Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שאתם יודעים לפני כשבועים התקנתי את המערכת שלי והיא הוסרה לאחר המפגש בגלל שלא היה ביטוח

ועד שאני יברר מה אם הביטוח

עכשיו יש בעיה אנני(האוטו של אבא שלי) מבוטחים בביטוח של עובדי מדינה כך שהביטוח(כולל המקיף) יוצא רק כ3800 שקל עד עכשיו אנחנו הינו מבוטחים בחברה שהסכימה לבטח את המערכת לא בסכום גבוה ומספיק אבל סביר. מה שקורה שמשנה הבאה (עוד שבוע) הביטוח מתפצל לשתי חברות לפי סוג הרכב אנחנו עברנו לחברה אחרת(שירביט) ומה שקורה אצלם זה ככה: הפ לא יכולים לבטח שום תוספת של מערכת חוץ מרדיו עד שווי 1500 שזה כלול.וגם הקטע המסריח הוא שבביטוח של הרדיו הכלול לא מחזירים החזר כספי אלה רדיו "בשווי 1500 שקל" והם אומרים שלא צריך להצהיר אל הרדיו שיש לי באוטו

ולך תדע איזה רדיו ידחפו לי.

עכשיוו אם אני יבטח רק תמקיף בחברה אחרת הביטוח יתיקר לי בכ-1600 שקלים מה שלא ממש ניראלי

ואם אין לי ביטוח אז אין מצב שאני ישאר אם המערכת וכנראה ימכור אותה.(עבדה באוטו כולה יומים)

אז מה אתם מציאים לי לעשות?

והאם אתם מכירים איזה חברה שיכולה לבטח לי רק את פרטי המערכת בלי לבטח אצלם תרכב עצמו(כמו אנשים שמבטחים פרטי יוקרה)?

פורסם

סלח לי אחי, אבל אתה ממש גרוע...

 

לפרק מערכת בגלל שאין ביטוח..., תגיד לי אתה בסדר.

 

המערכת שלי אפילו שווה פי 3 משלך ואין לי ביטוח, אז אני מוציא אותה.

 

תהיה רציני להרבה מחברי הפורום אין ביטוח, אז מה.

פורסם

במקרה הזה אני בהחלט מסכים עם רן לוותר על מערכת בגלל בעיית ביטוח? אני לא הייתי עושה את זה,להרבה אנשים שאני מכיר אין ביטוח ולא הולכים למכור מערכת בגלל זה,תעשה חיפוש על ביטוח מערכת דובר פה הרבה על זה ותראה שלפעמים לא משתלם בכלל לעשות ביטוח.

יש דרכים אחרות להימנע מגניבות, שזה התקנה בצורה שלא רואים שיש ברכב משהו מיוחד ועוד דברים שאפשר לעשות.

פורסם
הם לא יכולים לבטח שום תוספת של מערכת חוץ מרדיו עד שווי 1500 שזה כלול.וגם הקטע המסריח הוא שבביטוח של הרדיו הכלול לא מחזירים החזר כספי אלא רדיו "בשווי 1500 שקל" והם אומרים שלא צריך להצהיר אל הרדיו שיש לי באוטו

ולך תדע איזה רדיו ידחפו לי.

גרמת לי להתאמץ...הלכתי לבדוק את פוליסת ביטוח המקיף שלי של חברת שירביט המיועדת לעובדי מדינה ואתה טועה....אני מצטט את הכתוב בפוליסה לגבי אובדן רדיודיסק:

 

"רדיו דיסק חלופי עד לסך 1500 שח-לא נמצא מכשיר חילופי מאותו סוג ואיכות,ישופה המבוטח בשווי המכשיר שאבד.השתתפות עצמית בשיעור 15 אחוז משווי המכשיר"

כלומר במקרה הגרוע אתה מקבל 1500שח פחות 15 אחוז וזאת מכיוון שאין צורך להצהיר על המכשיר בעת עריכת הביטוח.

