Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך רמלה קרובה לחולון?

לא עדיף בית דגן?

(עריכה: אוקיי, הבנתי, לטובת בדיקת הפרונט ותיקון פנצ'רים. שים לב שזו רק בדיקה ולא כיוון).

 

יש לפרימסי 3 מספר תתי דגמים עם קודי עומס ומהירות שונים בעלי תמחורים גבוהים יותר.

אין שום בעיה עם צמיג מפברואר 2015.

עם זאת, במקרה של האתר הנידון, הסגירה הסופית היא מול הצמיגיה עצמה, ויש לוודא היטב שהכל כלול במחיר (התקנה כולל ונטילים, איזון, מע"מ) והתאריך והדגם בפועל הוא אכן זה שדובר עליו.

פורסם

אכן תום

ווידאתי מולם שהכל כולל הכל במחיר הזה כולל הקוד עומס ולא משהו אחר.

אמרתי לפקידה שם שאתן לה תשובה.

וזה כמובן לאחר שרציתי לבדוק אתכם שאין חשש לזיופים בצמיגים. כי בשביל 200 ש"ח לא בא לי להסתכן.

פורסם

אני לא חושב שיש זיופים בתחום הזה. אולי מדובר ביבוא מקביל ולא של יבואן רשמי, אבל זה לא אמור לשנות יותר מדי.

גם זה לא שהמחיר שהם מציעים חריג במיוחד לעומת השאר.

אני רואה אגב שיש שם צמיגיה בחולון שמציעה את הצמיגים ב-420 ואתה מקבל מילוי חנקן (תעשה חיפוש לגבי הענין אם אינך מכיר).

 

מציע לעשות חיפוש גם בפורום לגבי הצמיגיה הספציפית, שמא יש חוות דעת לגביה.

פורסם

חחח כן ניסיתי לחפש בפורום ובגוגל בכלל לגבי הצמיגיה לא ראיתי משהו חריג לגביהם

לגבי חנקן אבל שזה עוד שיטת חנק להוציא כסף מאנשים.

 

מה שכן כשנרגעים "מהמתנות" כמו שרשמת זה רק בדיקת פרונט. אם נצטרך כיוון זה עוד כסף

ולגבי פנ'צרים בהחלט נחמד מה גם ששנה שעברה תיקנתי 3 כאלו. ושילמתי 120 לשלושתם. אבל אם נתחשב בנסיעה לרמלה הלוך חזור לא חסכתי מי יודע מה

המליצו לי גם על גואיר אפשין גריפ פו משהו ב- 350 ש"ח לצמיג ולטענת הצמיגיה הוא יותר שקט מהמישלין אפילו

פורסם

אני מחפש צמיג באותה המידה.

קיבלתי הצעות אצל אנטון חנניה ביפו (סלמה ליד המשטרה). יש לי נסיון מצויין איתם. מהירים, אדיבים, מקצועיים, מחזיקים צמיגים חדשים מאוד יחסית ותמיד אפשר לשלם באשראי ללא ריבית בהרבה תשלומים):

מישלן פרמיסי 3 (דירוג A לבלימה על רטוב; דירוג C לחסכון בדלק) 1800 לארבעה. כולל הכל הכל.

קונטיננטל (לדעתי זה בדיוק מה שמגיע עם הרכב שלי מהמפעל) קונטיפרימיום קונטקט2. B לבלימה. F לחסכון. 1500 כולל הכל

משהו סיני ("יותר זול ופחות טוב אבל צמיג לגיטימי") fullway . דירוג קE לבלימה ו c לחסכון.

 

מניח שאלך על המישלן

פורסם

כן, הזכרתי אותו בעצמי, וגם קיבלת הצעה מהנציג בפורום של היבואן עצמו (אפישנט-גריפ פרפורמנס - EfficientGrip Performance).

איני יודע להגיב לגבי ענין השקט, משום שהדבר אינדיבידואלי גם לכל רכב ולכל נהג.

