Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(off) הזמנות ל-gmail


shabak
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור..לפרטי בבקשה תודה ויום טוב סמיה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
ברור..לפרטי בבקשה תודה ויום טוב סמיה

הוא צריך אימייל בשביל זה..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הוא אמור להיות פבליק בחודשים הקרובים כבר.



זה בדיוק מה שאמרו לפני כשנה כשרק השיקו את השרות (וקיבלתי הזמנה מבןאדם שעובד בגוגל :wink:)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

למי שרוצה להשיג הזמנה ל gmail ניתן להשתמש בקישור הבא

http://isnoop.net/gmailomatic.php

 

האתר הזה מספק הזמנות ל gmail, אמנם עקב ביקוש רב לוקח קצת זמן עד שמצליחים להשיג הזמנה (לי לקח משהו כמו 20 דקות של נסיונות), אבל בסוף מצליחים.

 

כדי לחסוך לכם את התיסכול של להבין איך העסק עובד:

בחלק העליון של המסך אתם תראו טקסט מודגש שבו כתוב כמה הזמנות יש במאגר כרגע, רוב הזמן המס' יעמוד על 0, אבל קצת סבלנות והמס' יעלה.

מתחת לטקסט זה יש תיבת טקסט ריקה שבה אתם צריכים להכניס את המייל שלכם וללחוץ enter.

 

יש לחזור ולנסות עד שתקבלו הודעה שההזמנה נשלחת אליכם למייל.

 

למי שתוהה למה צריך gmail ולא נגיד walla mail שגם מציעים היום תיבה בנפח 1 ג'יגה:

1. gmail הוא הדואר החינמי היחיד שמאפשר שימוש ב pop3 (אפשרות למשוך הודעות לתוכנת דואר כגון אוטלוק במחשב הביתי שלכם).

2. מכיוון שהמומחיות של גוגל היא חיפושים, התיבה שלהם מציעה מנגנון חיפוש סופר יעיל שבשילוב עם הנפח העצום של התיבה מאפשרים לא למחוק מיילים לעולם אלה לעשות להם archive וכך תמיד תוכלו לחפש אותם בעתיד.

 

 

בהצלחה,

 

 

שחר

פורסם

 

למי שתוהה למה צריך gmail ולא נגיד walla mail שגם מציעים היום תיבה בנפח 1 ג'יגה:

1. gmail הוא הדואר החינמי היחיד שמאפשר שימוש ב pop3 (אפשרות למשוך הודעות לתוכנת דואר כגון אוטלוק במחשב הביתי שלכם).

גם ב- http://www.spymac.com תמצאו תיבה של 1 GB שמאפשרת שליחה וקבלת מיילים דרל האאוטלוק.

פורסם

I'm still trying to understand the benefits of the Gmail account over any normal email account, okay so it's a full GB but I never even get to anything around that area

 

 

 

 

?Can anyone explain the benefit

 

 

 

 

.Moti

במובן מסויים אתה צודק, אין על זה ויכוח, תיבה של 100MB ב-Yahoo אמורה להספיק ביותר למשתמש הממוצע.

אך, למי שמעונין לשמור את כל הסרטונים/שטויות/חומרי עבודה במייל שלו, ה-gmail מספק תיבה איכותית לכך, אפשר לסמוך על כך שהתיבה תישמר לאורך זמן ולא תיסגר עקב בעיות תקציב של בעלי האתר, כמו שאר מיני אתרים הפותחים תיבות מייל בנפח דומה ונסגרים לאחר מס' שבועות או שבשעות מסויימות האתר נופל וכו'...

 

אני מאמין שבעתיד הלא רחוק ניאלץ להשתמש בתיבות בנפח זה...

×
×
  • תוכן חדש...