פורסם

אולי באזור שלכם אפשר להיות שקטים בל ביטוח ניראה אותכם שיגנבו מה תעשו, כי שום דרך לא ממש תעזור גם אני כזכור חשבתי אפילו על בניה מוסתרת אם כלובים מולחמים ואת זה אף אחד לא יכול לגנוב אבל הגנב לא דפוק יום אחרי הם יבואו ויגנבו את כל האוטו ואז מה?

dimal007 אני יבדוק את זה אם אתה מכיר חברה כזאת תגיד לי בבקשה.

פורסם

תפנה לחברות ביטוח קטנות,כל עד אתה משלם הם יבטחו לך אפילו את הפקקים בגלגלים!

אה ועוד דבר, פחות פוזה יותר מערכת :wink:

פורסם

אני גם בלי ביטוח לא שיש לי מערכת כזאת מפציצה ששווה עשרות אלפים אבל אני גם יושן בראש שקט למרות שיש ערבים בכפר לידנו ויש גם אנשים שגונבים כשאני יוצא...

כמה עצות:

תחנה איפה שיש הרבה אנשים שמה גנבים לא יתקרבו אפילו

תוציא את הפאנל

קבע את הסאב לרצפת האוטו

תעשה התקנה למגבר מוסתרת

שים בד אקוסטי על הרמקולים

אם יש לך כסף תתקין MVP קודנית גם תועיל אם אין

אל תעשה רעש עם המערכת ליד מקומות שאתה חונה

אה אם בא לך אני מוכר יחידת לוחמי גרילה שתשמור לך על האוטו צבי הנינג'ה נגמר במלאי...

וקח כדור שינה טוב...:-)

קשה לי להאמין שאם תשקיע את הזמן לעשות את אלה אתה עדיין לא תישן כמו שצריך בלילה...

חוץ מזה איפה אתה כבר גר שאתה כל כך מודאג?! בתוך טירה?

כמה שיהיה מקום עברייני קשה לי להאמין שכל כך יתאמצו לגנוב לך את המערכת אחרי רשימה של הגנות כאלה וגם אם יגנבו את האוטו (חס וחלילה) נראה לי שתחסוך עוד מספיק כסף מזה שלא ביטחת את המערכת...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

קח את המספר של הסוכן שלי, שמו חי, דבר איתו...

 

בזמנו כשחשבתי אם לבטח את המערכת הוא אמר לי שאפשר אבל לא שווה, אז לא ביטחתי, גם אז לא היה לי ציוד יקר יחסית (גם עכשיו אין לי)

בכל אופן תעשה לו טלפון, תגיד שדימה מנתניה עם הרובר שלח אותך ושאל אותו אם אפשר לבטח רק את המערכת.....

הפלאפון שלו: 0524200291

 

מקווה שעזרתי

בברכה

דימה

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אני עשיתי דבר פשוט שמאוד מפריע עד מונע מגנבים לפרוץ ולגנוב, פשוט פרקתי את מנגנון הפתיחה עם המפתח ואת הצופציק של הנעילה שמרימים ופותחים את הדלת, כך שלא ניתן לפתוח את הדלתות ללא השלט.

 

חוץ מזה גם כשאני יוצא לבילוי אני חונה מול המקום גם אם זה אדום-לבן, עדיף לשלפ דוח פעם בשנה מאשר לחנות במקןם מסוכן.

פורסם

אם אתה יוצא פעם בשנה, אז באמת עדיף לשלם דו"ח...

 

אני יוצא לפחות פעמיים בשבוע...אז מה אני אחנה באדום לבן? פעמיים בשבוע באמצע ת"א?

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

חברה,מזה משנה כמה כל אחד יוצא? כמה דוחות הוא מקבל?

תצניע את המערכת שלך, אל תגיע ב"בומים"! סימו לב שכמעט בכל חניון פתוח תמיד יושבים איזה 2 בצד ככה.... האנשים האלה בוחנים ת'רכבים ואלה שעושים הכי הרבה רעש.....:roll:

פורסם

מאשר.

במיוחד בב"ש (אנטיזחן מתגורר שם) בקניונים כמעט תמיד תמצא חבורה שעורכת גם הם "בדיקת ביטחון" על הבגא'ז שלך.

 

אני מנצל את החוגר, ומונע פתיחת בגא'ז בכך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...