פורסם

טוב אחרי ששיגעתי אתכם ברוך השם נשאר התלבטות בין 2 צמיגים

1.michelin primacy 3



2.Goodyear EfficientGrip Performance

 

יש לי עד מחר להחליט ובעזרת השם להתקין אותם

אשמח להתייחסותכם

במיוחד על דגשים של שקט. אחיזה. ואורך חיים

תודה

פורסם (נערך)

לא חושב שתעשה טעות עם מי מהם (וגם עם שאר הצמיגים שהוזכרו לאורך השרשור לצורך הענין).

 

מישלין - http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Primacy-3.htm

גודייר - http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/EfficientGrip-Performance.htm

תעבור על המבחנים במידה שלך וראה את ההערות בכל אחד מהם, תעבור על חוות דעת המשתמשים לגביהם - כאשר שים לב למידה, למידת הנסיון עם הצמיגים, לתאריך חוות הדעת (חוות דעת בחורף ממקום שיש בו אשכרה חורף עשוי להיות פחות רלוונטי לארץ), תוך לקיחת חשבון שלפחות בנוגע לחו"ד משתמשים מדובר בהתנסות סובייקטיבית למדי.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

טוב תקשיב תום

פשוט תודה ענקית על כל התשובות והיחס המושקע !

זה ממש לא מובן מאליו

 

חפרתי עכשיו על שניהם. ו... חחח שניהם טובים. מישלין אני קצת משוחד לגביהם בגלל הנסיון.

נראה... נישן על זה ונחליט בבוקר

פורסם

א', מציע לבדוק שהמחיר הנמוך הזה אינו מעיד על קוד מהירות נמוך מהנדרש או תאריך ישן במיוחד.

ב', כנס לאותו אתר עם חוות הדעת ועבור על הדעות שם.

ג', לפרימיום קונטקט 2 יש מספר תתי דגמים, חלקם מיועדים כצמיגי OEM ליצרני רכבים מסויימים, וככאלו יש להם דירוגים שונים (EU Label).

ד', קיים דגם עדכני יותר, פרימיום קונטקט 5. אם כי ראיתי די הרבה חוות דעת לגבי שחיקה מהירה.

פורסם

חברים תודה רבה על העזרה

תום תודה במיוחד לך וגם על הקישורים

רכשתי בסוף מישלין פרמסי 3 בבית דגן במחיר של 400 ש"ח לצמיג הכל כולל הכל

לא להאמין ששנה שעברה שילמתי כמעט 800 ש"ח יותר

פורסם

בכיף. :-)

 

היה מדובר באותה מידה?

אם אני זוכר נכון, רצה פה שמועה לפני כמה חודשים על כך שיבואן מישלין קצת הוריד במחירים למשהו שפוי יותר. אולי זו תוצאה של זה.

 

בכל אופן, תן הזמנות לצמיגים "להתיישב" ולהוריד את שכבת ההגנה שעליהם (כמה מאות ק"מ ראשונים) לפני שאתה דוחק בהם.

אגב, אאל"ט מדובר בצמיגים אסימטריים, כך שאמור להיות סימון Outside על הצמיגים שמופנה כמובן כלפי חוץ ונראה לעין.

פורסם

היי בהחלט באותה במידה.

אותו רכב אפילו רק שהנוכחי שנה אחת קדימה.

האמת בהחלט הגיע הזמן שהמחיר יהיה שפוי ולא מופרז.

מזל שיש סוחרים שהעין שלהם לא גדולה לא מדי ומוכנים להסתפק בפחות רווח. אבל מה שבטוח הם הרוויחו לקוח מרוצה שיחזור אליהם וישלח אליהם עוד אנשים.

ונכון יש על הצמיגים סימון

Outside שמתי לב שבאמת כולם כלפי חוץ



 

×
×
  • תוכן חדש...