Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפון 125 האגדה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בוקר שבת נסעתי לחבר שגר בתל אביב עם הדיוק ה 125 שלי

החבר סיפר שלי שקנה טיפון 125 חשבתי לעצמי שנסעתי כבר פעם אצל סיני במוסך בכלי כזה משופר אבל זה היה באורך של כמה שניות

טוב הגעתי לחברי ראיתי שיש לו גאנט יותר גדול מהרגיל אם אני לא טועה 13 או 14 עם צמיגי כביש היה לו קיט של מלוסי ל170 סמ"ק אגזוז משופר וקרבורטור מוגדל

עליתי על הכלי ואני מזכיר שהכביש רטוב

נגיעה עדינה מאוד על המצערת ולא האמנתי הכלי לא מפסיק לפרפר וישר מנסה לעלות למעלה

לקח לי איזה חצי שעה להתרגל לכוח שלו

היה לי כבר אי אר אבל לדעתי הכלי הזה בועט ממש חזק למרות שגשום אמרתי שאני רוצה לראות איך הכלי בסיבובים ולא האמנתי לא יודע עם זה הצמיגים או אולי הכלי יושב טוב

פשוט לא מחליק

עצרתי על קו לבן של רמזור

ברקס קידמי פול גז עשן מהצמיד כמו שלא היה מבייש אר 1 טוב אולי הגזמתי אבל הכלי הזה עשה לי את היום

לדעתי לקנות כלי כזה להשקיע עליו קצת זה כלי חלומי

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרבה זמן לא נהניתי ככה

כול נגיעה הוא עולה לווילי תופס תכביש מעולה

חבל שאין הרבה כאלה בארץ ...

פורסם
הרבה זמן לא נהניתי ככה

כול נגיעה הוא עולה לווילי תופס תכביש מעולה

חבל שאין הרבה כאלה בארץ ...

אם זה לא היה ברור אז הייתי ציני,מאד ציני.

אם יש משהו שממש אין לטייפון ללא שיפורים מסיבים הוא התנהגות כביש.

אין כמו לגרף עלים!

פורסם
רב הפורום

 

אם אני לא טועה אז הטייפון המשופר שהוא נסע עליו אצל סיני זה היה ...

הטייפון שלך.

יכול להיות...

ומה אני כבר יכול לעשות עם המידע הזה?

 

אין כאן שום הוכחה לכאן או לכאן ואני לא היחיד עם טייפון כזה.

 

בכל מקרה הטייפון שלי לא חוזר לשם יותר.

אין כמו לגרף עלים!

פורסם

לא יודע אם הוא היה שלך

היה לו בולם מיוחד כזה והוא היה בצבע כחולה

אם אתה רוצה למכור אותו תפנה אלי לפרטי

פורסם
כאן מסתיימים שידורינו.

:lol: :lol: LOL

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
לא יודע אם הוא היה שלך

היה לו בולם מיוחד כזה והוא היה בצבע כחולה

אם אתה רוצה למכור אותו תפנה אלי לפרטי

כולו היה כחול או שהיה עוד משהו שלא ניתן לפספס בצביעה?

איך נראה הפנס?

 

ולמכור?

הוא לא במצב נסיעה כרגע וגם עכשיו כשהוא במצב הזה אני אבקש סכום די דמיוני(בשביל טייפון) בשביל למכור אותו.

אין כמו לגרף עלים!

פורסם
אתה!מה אתה צוחק?

 

תתחיל לחפש לי...בינתיים הכל מתקדם לפי התכנון...

 

חישבת את העליות של החשמל שלוקח הפעמון של הדלת?

 

|בוקס|

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

הטייפון היה שלך רב הפורום,

ואפילו אני נסעתי עליו,

צבע אדום וכחול ופנסים של NRG מקדימה.

 

אני התפלאתי איך בעל מוסך נותן סתם כך סיבובים לסתם אנשים על קטנוע של לקוח

ועוד לא סתם קטנוע אלא משהו מיוחד.

פורסם
הטייפון היה שלך רב הפורום,

ואפילו אני נסעתי עליו,

צבע אדום וכחול ופנסים של NRG מקדימה.

 

אני התפלאתי איך בעל מוסך נותן סתם כך סיבובים לסתם אנשים על קטנוע של לקוח

ועוד לא סתם קטנוע אלא משהו מיוחד.

מישהו אמר אופנוע זונה?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...