Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו B4 2007


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מעוניין לקנות סובארו BI-4 2007

לקחתי את הרכב לבדיקה ונמצא שהרכב מזהם פי 30 מהכמות המותרת בסקלה, והבודק אמר שכנראה צריך להחליף חיישן CO2 , השאלה אייפה החיישן נמצא ברכב, האם הוא נגיש להחלפה או צריך לפרק מנוע כדי להחליפו?

לגבי שאר החיישנים, מה המיקום שלהם ברכב?

מפגר אני לא שאלתי את הבודק את השאלות האלה:roll:

פורסם

מזהם פי 30? ז"א CO: 6?

לא נראה לי.

במצב כזה אמורה לדלוק מנורת תקלה כבר.

מחירו של חיישן מקורי כזה בחברה עומד על 1200 שח לא כולל מע"מ.

 

לא מצליח שום חיישן חוץ ממקורי.

פורסם
סליחה, CO6, וגם המנוע רועד יחסית בסלד נמוך ומקבל פתאום הרבה כוח בסלד גבוה,והנורה לא דולקת.

 

עם מצב של CO 6

המנורה חייבת לדלוק, או להראות תקלה בסובארו.

אם היא לא מראה תקלה, בכל מקרה מומלץ להתחבר למחשב ולראות, לא להתיחס למנורה, להתיחס לתקלות אם וכאשר נמצאו ברכב.

×
×
  • תוכן חדש...