרכוש רכב קטן ואוטומטי שישמש לנסיעות בעיר.

מה שעלה על הפרק זה סוזוקי ספלאש 2010 או ניסאן מיקרה 2011.

(פונטו איבו ירדה משיקול דעת בגלל עלויות יקרות בתיקוני גיר).

בגלל צריכת דלק נמוכה יותר, אני שוקל לרכוש מיקרה,

רציתי לדעת אם הגיר הרציף פחות עדיף מול גיר אוטומט רגיל כמו בספלאש?

והאם רעשים וקשקושים במיקרה, באמת מורגשים ומציקים?

מה עדיף? אולי משו אחר?

תודה

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

לדעתי הגיר הרציף הוא מצוין,יש תא מטען מהווה שיקול יש יתרון ברור למיקרה,מעבר לזה לדעתי המושבים בספלאש נוחים יותר,שני הרכבים אמינים,והקניה צריכה להיות בין מה שאתם מתחברים יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בתקציב שלך אין את הרכבים האלה לפחות לא שיצא לי לראות , ראיתי ב40 מיקרה שנת 2010 ממליץ עלייה מאד , חסכוני, אמין, אחזקה סבירה

פורסם

תודה רבה

יש רכבים שנמכרים ב-39-42K, עומדים חודשים ביד2, 35-7K מזומן וכל רכב יימכר.

המיקרה 2010 תבזבז לי יותר כסף על דלק התחשב שזה רכב ל-4-5 שנים לפחות, אין טעם לקנות אותה למרות מנוע 4 צינלדרים.

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

אל תחשוב שספלאש יותר מדי חסכונית.

 

לחבר שלי יש כזאת מהעבודה- 20 אחוז מהנסיעות שלו בעיר שבהם הוא עם רגל כבדה, ו-80 אחוז נסיעות בינעירוניות ללא פקקים שבהם הוא נוסע 100-110

 

הרכב עושה לו 1 ל-11!

פורסם
אל תחשוב שספלאש יותר מדי חסכונית.

 

לחבר שלי יש כזאת מהעבודה- 20 אחוז מהנסיעות שלו בעיר שבהם הוא עם רגל כבדה, ו-80 אחוז נסיעות בינעירוניות ללא פקקים שבהם הוא נוסע 100-110

 

הרכב עושה לו 1 ל-11!

 

רגל כבדה+ לחץ ואוויר לא תקין מביאה צריכת דלק גרועה נסעתי על כזה ועוד צבאי עשה באיילון בפקק 1:14

פורסם
אל תחשוב שספלאש יותר מדי חסכונית.

 

לחבר שלי יש כזאת מהעבודה- 20 אחוז מהנסיעות שלו בעיר שבהם הוא עם רגל כבדה, ו-80 אחוז נסיעות בינעירוניות ללא פקקים שבהם הוא נוסע 100-110

 

הרכב עושה לו 1 ל-11!

 

ואני עברתי עם רכב כזה כ 40K ק"מ ויותר והצריכה הממוצעת הייתה 1/16+ (מדוד לפי תדלוקים וק"מ) בנסיעה לא הכי חסכונית.

פורסם

מניסיון עשיר עם שתיהן - הספלאש הרבה יותר מומלצת. היא מרגישה הרבה יותר מכונית! היא מאד זריזה, חסכונית וגם מרווחת. ועוד משהו חשוב: יש לה גיר אוטומטי פלנטרי מהיר ונוח, כמו של פעם! המגרעה היחידה בספלאש - תא מטען פצפון (לא שההוא במיקרה מעורר השתאות).

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

×
×
  • תוכן חדש...