Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

רכשתי הונדה סיוויק 2009 וצמיגים חייב להחליף.

זה כבר ההונדה השלישית שלי.. לא מחליף את הרכב הזה !!!

בראשונה שמתי גודאיר

בשניה שמתי מישלין פרמסי 3

עכשיו על המישלין חוץ מהמחיר אין לי פשוט שום מילה רעה לומר עליהם!!!! מ ד ה י מ י ם .

כמובן את המישלין לקחתי אחרי המלצות חמות פה בפורום. וגם חבר ששם אותם והוא מרוצה עד השמים

 

אבל היות ועבר כבר שנה אמרתי אולי יש עוד אופציות חדשות או מומלצות יותר?

דרך אגב מה המחיר של המישלין פרמסי 3 בימים אלו?

תודה מראש חברים

פורסם

היתה לי הונדה כזו, והיו לה כשרכשתי אותה רבעיית מישלין פרמסי והם היו נחמדים. לאחר שגרמו לי נזק בהם, הרכבתי קונטיננטל פריומיום קונטאקנט ומאוד הייתי מרוצה מהם, זולים יותר מהמישלין ולדעתי לא נופלים מהם (להיפך).

לצורך השוואה : על המישלין ביקשו 700 ש"ח לצמיג ועל הקונטיננטל שילמתי 470 לצמיג.

פורסם

איתמר תודה

 

איך

הקונטיננטל לעומת המישלין בנושא של אורך חיים?



 

שכחתי לציין אני נוסע כ-30 אלף בשנה ורוצה כמובן שהצמיגים יהיו בעלי אורך חיים ארוך ככל הניתן. כמובן עם אחיזה טובה ובידוד רעשים טוב.. וצריכת דלק משופרת אם אפשר.. כן כן אני יודע הרבה דרישות :)

פורסם

צריכת הדלק לא השתנתה. לדעתי אחד הלוקשים הכי גדולים שמוכרים לנו כשמשווקים צמיגים זה חסכון בדלק. אבל זו דעתי :).

אורך חיים - לא יודע להגיד לך כי לאחר מספר חודשים מכרתי את הרכב.

פורסם

אתה צודק. מי שיבדוק את המשמעות המעשית של הפחתת ההתנגדות לגלגול על צריכת הדלק יגלה שההבדלים בין צמיגים ובין לחצי ניפוח שונים לא גדולים מאוד.

 

צמיגים זה קודם כל בטיחות. כל היתר - זה תוספות.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אם אתה לא מחליף את הרכב, אז גם אל תחליף את הצמיגים ! ! ! :roll:

 

להתייחסות רצינית, אנא ציין את מידות הצמיגים, כולל קוד עומס ומהירות כפי שמופיע ברשיון הרכב.

כמו כן, ציין גזרת תקציב.

שאלת בונוס - אילו צמיגים קיימים ברכב הנוכחי, ומה הבעיות איתם מעבר לרמת השחיקה/בלאי?

פורסם

אוקיי חברים צודקים החסרתי פרטים

205/55/16

עומס 91V אם אני לא טועה

 

הצמיגים הקיימים הם המקוריים שהרכב הגיע איתם. הם פשוט יבשים ומפוצצים.. הייתי שמח להישאר איתם אבל אין מנוס. מה גם שעוד יומיים טסט. והם בוודאות לא יעברו.

 

לגבי תקציב. הייתי שמח שזה יכנס בתקציב של פחות מאלפיים ש"ח אם זה אפשרי.

פורסם

יש המון דגמים מעולים שכן ייכנסו בתקציב שציינת ואף ישאירו לך עודף בכיס.

פה תוכל לראות עוד כל הדגמים הקיימים במלאי במידה זו באתר טייר-קלאב.

באופן אישי אני ממליץ על ה-Toyo CF2 תוצרת יפן - צמיג טורינג רך ונוח, המצטיין באורך חיים גבוה ואחיזה מעולה.

עלות הצמיג הינה 436 ש"ח הכוללים הכל - מע"מ, איזון והתקנה.

בנוסף, על כל זוג צמיגים תקבל גם Dream Card בשווי 100 ש"ח מתנה (200 ש"ח על רביעייה).

