Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים,מדובר בפורד קורטינה שנת 82, הרכב מוגדר כאספנות, מה שאומר

שטסט וביטוח זולים משמעותית.

חשוב לי להדגיש שלפני שהתחלתי בפרוייקט , נסעתי ברכב יום יום עם מנוע 2 ליטר הזרקה וגיר ידני 5 הילוכים של פורד, והוא נסע נחמד מאוד, עד שנכנס בי הג'וק לחזק ולשפר..

בעצם החלפתי את כל הרכיבים המכניים של הרכב לכאלה

שחזקים משמעותית, ומתאימים לנהיגה ספורטיבית.

רוב החלקים שהוחלפו הם של יצרנים אחרים, והותאמו לרכב במיוחד.

מנוע: 4.3 v6 של gm שהגיע חדש מהקופסה, לא כולל אביזרים וסעפות,

שהזמנתי במיוחד חדש מאמריקה.

שמתי קמשפט חם, קפיצים מחוזקים וליפטרים, טיימינג מחוזק,

סעפת יניקה, קרבורטור, דיסטרבוטור, משאבת שמן ומים, ומשאבת דלק. כל החלקים איכותיים וחדשים.

מערכת פליטה מלאה מקצועית עבודת יד מנירוסטה.

מבחינת המנוע צריך לתת הספק של 220- 230 כ"ס, על רכב ששקל לפני 950 קילו..

יש קורטינות שהגיעו במקור עם מנוע 3 ליטר בתצורת v6, ויש גם עם מנוע 4.1 ליטר באוסטרליה. כך שלדעתי בעזרת קשר עם האדם הנכון אפשר לרשום את המנוע הזה ברישיון אם רוצים.

גיר: אוטומט 4 הילוכים 700 r4 אחרי שיפוץ מקיף, עם קבל קיק דאון

וידית הילוכים להחלפה מהירה.

סרן אחורי: דנה 44 עם דיפרנציאל מוגבל החלקה מסוג קלאצ'ים. מיסבים ומחזירי שמן חדשים.

ברקסים: מגבר בלם משופץ של סופה, משאבה מרכזית חדשה של סופה,

צלחות קדימה: מאוורורת וגדולות משמעותית, קליפרים גדולים.

סט ברקסים אחורי: קיט צלחות וקליפרים חדש מלא מאמריקה.

מתלים: 4 בולמים קוני אדום מתכווננים, קפיצים מחוזקים.

שסתום פרופורציה: נמצא ליד הנהג, שולט ביחס בלימה בין קדימה לאחור. (טוב לדריפטים ומשחקים)

בוקסות מרכב תחתון: סט שלם של כל תחתית הרכב הוחלף לחדש מאנגליה.

צמיגים: 205/55/15 של טויו ברישיון רכב!

מיועד למבינים בלבד. הרכב דורש זמן התעסקות, שכרגע אין לי כי התחלתי לעסוק בתחום חדש,

לכן נאלץ למכור.

אפשר לעשות עם הרכב כיף גדול, ומיועד בעיקר למסלול. (הנעה אחורית, מנוע קידמי, שש לריקודים..)

השקעתי בו המון משאבים מכל הלב וכמובן כסף רב.

מחיר מבוקש: 25 אלף שקל, שזה בערך שליש מההשקעה שלי ברכב.

קובי 054-4881770

תצלום0001.jpg

תצלום0002.jpg

תצלום0005.jpg

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...