אם יש לך עוד שאלות, אשמח לעזור.

פורסם (נערך)

מדובר במידה סופר נפוצה עם אפשרויות רבות, שהתקיימו עליה מספר דיונים לאחרונה. כך שנסה להריץ חיפוש בענין.

 

בכל אופן, הפרימסי 3 מופיע באתר הבא החל מכ-400 ש"ח לצמיג:

http://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=4833&cs=1&diameter=6&aspectRatio=13&width=18

 

באותה קטגוריה תוכל למצוא למשל, כרגע במבצע את הפירלי P7:

http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_ID=16781&PF=&did=1518&G=&SM=&_UserReference=C1B0CDF745EF750655A2231F

 

אני חושב שגם צמיגים כמו דנלופ בלו-ריספונס, גודייר אפישנטגריפ פרפורמנס, טויו CF2, הנקוקים למיניהם ואולי עוד כמה יתנו מענה הולם לצרכיך.

 

מצרף מבחן עיתונאי עדכני למידה:

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2015-European-Tyre-Test-205-55-R16.htm

שים לב לציונים הנפרדים בכל קטגוריה. כמו כן, אם תחפש מבחנים אחרים, הציונים והמיקומים עשויים להיות שונים במעט.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

הייתי ממליץ לך להשקיע 1873 ש"ח לסט של ארבע כולל התקנה איזון ומע"מ ולהתקין את ה EFFICIENTGRIP PERFORMANCE

דירוג הכי גבוה שהציעו לך כאן +תאריך חדש

 

ניתן באתר להזמין צמיגים בצורה מהירה ובטוחה והכי חשוב בלי טרטורים ואפילו מהסלולר,לקבוע את זמן ומקום ההתקנה ורק להגיע ולהתקין.

התקנות בכל חלקי הארץ אצל מתקינים נבחרים ומומלצים.

 

בלעדי לחברי "קארפורום" :

שובר 5% הנחה* ! על כל מידות הצמיגים ! על כל מותגי הצמיגים באתר! על כל כמות!

(*שווי מינימלי של 100 ₪ הנחה על מידות בקוטר 15" ו 16"

*ההנחה מותנת בקבלת מספר קופון בפרטי)

פורסם

חברים תודה על התשובות

ברשותכם שאלה חשובה

היות ולהונדה יש מתלים קשים והוא נמוך מאוד

איזה צמיגים יתנו לי את ההרגשה הכי רכה על הכביש??

פורסם

לדעתי האישית, אם יש לך נסיון מוצלח עם הפרימסי 3, הייתי חוזר על הרכישה שלו.

גם הדעה הרווחת היא שצמיגי מישלין הם רכים באופן יחסי. אם כי אני מאמין שההבדלים משאר ההצעות שעלו זניחים למדי.

פורסם

בקיצור נשארתי עם המישלין

 

האמת הייתי שמח לנסות צמיג אחר. אבל מרוב שמות שהפצצתם פה די הלכתי לאיבוד. כולם נשמעים טובים

 

בגדול ארכז שוב את הדרישות

1. רכות (חובה)

2.אחיזה

3.אורך חיים

4.מחיר לא יותר מ2000 לכל הרביעיה. ואשמח מאוד מאוד גם למחיר יותר זול

פורסם

חברים תקראו לי פרנואיד אבל אני חיב לשאול

בקישור שתום נתן לי יש פרמסי 3 של מישלין ב- 409 ש"ח לצמיג

מוסך ברמלה קרוב לי יחסית אני מחולון

כולל בדיקת פרונט כולל תיקון פנצ'רים לשנה חינם

 

הייתי אצל הפנצ'ריה הקבועה שלי אמר לי תבדוק טוב טוב המחיר הזה זול מדי.

אצל הבחור שלי זה 500 ש"ח לצמיג. ואצלו הצמיג בן תאריך ייצור לפני שלושה חודשים

והפנצ'ריה ברמלה זה שבוע 7 של 2015 כלומר סוף פבואר 2015

 

האם באמת יש מצב לזיופים? יש ממה לפחד?

×
×
  • תוכן חדש...